WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 13.-14.9. Helsingissä
Oliks hyvät treenit hesaaas?
Varasin Rypäleen masinointiin ens viikonlopuks (jaksaks Jaakko editoida ketjun nimeenki jos menee joltain muuten ohi). Alotellaan varmaan la 10-11 ja lopetellaan ku lopetellaan?
Mynis feidas mut lupas tuoda peikot lainaan kuitenki. #hyvinfeidattu
Varasin Rypäleen masinointiin ens viikonlopuks (jaksaks Jaakko editoida ketjun nimeenki jos menee joltain muuten ohi). Alotellaan varmaan la 10-11 ja lopetellaan ku lopetellaan?
Mynis feidas mut lupas tuoda peikot lainaan kuitenki. #hyvinfeidattu
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Treenit oli hyvät. Jaakko pelaa ens vuoden vaan skornea. Fistillä kaikki on plussamatseja.
#hyvinburrowattu
#hyvinburrowattu
Rats keep running!
hetkinen... Ketä feidas?
#sunnuntainatulossa
#sunnuntainatulossa
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
#Ennusko #exerxis>pxerxisCharad kirjoitti:Treenit oli hyvät. Jaakko pelaa ens vuoden vaan skornea. Fistillä kaikki on plussamatseja.
Mä en tosiaan pääse viikonloppusin pelailee ennen Puolaa.
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus
Mitä Retrii haluutte et pelaan? Im open to suggestions...Kaikille retri ei oo nyt ongelma, mut ne jotka haluu ni pistäkää ehotuksii et ehin tänään pakata ukot. 7x griffonii, 2x Aspis ja Heavy jakkeleita päälle, siihen saakka riittää puhti EVyroksella :)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Vyros2 ja Issy oli ehdottomasti suosituimmat casterit, ja sit kolmosena Rahnukka. Ett noit varmaanki.
Mihin aikaan alotellaan huomenna?
Mihin aikaan alotellaan huomenna?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Multakin jää valitettavasti väliin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Itse itselleni vastaten, ovet aukee klo 11.TheEmu kirjoitti:Mihin aikaan alotellaan huomenna?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tääl ollaan, saa tulla.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tääl ollaan, saa tulla.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Oliko hyvät geimit? Tuliko uusia jippoja?
Rats keep running!
retri on op
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Emorwy on OP. Retri on ok.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
eMorvy on ok, muut on vaan huonompia. :)
Hyvii pelei mut eipä mitään suurii paljastuksia. Morvy rokkaa edelleen ja Kromacciki rokkais jos osais.
Hyvii pelei mut eipä mitään suurii paljastuksia. Morvy rokkaa edelleen ja Kromacciki rokkais jos osais.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Emorvy kaikki plusplussii, cryx vaan 0 matsi, kromacil cryx + (paitsi skarre ja pdenny), dodgee doomikset
Miten voi ollakaan näin helppoo metaa...
Ja retri on tosiaan op, niitä vastaan on niin vaikeaa listakikkeä, kun ei tiedä kummalla listalla aina ois helpompi + matsi. :)
Vitsit sikseen, miten viimeisen viikonlopun pläänit on? Mulla ois ainakin aikaa lauantaina mäiskiä peliä sisään.
Ja retri on tosiaan op, niitä vastaan on niin vaikeaa listakikkeä, kun ei tiedä kummalla listalla aina ois helpompi + matsi. :)
Vitsit sikseen, miten viimeisen viikonlopun pläänit on? Mulla ois ainakin aikaa lauantaina mäiskiä peliä sisään.
Rats keep running!
Luultavasti treenaillaan ainaki tääl pääs.
Meinasin jo masentuu Morvyn dogeihin ku mones matsis ne oli vähä turhii, mut hitto ett niil oli eilen taas kiva Sic Em -chargaa enkelii. Reevesien CRA + Kolme Dogee = Död Enkeli.
Meinasin jo masentuu Morvyn dogeihin ku mones matsis ne oli vähä turhii, mut hitto ett niil oli eilen taas kiva Sic Em -chargaa enkelii. Reevesien CRA + Kolme Dogee = Död Enkeli.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mulla ois la ja su aamuvuoroa. Todennäköisesti pääsen kuitenki vaan toisena päivänä.
Mä laitoin kaikki Kromacit plussiks. Paitsi Skilltin sama lista onkin nolla. Mietin tosi pitkään et laitanko plussaks vaan siks ku mun masiinauran huipentuma ois voittaa sen Kromac mun perusperusAspyllä.Charad kirjoitti:Emorvy kaikki plusplussii, cryx vaan 0 matsi, kromacil cryx + (paitsi skarre ja pdenny), dodgee doomikset
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Voisin kyl pelailla lauantaina, et sais vielä jonkun pelin ja vähän tatsia ennen kisoja.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Määki oon tullu vähä siihen tulokseen ett Kromac on paska (cryxiäki vastaan). Iha hyvä huomata näin viikko ennen WTCtä mut näil mennään.
Onneks toises casteris on sentään vähä potentiaalii.
Onneks toises casteris on sentään vähä potentiaalii.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "