Jep. Kaikki vaan jättää päytänsä sinne ja roskansa lojumaan minne sattuu. Ei todellakaan kova vaiva heittää sitä roskiin, jos jaksaa heittää sen pöydälle/lattiallekkin... Ne jää aina meidän muutaman vastuulle.flagu kirjoitti:Juuh, ei se suuri vaiva olisi jos jokainen järjestää edes sen pöydän, jolla on pelannut, kuntoon. Eli pöytä siistiksi ja takaisin entiselle paikalleen, kummatkin tuolit pöydän alle ja kattoa kaikki ylimääräinen roska (omaa tai ei) muualle siitä.Wahtisaari kirjoitti:Joo, ja vois tällä kertaa vaikka muutkin jäädä siivoamaan. Sinne jää aina kaksi-neljä (minä ja leevizer ainakin) siivoamaan, ja kerhossa käy vähintään 7-10 ihmistä. Sieltä löytyy suklaapapereita ja kaikkee muuta roskaa ja kakkaa, johon kukaan meistä (jotka siivoaa sen) ei ole koskenutkaan... Reilumeiniki.leevizer kirjoitti:Huoamutan vielä että Se siivous on oikeasti pakko aloittaa aikaisemmin, vaksi huomautti vielä kerran minulle asiasta...
Sampolan miniatyyrikerho
-
Wahtisaari
Re: Sampolan miniatyyrikerho
Indeed...
Kyllä minä ainakin viimekerralla jäin siivoamaan. OK, muista kerroista en sitten muista, tunnustan...Wahtisaari kirjoitti:Jep. Kaikki vaan jättää päytänsä sinne ja roskansa lojumaan minne sattuu. Ei todellakaan kova vaiva heittää sitä roskiin, jos jaksaa heittää sen pöydälle/lattiallekkin... Ne jää aina meidän muutaman vastuulle.flagu kirjoitti:Juuh, ei se suuri vaiva olisi jos jokainen järjestää edes sen pöydän, jolla on pelannut, kuntoon. Eli pöytä siistiksi ja takaisin entiselle paikalleen, kummatkin tuolit pöydän alle ja kattoa kaikki ylimääräinen roska (omaa tai ei) muualle siitä.Wahtisaari kirjoitti:Joo, ja vois tällä kertaa vaikka muutkin jäädä siivoamaan. Sinne jää aina kaksi-neljä (minä ja leevizer ainakin) siivoamaan, ja kerhossa käy vähintään 7-10 ihmistä. Sieltä löytyy suklaapapereita ja kaikkee muuta roskaa ja kakkaa, johon kukaan meistä (jotka siivoaa sen) ei ole koskenutkaan... Reilumeiniki.leevizer kirjoitti:Huoamutan vielä että Se siivous on oikeasti pakko aloittaa aikaisemmin, vaksi huomautti vielä kerran minulle asiasta...
Rakkaudella, Yliannos
Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
Jep... Ai niin Golgilta ja kumppaneilta unohtui minulle kolme kynää sekä puoli pakettia sinitarraa. Kiitän.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Menee taas kaikissa muissa hommissa niin pitkään etten ehdi paikalla paljonkaan ennen kello 18:aa. Ehkä jonkun pelit ovat siihen menneessä päättyneet niin saadaan jotain pientä vielä pelattua.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
-
Easterling
Reps* Sillon ne pelit vasta alkaaScoundrel kirjoitti:Kello 18:aa. Ehkä jonkun pelit ovat siihen menneessä päättyneet.
Aivan...Easterling kirjoitti:Reps* Sillon ne pelit vasta alkaaScoundrel kirjoitti:Kello 18:aa. Ehkä jonkun pelit ovat siihen menneessä päättyneet..
1: puoli tuntia häröilyä
2: puoli tuntia listan tekoo tms
3: Puolen tunnin siwa reissu
4: puolen tunnin deployment.
Noin se menee useasti... Käykää ihmiset siwassa ENNEN kerhoa.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa
Ellikkäs etsiskelisin pelikaveria/kavereita ensi viikon perjantaiksi. Itse pelaan IG:llä. Suuruudeksi kävisi 500-1k pts. Jos proxy ei haittaa, niin EHKÄ vähän enemmänkin. Osanottajia voi olla astetta enemmänkin. 40k:sta olisi siis kyse!!!!!!!
Rakkaudella, Yliannos
Tässä vaiheessa:
KERHON EHDOTTOMAT SÄÄNNÖT:
1) JOS näitä ohjeita ei noudateta niin kutsun wahtisaar... vahtimestarin paikalle joka poistaa häirikön kerhosta, ehkä pidemmäksikin aikaa.
2) EI PÄIHTEITÄ
3) MINUN AUKTORITEETTIANI EI SAA KYSEENALAISTAA (Määräänsä enempää)
4) Ei järjetöntä huutoa/Mesoamista, tästä voi koitua kerhon lopettaminen.
5) Ei väkivaltaa.
6) PITÄKÄÄ HAUSKAA!
7) Käytössämme olevalle tietokoneelle EI SAA ladata mitään tiedostoja, selata p*rn*sivuja tms. SALLITTUA on flash pelien pelaaminen ja foorumeillä käynti tms.
1) JOS näitä ohjeita ei noudateta niin kutsun wahtisaar... vahtimestarin paikalle joka poistaa häirikön kerhosta, ehkä pidemmäksikin aikaa.
2) EI PÄIHTEITÄ
5) Ei väkivaltaa.
6) PITÄKÄÄ HAUSKAA!
7) Käytössämme olevalle tietokoneelle EI SAA ladata mitään tiedostoja, selata p*rn*sivuja tms. SALLITTUA on flash pelien pelaaminen ja foorumeillä käynti tms.
Armo(uri)a ei anneta!
-
DrPullasorsa
Kirosanahan tuo onkin...leevizer kirjoitti:Tässä vaiheessa:
2) EI PÄIHTEITÄ
5) Ei väkivaltaa.
6) PITÄKÄÄ HAUSKAA!
Toisen ahdistelu on myös kiellettyä, vai? Kai?
Näitä sattuu...
Kuten esim. "Time for Some Blowj**!!" Ei vaiskaan. Läppäähän se on.. Vai..?Pullasorsa kirjoitti:Kirosanahan tuo onkin...leevizer kirjoitti:Tässä vaiheessa:
2) EI PÄIHTEITÄ
5) Ei väkivaltaa.
6) PITÄKÄÄ HAUSKAA!
Toisen ahdistelu on myös kiellettyä, vai? Kai?
Rakkaudella, Yliannos
- Golg
- Viesti:
MITÄ VITTUA! EI paihteitä toihan on ihan naurettavaa ,miksei? ei kukaan rupee sinne lattioille laattaamaan!
mitä järkee pelata figuilla selvin päin sehän on ihan tylsää:D
-
Easterling
Tämä varmaan viittaa GolgiinPullasorsa kirjoitti:Toisen ahdistelu on myös kiellettyä, vai? Kai?
Esim se että vaksi piipahtaa kertomaan meille jotain ja näkee teinipojan viinapullo kourassa. Mikä on tulos? arvaatko?Golg kirjoitti:MITÄ VITTUA! EI paihteitä toihan on ihan naurettavaa ,miksei? ei kukaan rupee sinne lattioille laattaamaan!
Armo(uri)a ei anneta!
Taitaa ihan kaupungin järjestyssäännöt kieltää julkijuopottelun ja koulu kai käsittääkseni on julkinen rakennus, vai?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
Wahtisaari
Totta. Kyllä noissa säännöissä jotain järkee on. Jos haluaa pelata päissään, menkööt kotiin tai kaverille (tänne?) pelaamaan.Tom_Gore kirjoitti:Taitaa ihan kaupungin järjestyssäännöt kieltää julkijuopottelun ja koulu kai käsittääkseni on julkinen rakennus, vai?
Indeed...
Oikeaa puhetta Vahtimest... Wahtisaari...Wahtisaari kirjoitti:Totta. Kyllä noissa säännöissä jotain järkee on. Jos haluaa pelata päissään, menkööt kotiin tai kaverille (tänne?) pelaamaan.Tom_Gore kirjoitti:Taitaa ihan kaupungin järjestyssäännöt kieltää julkijuopottelun ja koulu kai käsittääkseni on julkinen rakennus, vai?
Armo(uri)a ei anneta!
... Nyt hävettää vaikka oon jätkän "läheinen tuttava".leevizer kirjoitti:Tässä vaiheessa:
2) EI PÄIHTEITÄ
5) Ei väkivaltaa.
Mutta muuten ihan kiva että tälläsetkin asiat yritetään sanoa ääneen. Välillä oli tosiaan mennä korvat siinä kun kaikki yrittää huutaa toistensa yli.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
DrPullasorsa
Vähän niinku juu...Easterling kirjoitti:Tämä varmaan viittaa GolgiinPullasorsa kirjoitti:Toisen ahdistelu on myös kiellettyä, vai? Kai??
Että harrastakaa niitä juttujanne golg ja ling jossain muualla.
Tää topicci alkaa muuten vähän luisumaan...
Näitä sattuu...
-
Easterling
Hyvä että huomasit viimeistään tässä vaiheessa.Pullasorsa kirjoitti:Tää topicci alkaa muuten vähän luisumaan...