"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Half-breed

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tou84 kirjoitti:ja muutama sääntö virhe mitkä eivät peliä enää olisi muuttaneet suuntaan tai toiseen.... eli et voi siirtää sitä sun maagia makewaylla ulos combatista...
ja siitä että miksasit liikkumisia eli liikuit ½ tuumaa sivuttain ja sen jälkeen taas liikuit... en ollut noista ihan varma ni en jaksanu ruveta väittelee....
toisin kuin siitä swift reformista

ja tästä unittien uudelleen siirtäisestä olen vähän niin ja näin... eli unitti alkoi liikkumisesnsa, huomasi että liikkui tyhmästi/huonosti niin peruu liikkumisensa ja aloittaa alusta....
Joo näköjään muistin Make Wayn väärin. Noh sentään ei päässyt vaikuttamaan peliin mitenkään. Liikkumistakin on näköjään rajoitettu vähän enemmän kuin muistin, mutta tässäkin kummatkin pelasi samal taval, niin varmaan tämän kerran sai mennä. Pitänee näköjään pistää sääntis lukulistalle taas ensi peliä varten.

Mutta tosta yksikön liikkumisesta olen eri mieltä. Missään välissä en palannut takaisin säätämään aiemmin siirtämääni yksikköä, vaan siirsin yksikön lopulliseen paikkaan ja vasta sitten siirryin seuraavaan yksikköön. Koska yksikön asemointi on niin tarkkaa puuhaa pelissä, niin se on silmämääräisesti välissä vaikeaa katsoa miten yksikkö istuu lopulliseen asemaan. Täten minusta ei ole väärin korjailla yksikön siirtoja, jos yksikköä ei vaihda siirtojen aikana, ja jos yksikön aloituspaikka on merkitty.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Komp komp komp.

Käyttäytykääs.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Half-breed kirjoitti: Joo näköjään muistin Make Wayn väärin. Noh sentään ei päässyt vaikuttamaan peliin mitenkään. Liikkumistakin on näköjään rajoitettu vähän enemmän kuin muistin, mutta tässäkin kummatkin pelasi samal taval, niin varmaan tämän kerran sai mennä. Pitänee näköjään pistää sääntis lukulistalle taas ensi peliä varten.
kannattaa ostaa se 8. editionin sääntökirja ja haudata se 7. editionin kirja.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Half-breed

Hapid kirjoitti:
Half-breed kirjoitti: Joo näköjään muistin Make Wayn väärin. Noh sentään ei päässyt vaikuttamaan peliin mitenkään. Liikkumistakin on näköjään rajoitettu vähän enemmän kuin muistin, mutta tässäkin kummatkin pelasi samal taval, niin varmaan tämän kerran sai mennä. Pitänee näköjään pistää sääntis lukulistalle taas ensi peliä varten.
kannattaa ostaa se 8. editionin sääntökirja ja haudata se 7. editionin kirja.
Löytyy jo. Se vaan kun on pelannut tätä peliä jo yli 12 vuotta, niin vähän säännöt sekoittuu välissä.
Hapid

no joo myönnetään. jos ihan rehellisiä ollaan niin mä muistelen välissä vielä 5. editionin sääntöjäkin. mm. niitä että ampumisessa sai plussaa jos oli large target jne jne....
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Nyt kun Antti julkaisi tuon listansa niin tuli mieleen sattuisiko kenelläkään olemaan chaos käpsien tietoja niin että itsekkin saisin ne luettavaksi? Ei viitsisi ihan takki auki lähteä pelaamaan, kuitenkin sen verran kova porukka kyseessä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Löytyyhän ne tiedot, en tiä vaa viittinkö lainata :) Tai kysys vieläkö hapidi myy sitä tamurkhanin kirjaansa? Mutta kovikselta näyttää Antti. Olisin kyl yllättyny jos sitä destroyeria ei ois ollu. Ja otit klaivejakin. Oisko kannattanu yhdistää?
Henkka1986 kirjoitti:light
Tuli sieltä sit kuitenkin vielä muokkausta :)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Hapidi on uittanyt thamurkhanin kirjan paremmille vesille. Paperiversio kyllä kelpaa, vaikka mielummin ottaisin teidot jossain muussa muodossa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Otin klaivei et voin ampua niiden pidemmällä matkalla hötöt pois ettei tarvi mitää isoa kutia tuhlata.
syrja

Gerazu kirjoitti:Eli mun ja LimuLiskoVillen lista puuttuu?
En kyl osaa pelata yhtään sit ampuvaa listaa, mut mulla on kdai destroyer, ja ne on kuulemma koviksia.
Eikös sieltä vielä puutu uuden osallistujan helffitkin.
Mikäs tuossa on vaikeeta? tykit nurkkaan, blunderit eteen ja niiden sivuille klaivet. Ampuu ja oottaa jos joku pääsee lähelle. Samalla lentävä kuolema ja destroyeri röyttyää vihun kimpussa. Ilkeä lista
Runt

Helffit ja Lizardmenit puuttuvat tällä hetkellä viellä, tosin yritän tässä herätellä Parkanon Beastmenejä viellä mukaan liigaamme, nähtäväksi jää miten käy.
Mutta tosiaan ne jotka ovat listansa julkaisseet (eivätkä tee muutoksia) saavat minun puolestani aloittaa liigapelien pelaamisen.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Eiks Ville enää luota yes yessin voittomahdollisuuksiin?
- Sinitähti
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Rupesin miettiin tota listaani, kehtaiskoha sitä tehdä pienne muutoksen.. Joo.

Profeetta; Lvl4 Death, Great Taurus, Pistol, Charmed Shield, Chalice of Blood And Darkness.
@500p
Daemonsmith Sorceror; Lvl2 Fire, Dispel Scroll.
@155p
Infernal Castellan BSB; Enchanted Shield, Dark Mace.
@190p
Hobgoblin Khan; Wolf, Spear, Light Armor.
@58p
25 Blunderbuss Infernal Guard; FC, Nafta Bombs, Banner of Disclipine.
@466p
10 Fireglaive Infernal Guard; Musician.
@180p
10 Fireglaive Infernal Guard; Musician.
@180p
Deathshrieker Rocket;
@100p
Magma Cannon;
@145p
Deathshrieker Rocket;
@100p
Kdai Destroyer;
@325p
TOTAL;
@2399p
Hapid

mikä helvetin killing blow tolla grave guardillaki oikee on!! ja ***** black knighteilla!!! voi ***** ***** *****! hexwraitheilla on perkele vanguardii ja terrorii. juma *****!

tee täs ny sitte jtn ***** listaa ku jengillä on tämmösiä listoja. helvetti on suuri ja mahtava kdai tuhoaja, tupla terrorgheistia ja tupla tankkia!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mikäs kiroilun aihe tuo tuommoinen on? Vaikka siellä ei olisi sitä terroria ja killaria, ei sun voittoprossat siitä paljoa nouse.

Pelaamaan vaan. Liskoilla tai käävillä uusi missfire line.
- Sinitähti
Runt

Minun ja Tomin tässä pitäisi eniten huolta kantaa VC armeijoista eikä Hapidin. Eihän liskoilla ole muutenkaan mitään armour saveja, minulla ja Tomilla niitä taas on mutta kun niitä ei saa heittää...
Liskot armeijana näkisin tässä liigassa jopa ihan hyvänä armeijana, vastaan ei kuitenkaan pitäisi astella ensinmäistäkään armeijaa joka olisi ns ylitsepääsemätön este. Jos nyt pahin vastus tuolta pitäisi liskoille arvioida niin sanoisin Empiren. [Chaos Dwarffeja en tässä spekulaatiossa laskenut mukaan kun en niistä mitään tiedä].

Omalta kohdaltani kun katson liiga listoja niin pahin vastustaja lienee Timo, 2*Terrorgheist + muut huutajat tekee pelistä todella vaikean. Tosin hyvällä tuurilla jos nämä saan tiputettua ajoissa (1-2 vuorolla) niin pelistä saattaa tulla suht helppo. Helpoimpana vastustaja taas arvioisin Henkan liskot tai Tomin Bretit, virheisiin tosin näissäkään pelissä ei ole varaa. Vaihdetaan helpoin vastustaja sitten Hapidiin kun mies julkaisee listansa.
Hapid kirjoitti:mikä helvetin killing blow tolla grave guardillaki oikee on!! ja ***** black knighteilla!!! voi ***** ***** *****! hexwraitheilla on perkele vanguardii ja terrorii. juma *****!
Terroria viimeiseksi lähtisin pelkäämään kun liskoilla pelaat, 3D6 pienin pois LD testit ovat todella kovia, tuskimpa epäonnistut yhdessäkään LD testissä jos bsb on kantamassa. Eikä tuo Killing Blow edes satu niin paljon kun Core boxisi maksaa sen 10.p/modeli kun omani maksaa vastaavasti 25.p/modeli. Sikäli liskomiehellä on pullat hyvin uunissa.

Heittäkääpä muutkin omat spekulaatiot vaikeimmasta/helpoimmasta vastustajasta.
Half-breed

Tuleeko kenellekään muulle kuvaa Hapidista henkilönä joka on ollut koomassa viimeiset miljoona vuotta, ja nyt kaikki on ihan uutta ja outoa hänelle (I have hands?!)? Jantteri on kuitenkin hämmästynyt jutuista jotka on olleet pelissä jo yli kymmenen vuotta, niin on saanut olla aika hyvin pusikossa piilossa, että on ne missannut.
Hapid

no siis mulle on todella monien armeijoiden erikoissäännöt ihan hepreaa kun en oo ikinä niihin juurikaan tutustunu. mulla on kaikkien armeijakirjojen pdf tiedostot mutta ne on joltain 6 editionilta, jotku ehkä seiskan ajoilta eli tosi vanhaa paskaa.

mut ei mitään, mä julkaisen sen mun oman lottorivin ens viikolla josain vaihees.
Half-breed

Hapid kirjoitti:no siis mulle on todella monien armeijoiden erikoissäännöt ihan hepreaa kun en oo ikinä niihin juurikaan tutustunu. mulla on kaikkien armeijakirjojen pdf tiedostot mutta ne on joltain 6 editionilta, jotku ehkä seiskan ajoilta eli tosi vanhaa paskaa.
Ja kuten sanoin. Moni näistä jutuista joista on ollut "Mitä?! Milloin noi sai nuo?!" on olleet pelissä jo pitkään. Monet yli 10 vuotta. Eli niistä ei pitäisi olla hämmästynyt, etenkin kun ne on niissä kirjoissa jotka sulla on.
syrja

Runt kirjoitti: Terroria viimeiseksi lähtisin pelkäämään kun liskoilla pelaat, 3D6 pienin pois LD testit ovat todella kovia, tuskimpa epäonnistut yhdessäkään LD testissä jos bsb on kantamassa.
Heittäkääpä muutkin omat spekulaatiot vaikeimmasta/helpoimmasta vastustajasta.
Siis 3D6 ja isoin pois. Mut joo.
Hmm vaikein vastustaja....No sehän on luonnollisestikin.....MINÄ :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”