seksi on kiellettyä kaikilta paitsi huussiltaI Ride in a Dragon kirjoitti:ideahan kuulosti jopa hyvältä... itse ainakin äänestäisin. Varsinkin jos loppuun tulee hentai lonkeroiden ja daemonettejen hyvin kuvattu akti
Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
- Blackguard
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
missä on huussi silloin kun häntä tarvitaan??Blackguard kirjoitti:seksi on kiellettyä kaikilta paitsi huussiltaI Ride in a Dragon kirjoitti:ideahan kuulosti jopa hyvältä... itse ainakin äänestäisin. Varsinkin jos loppuun tulee hentai lonkeroiden ja daemonettejen hyvin kuvattu akti
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Like fuck I will. Mie ajattelin edetä siinä elämänhankinnassakin, kun uusivuosi taas lähestyy. Perinteitä pitää kunnioittaa, ja aloittaa taas kevättalvesta. Irssi tuskin auttaisi asiaa.Dalamar kirjoitti:Meidän kuninkaallinen tarinamestaruutemme, Dalamar loistelias, vaatii että kansalaiset Rune ja Eini aloittavat irkkaamisen jalon harrastuksen.
Einin pään tuo meidän pikku perverssimme saa varmaan käännytettyäkin jollain kierolla tempulla.
- The Captain
- Valvoja
Mitä helvettiä! Munkiksiko tässä pitää ruveta tarinakisan takia?Blackguard kirjoitti: seksi on kiellettyä kaikilta paitsi huussilta
Ei sillä, että tällä vetovoimalla mitään saumoja olisikaan...
Voisiko täältä kynä-ääliöiden laumasta karsia heti alkuunsa pois ne aidot ääliöt? Jos ääliöiden prosentuaalinen osuus on riittävä, kisan voi vielä voittaa kynä-ääliön sijasta aito ääliö, jolloin kisan uskottavuus kärsii, kun hyvän tarinan sijasta voittaakin paskan kirjoittajan paska tarina, joka on saanut ääliöiltä hillittömän äänivyöryn.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Kriegsminister
Miulla on pieni muistikuva, että tälläistä kauhuskenaariota olisi viime kerrallakin vatvottu. Ja kahtookaa ny ketkä meni korjaamaan potin...The Captain kirjoitti:Voisiko täältä kynä-ääliöiden laumasta karsia heti alkuunsa pois ne aidot ääliöt? Jos ääliöiden prosentuaalinen osuus on riittävä, kisan voi vielä voittaa kynä-ääliön sijasta aito ääliö, jolloin kisan uskottavuus kärsii, kun hyvän tarinan sijasta voittaakin paskan kirjoittajan paska tarina, joka on saanut ääliöiltä hillittömän äänivyöryn.
No mutta, nyt yhden hyppyvuoden jälkeen tuntuisi, että voisi saada jotain jälleen aikaiseksi kisaankin asti. Grondille pisteet mukavan pituisesta ennakoinnista. :) Tällaisilla kappale kuukaudessa -kirjoittajillakin on jotain mahiksia saada jonkinasteinen raakile valmiiksi tammikuulle.
Himmel, sukeltakaa!
Jos käytetään ennakkosensuuria? Eli jos minun kisaanhyväksymisen yhteydessä tarinaa lukiessani on pakko käydä ostamassa mäyris että pystyn jatkamaan lukemista, kyseisen tekeleen voi hylätä?
Hmm, se tietysti vaatisi, että minun pitäisi oletusarvoisesti olla selvinpäin lukiessani noita - ei onnistukaan. Eli sensuroidaan ne, joita en pysty lukemaan edes päissäni?
Hmm, se tietysti vaatisi, että minun pitäisi oletusarvoisesti olla selvinpäin lukiessani noita - ei onnistukaan. Eli sensuroidaan ne, joita en pysty lukemaan edes päissäni?
Ääh... tähän oli niin hyvä veto mielessä. Mutta unohdin sen. Edittaan sen heti kun muistan.Grond kirjoitti:Jos käytetään ennakkosensuuria? Eli jos minun kisaanhyväksymisen yhteydessä tarinaa lukiessani on pakko käydä ostamassa mäyris että pystyn jatkamaan lukemista, kyseisen tekeleen voi hylätä?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Et sinä sitä kuitenkaan muista. Unohda edittaaminenkin. Askel lähempänä dementoitumista ja Alzheimeriä.I Ride in a Dragon kirjoitti: Ääh... tähän oli niin hyvä veto mielessä. Mutta unohdin sen. Edittaan sen heti kun muistan.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Niinpä. Järjen sanoja (harvinaista)Nilarakh kirjoitti:Et sinä sitä kuitenkaan muista. Unohda edittaaminenkin. Askel lähempänä dementoitumista ja Alzheimeriä.I Ride in a Dragon kirjoitti: Ääh... tähän oli niin hyvä veto mielessä. Mutta unohdin sen. Edittaan sen heti kun muistan.
-Nilarakh
Feta on vain niin pahaa. Miksi kukaan ei tajua sitä?? Onko täällä ketään aitoa fetan tai tomaattien vihaajaa. Ja sormesi saat syödä aivan vapaasti, kunhan et mausta sitä fetalla ja ketsupilla.Largo kirjoitti:Feta on hyvää, paitsi tehdasmausteliemessä lilluneet pienet kumikalikat. Mutta Frescobaldia vihaan. Käytännössä biisit pitää improvisoida alusta loppuun itse, vaikka herra onkin nuotit olevinaan kirjoittanut. Kohta syön sormeni.
Sinä likainen kannibalisti, omat pääkallonmetsästäjäni ovat perässäsi. Uit alkuasukkaiden keittopadassa viimeistään vuorokauden sisällä.Largo kirjoitti:Vihaan myös tomaattien vihaajia. Syön niitä.
Pystyykö siitä sitten rakentamaan vaikka maastoa? Esimerkiksi taloja, noin niinkuin Warhammer-peleihin? Vai toimiiko se paremmin pakkausmateriaalina? Vai ihan lasten askarteluleikeissä? En tiedä kun en oo ikinä maistanu, ehkä.Nilarakh kirjoitti:
Feta on hyvää pahvia. Edelleen.
-Nilarakh
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
- The Captain
- Valvoja
Keksit kumminkin jonkin syyn käydä ostamassa sen mäyriksen joka tarinan kohdalla (eikös edellisen mäyriksen loppuminen ole jo syy?), joten sensuroisit vain kaikki.Grond kirjoitti:Jos käytetään ennakkosensuuria? Eli jos minun kisaanhyväksymisen yhteydessä tarinaa lukiessani on pakko käydä ostamassa mäyris että pystyn jatkamaan lukemista, kyseisen tekeleen voi hylätä?
Jos olet riittävän päissäsi (mäyris/tarina), et varmaan saa luettua yhtäkään. Tai ehkä yhden, sen ensimmäisen mäyriksen kohdalla. Jos vaikka aloittaisit minun tarinastani (jos vaikka itse aloittaisin oman tarinani...)?Hmm, se tietysti vaatisi, että minun pitäisi oletusarvoisesti olla selvinpäin lukiessani noita - ei onnistukaan. Eli sensuroidaan ne, joita en pysty lukemaan edes päissäni?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?