KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
Ei siitä minun hahmosta kyllä mielestäni lähellekään Daroa (vielä) tullut, vaikka nyt failasin sen magnum gangstan kanssa. Nimittäin kaikki muu huono mitä tapahtui oli nopista kiinni. Esim. Nopista oli kiinni se hunterin ilmestyminen, nopista oli kiinni se, etten päässyt karkuun sitä tyyppiä joka huomasi minut yms... Eikö vain?
Tajusin muuten sen jutun mikä on oikeasti teki Darosta, ja meinasi tehdä nykyisestä vampire hahmostanikin nolon ja *köh köh* älyllisesti lahjattoman. Nimittäin se, että olen pelannut hahmojani kuin jotain sooloilevaa MMORPG ego-supersankari-mutanttia. Sen lopettaminen toivottavasti korja asiaa aika lailla (en rupea vetämään miekkaa esille magnum otsassa). Jos käy, niin kokeillaan vielä vähän aikaa ilman sitä common senseä, ja jos kaikki menee vieläkin viemäristä niin otan sen vasta sitten. Ok?
Sitäpaitsi, pitäähän sitä jostain lähteä, eivät kaikki voi olla pro-ropettajia heti alussa, ja kuten 'Kitsune sanoi, ikäkin vaikuttaa asiaan.
Edit: Ai niin, Anaking, minkä kokoinen se meidän faba peli olikaan..?
Tajusin muuten sen jutun mikä on oikeasti teki Darosta, ja meinasi tehdä nykyisestä vampire hahmostanikin nolon ja *köh köh* älyllisesti lahjattoman. Nimittäin se, että olen pelannut hahmojani kuin jotain sooloilevaa MMORPG ego-supersankari-mutanttia. Sen lopettaminen toivottavasti korja asiaa aika lailla (en rupea vetämään miekkaa esille magnum otsassa). Jos käy, niin kokeillaan vielä vähän aikaa ilman sitä common senseä, ja jos kaikki menee vieläkin viemäristä niin otan sen vasta sitten. Ok?
Sitäpaitsi, pitäähän sitä jostain lähteä, eivät kaikki voi olla pro-ropettajia heti alussa, ja kuten 'Kitsune sanoi, ikäkin vaikuttaa asiaan.
Edit: Ai niin, Anaking, minkä kokoinen se meidän faba peli olikaan..?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
-
freakreature
seuaavalla ropekerholla 1000 pts rottia ja mtg:t mukana.
- LAV-Kitsune-
Mukaan otan 2000pts demoniarmeijan, jos HordeLover saapuu paikalle ja jos Eetu on tulossa niin hällekin mukaan tulee noin 2400pts demoneita, jos haastaja vaikka löytyisi.
2000 pistettäaatami kirjoitti:Edit: Ai niin, Anaking, minkä kokoinen se meidän faba peli olikaan..?
Aloitettu 13.9.2011
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
- LAV-Kitsune-
Huomenna tiistain ropekerhossa käydään vähän lisää näitä maalausjuttuja läpi mitä aloiteltiin ja käytiin nopeasti läpi sunnuntain pelipäivässä. Jos siis haluaa maalausvinkkejä niin ottakaa sudit ja maalit mukaan niin testaillaan vähän eri tekniikoita ja harjoitellaan maalaus systeemejä.
Eli minä en varmaan tule maalaamaan ihan alusta asti.freakreature kirjoitti:tänään ropekerhossa Gargoth lupasi tulla demoamaan lotria klo 16-17.30. Kaikki kiinnostuneet vaan paikalle.
- LAV-Kitsune-
Kun kerta toivottiin niin maalailen myös pikkuisen tuossa ensi kerran alussa.
Jolloin minulla on faba peli... :/
- LAV-Kitsune-
Voin saapuilla paikalle vähän aikaisemmin, niin kerkeän maalailla ennen varsinaista peliä.
Joko tääl kerhossa on LOTRia demottu? Jos on niin sittenhän ihmiset varmaan pelaa tänä tiistaina kun tuon armeijoita mukaan :D. Jos ei olla demoteltu tai tarvitaan lisää niin sekin onnistuu.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
-
freakreature
lisädemo ois ihan paikallaa, kun vähän jäi noi closiksen säännöt yms. hoksaamatta. Ite ainakin otan figuja mukaan ens ti.
Joo nappaan pienet hyvis ja pahisposset mukaan, rulebookin ja vermeiden kera. Pitäs varmaan itekkin taas lukee noi säännöt ;) .
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Mää tulen taas huomenna käymään, mutta normaaliin tapaan ehdin ollaa paikalla vajaan tunnin, kiireinen mies kun olen. Eli mitään kunnon demoa en ehdi huomennakaan vetää, mutta muutamat asiat ehditään kyllä selvittää, jos edellisellä kerralla heräsi jotain kysyttävää.
Phil Kelly says "No!"
Anaking, tulen tänään ropekerholle vähän myöhässä.
Mites, pelaataanko me LOTR:ia nyt tiistaina? Onko jollakulla Shadows in the East kirja?
No mä koitan taas tulla lotreineni. Viimeks oli kärppien peli, oli pakko mennä, sori. Otan kaks armeijaa mukaan niin pääsee taas pelailemaan ilmankin omia kamoja.
Jos mahdollista, niin haradilla tai (vielä parempi) easterlingeillä haluaisin pelata. Onko mahdollista?
Jos ei ole, niin örkeillä sitten.
Jos ei ole, niin örkeillä sitten.
Huomenna ainakin mä tulossa lotrien kans paikalle möyrimään. VKL tuotokset mukana, 600pts Uruk Hai horde täysmaaleissa <3
Mulla on 262 pisteen Easterling armeija nyt mukana sitten.
Minulla unohtui yksi easterlingi sinne takkahuoneeseen. Voisiko joku etsiä sitä sieltä, ja sieltä kaapista, jos se on vaikka sinne viety vahingossa. Saattoi vaikka jäädä jollekin niistä maastolevyistä. (Maastolevyt joita käytimme ovat ylimmät vasemmalla).
Kiitos.
Kiitos.