Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Eiköhän pistetä aloitus klo 16 huomenissa. Jälleen puhelinsoitolla pääsee sisään, numero oli tossa mun ed. viestissä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tulossa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Vois tulla työntelemään haltioita. Vähän kokemusta pienemmistä peleistä ei olis väärin ennen Turkua.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Ja eilen tosiaan nähtiin jo sinänsä paikallaolemisen arvoinen tapaus, eli counterin-counterin-counter-liike. Eli omalla vuorollani mukava tapahtumaketju joka tietysti sisälsi sen Gnarlhorn Satyyrin Counter slammin missaamisen. No pitihän sen tosin 4 heittää osumiseen, mutta kuitenkin... Se taisi olla viides missattu counterslam. Vieläkin 0% onnistumisia.....
Joku joka muistaa tarkemmin tapahtumat voinee kertoa lisää..
Joku joka muistaa tarkemmin tapahtumat voinee kertoa lisää..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Eikös se ollu jotain että Guardian liikkuu Witch Houndilla eteenpäin ja Satyri triggeraa counterslammin siitä, missaa jolloin Guardian tekee Witch Hound -Attackinsa ja critical pitchaa satyrin muualle?
Oli kyllä hieno.
Oli kyllä hieno.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Huomenna vois taasen neljältä aloitella. Mä raahaan omat skornet mestoille, joten pääsette testailemaan omia etc-listaviritelmiä Molik Karnin sukua vastaan. Sellainen kun epäilemättä joltain tulee löytymään.
-
Der Dexter
pyllerränpä siis neljäksi mestoille.
Butchia pääsee testaamaan vikoja kertoja, ennenkuin lista kiinnitetään, ja sit pitäis vielä miettiä Karsun lista kuntoon
Butchia pääsee testaamaan vikoja kertoja, ennenkuin lista kiinnitetään, ja sit pitäis vielä miettiä Karsun lista kuntoon
Aliquando Insanire Iucundum Est
Yep, yep. 17.30 paikalla ollaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Taitaa jäädä kyllä pelit väliin, vaikka uusia trolleja olisikin postista tullut. Painaa muutto ja muut hommat sen verran päälle, ettei ehdi. Toivotaan, että ensi viikolla sitten ehtii paremmin.
Meillä vietetään 1 v. synttäreitä! Eli enpä tule sinne teidän kiusaksenne pyörimään.
-
Der Dexter
taaskin lienee torstaina aika raudan ottaa mittaa metallista, tai jotain.
eli homman nimi lienee 50 pts ETC-listan jatkojalostusta, sekä erilaisten match-uppien hiomista.
meikäläinen mestoilla, jahka avain saapuu taloon...
eli homman nimi lienee 50 pts ETC-listan jatkojalostusta, sekä erilaisten match-uppien hiomista.
meikäläinen mestoilla, jahka avain saapuu taloon...
Kehtaako sinne tulla vaikka oisi kerhomaksu maksamatta? Toissakerralla sitä vähän tivailtiin.
Kehtaahan sinne tulla. Ainakin jos on aikeissa maksaa. Nykyinen Nopat & Taktiikka ry:n PJ vaan kivasti käy välillä muistuttelemassa. Mutta ei sekään nyt ihan 100% tosissaan ole.. :)
Lähinnä siinä nyt on ideana, että kertsin vakikävijöiden olisi hyvä tuo maksu maksaa. Satunnaisesti voi kyllä käydä ihan hyvin joskus, mutta jos alkaa käymään useamminkin niin maksut maksuun. Siinä nyt on loppupeleissä kuitenkin kyse aika pienestä maksusta, jolla saadaan tosi hyvät tilat käyttöön..
Lähinnä siinä nyt on ideana, että kertsin vakikävijöiden olisi hyvä tuo maksu maksaa. Satunnaisesti voi kyllä käydä ihan hyvin joskus, mutta jos alkaa käymään useamminkin niin maksut maksuun. Siinä nyt on loppupeleissä kuitenkin kyse aika pienestä maksusta, jolla saadaan tosi hyvät tilat käyttöön..
-
Der Dexter
ja ainaski suomen joukkueella olisi hitusen asioita pohdittavana, ehkä...
Jani, meikäläisellä olisi tarve pelata eFeoraa vastaan peli tai 2 seuraavan 3 viikon sisään, pitäisi se matchuppi saada selville, kannattaako sitä harkita ottavansa vastaan.
Butchin lista kun on hieman allerginen AOE:lle.
Jani, meikäläisellä olisi tarve pelata eFeoraa vastaan peli tai 2 seuraavan 3 viikon sisään, pitäisi se matchuppi saada selville, kannattaako sitä harkita ottavansa vastaan.
Butchin lista kun on hieman allerginen AOE:lle.
En muuten pistäisi pahakseni, jos esim. Charad ja Huussi tässä jossain välissä eksyisivät käymään kertsillä mahdollisimman kovien listojen kanssa. Kiva se olis testata useampia pelaajia vastaan.
Kuulostaa hyvältä. On tossa maalauspöydällä ollut parisen ukkoa työnalla, jotta saa lisää löylyö 50pts peleihin. Voisin tulla harjoitusvastustajaksi mieluusti, enkä ole uutta kertsiänne muutenkaan vielä nähnyt.
Ehdottelepa vaikka yv:llä, jos esim. joku muukin päivä käy kuin to.:) Ja kyllä sitä voisin Dexin punakonettakin vastaan kokeilla muutaman erän.
Ehdottelepa vaikka yv:llä, jos esim. joku muukin päivä käy kuin to.:) Ja kyllä sitä voisin Dexin punakonettakin vastaan kokeilla muutaman erän.
Rats keep running!
Musta tuskin on ETC vastustajaksi, aloittelija kun olen, mutta voisin tulla paikalle, kun on nyt jo jonkin verran meniittejä kasassa ja tekisi mieli päästä pelaamaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Joo, mie ainakin tulen leikkimään muiden aloittelijoiden kanssa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Dexter, pelataan se karsu vs. Terminus ja katotaan mitä tapahtuu. Samalla vois lyödä lukkoon terminuksen tai eskarren, ni ei tarvi arvuutella sitä sen enempää.
Ovet pitäis olla auki klo 16-> huomenna.