[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juu Ogret tosiaan asettui tänään vastaan ja odottelin hieman vaikeaa peliä lähinnä loukkaantumisten osalta... Toisin sitten kävikin kuten jo kerrottiinkin niin Ogre jengin perustaja jäsen teilattiin heti örkkien aloitus vuorolla ja kenenkäs muun toimesta kuin Trollin...
Tuosta sitten alkoikin Ogrejen alamäki ja TD:tä pukkasi yksi toisensa jälkeen tasaiseen tahtiin, pelin lopussa tulos olikin 3-0 örkeille. Pelillisesti örkit eivät tainneet failata ainoatakaan blokkia pelissä, mutteivat kuitenkaan saaneet kuin 2 casyaltyä aikaiseksi.
Örkkien puolelta kerrottakoon että SPP kilpaan saatiin uusi haastaja Nro.11 Rysty Head joka keräsi tässä pelissä käsittämättömät 13:sta SPP:tä! Nyt siis mennäänkin jo 30:ssä SPP:ssä joka tosin ei sinällään ole ihme kun kolmesti on mvp heitot osuneet kohdalleen =D Tässä pelissä MVP, 2TDD:tä ja 1 casyalty... Trolli nousi myös toisen levelinsä, siinäpä ne tämän pelin suuret ihmeet sitten olivatkin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Alkaa tuonne toisenkin liigan albumiin olla kerääntynyt mukavasti kuvia. </mainos>
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Taas muistuttelemassa ihmisille että päivittäisivät noita tietoja tuonne taulukoihin, jos ei itse pääse niin lähettää mulle vaikka listan muutoksista niin käyn päivittämässä ne sinne. Siellä on aika paljon varmaan vanhentunutta tietoa ja tuossa kun päivitin statti tilastoja niin tuli huomattua että sieltä puuttui vielä aika paljon kaiken näköistä.

Mutta kyllä aika puskista tuli yhtäkkiä läjä paikkoja Lustria 69erseille
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Puskista ja puskista. Kyllä ne siellä rosterissa on ollu näkyvillä. Ootellu kyl olen hiukan, et koskas niitä mun neitoja tuonne top-listoille päivitetään :D. Mut ollu varmast kans paljon juttuja "tasapisteissä".
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Itse käyn pelikaupalla täydentelemässä toisen rosterin ja miksen täydentäisi tänne stotuuunkin kunhan lomareissulta kotiudun.
Omassa tiimissä ne merkittävimmät muutokset on se trollin levelin nousu, +1AG:ta saisin sille ottaa mutta taitaa mennä break takcle/multiple blokc vahihtoehtojen väliin tuo valinta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

Tuli spluugan kanssa pelailtua vihdoin delffiinit vs vampit loppuun. Voitin 2 - 0.

jee.
Ookami_Tez

Kaksi peliä Blood Bowlia tänään ensin Manly Guysia vastaan. Huonon noppa tuurin ja ehkä hieman aliarviovan fiiliksen takia matsi päättyi vain tasapeliin. Oli kyllä tosi mielenkiintonen ja mieltä raastava peli. Toinen peli taas Dark Liverboxia vastaan. Ja tätä vähän pahan enteellistä matsia odottelinkin vaikeaksi, mutta kiitos muutaman tupla ykkösen ja tupla kallon matsi lähti vyörymään Dark Liverboxin 3-1 voittoon. Tosin Jaguaarit voivat lähteä tästä ylpeinä, koska saivat ensimmäisenä juoksutettua pallon ohi pimentohaltioiden puolustuksen. Joten toivottavasti tästä muita tiimejä rohkaisten voittamaan nuo lohko johtajat ja uusiin peleihin.
Great Teacher Ookami_Tez
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

U.I.P. Otti tänään voiton Maulersista. Peli päättyi 3-0 ja turpaan lyötiin toisiamme oikein mukavasti. Casualtyt meni myös Undeadien eduksi 3-1. Rattoisa ja varsin nopeasti pelattu peli.
Kalat meni kotio...
Runt

Jahas sitä saisi sitten tomin ihmiset tulla kohtaamaan örkit seuraavaksi.... Koskakohan sitä ehtisi pelailemaan hmm...
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

17 ja 18 päivä, se maalaus kisa, meetti ja syjän kanssa pika peli(pelejä) muutenkin niin tungetaan sinne lisää, saanpahjan kunnon syyn sanoa sille viikonlopulle "Ei" kun lisää työ vuoroja tarjotaan. Ellei Rottaralli ole ehtinyt kotiutua häämätkalta ja valmiina pelaamaan.

Niin ja just huomasin, ne pari harjoittelu peliä Petteriä vastaan ja Ogret oli varmaan poikkeuksia koska nopat on pyörinyt fabasta tuttuun tyylin viime peleissä. Oiskohan vaan että järven neito ei tykkää musta kun ainakin Necronit pyörii suht hyvin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Ookami_Tez

Statsi sivu on taas päivitetty, mutta koittakaas ihmiset saada päiviteltyä noita tietoja sinne, koska ainakin Harri ja VIlle on tainnut olla jo kaksi-kolme matsia ilman päivitystä ja tiedän että ainakin yksi villen pelaaja nousisi listoille niistä päivityksistä.
Great Teacher Ookami_Tez
Runt

Juu koitan päivitellä rosterin tänään vaikkapa tänne sotuun nyt kun loma matkaltakin olen poriin palannut. Eli en minä tietoja tarkoituksella ole pihdannut teiltä, +500km ero rosterin ja minun välilläni on ollut esteenä nyt viimeiset 1.5 viikkoa.. Tai josko päivittäisin saman tien..
harkkari

Kyllä mää oon jokaisen matsin jälkeen koittanut päivitellä. En edes tota Statsijuttua ollut huomannut. Mutta mun Ghouli siellä on ainakin TD tilastojen kärjessä nyt 7 TD:llään. Missaa tosin seuraavan pelinsä, että muut saa ottaa kiinni.

Nyt just päivitin sinne eilisen pelin jäljiltä.
Kalat meni kotio...
syrja

Alku lohkon hankalin pelikin sitten pelattu. Amazon vs shubway nigguicmöaczcc2ööömmssöööss fisters. 2-1 voitto, mutta kovalla hinnalla. Neitoja kairattiin kovalla kädellä. 3 bh, 2 miss next ja lopussa velho tappoi toisen catcherin. Apo oli käytetty jo. Sain pientä lohtua, kun heti perään tapoin yhden hopparin. Harmi vaan et apo pelasti sen. Harrilla on älytön noppatuuri!!! lopussa vasta mokas pari juttua. Mut niilläkään ei ollu mitään merkitystä. 3-1 voittokaan ei silti ollu kaukana. Catcherini ei vaan halunnut ekan puoliajan lopulla ottaa palloa kiinni eikä nostaa sitä ylös. Rerolleista huolimatta....Onneks Harri teki 2 halffilla tasoituksen suht nopeesti. Joten sain tehtyä voittomaalin. Vaikkakin siinä vaiheessa pelasin raakasti vajaalla ja pallokin saatiin multa kerran pois. Mutta hemmetin hyvä peli!!! onneksi rahaa tuli, niin sain uuden catcherin. Seuraava peli pelataankin sitten ilman vaihtonaisia. Onneksi vastaan tulee rampautuneet ihmiset. Saadaan sitten taas reservit kuntoon ennen loppuhuipennusta. Ei silti voi siinä ihmistenkin käsittelyssä mennä joukkue vielä ihan uuteen uskoon. Päivitellääs tuo rosterikin tuonne.

Raukkis. Nyt en muista huomasinko lisätä sinne kaupan lappuun. Catcher nro6 Lucy, joka ainoana sai skillin (17p). Otti jump upin. Pisteet, hinnat jne on siellä oikein. Mut en nyt muista huomasinko sitä siihen kirjoittaa. Hiukka huurussa valvomisesta ja tuosta neitojeni kairauksesta...
harkkari

Joo, saivathan amatsoonit vähän nyrkkiä, vaikka voittivatkin. Hyvä peli oli joo, ei voi muuta sanoa. Mukavasti sain leveliäkin. Päivittelen joukkueen huomenissa.
Kalat meni kotio...
harkkari

Hotsittaa kyllä noi Skavenitkin sen verran, että saattaa olla, että täytyy antaa Helffien vielä lomailla jatkossakin.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Bitch Slapping -kisassa tasapeli 2-2. Haltia vs haltia -matsit on kyllä niin kamalia. Noppatuuri oli pelissä aivan jäätävää tälläistä ykkösten määrää ei normaalisti nähdä kuin boogeymanin pelatessa. Ainoa lohtu on, että yhtä umpisurkea tuuri oli edes molemmilla. Go Fot It:iinhän sekin tottakai kaatui kun olisin päässyt toiseksi viimeisellä vuorolla tekemään vielä yhden TD:n, mutta ykkösiä tosiaan riitti ihan kaikkeen mitä vain yritettiin pelin aikana.

Allekirjoittaneelta kuoli yksi linjamies jälleen ja tällä kertaa niin nolosti kuin katsojan heittämään kiveen. Apteekkari olisi voinut pelastaa, mutta kun oli kokonainen puoliaika vielä edessä, niin pakko oli säästää arvokkaammille pelaajille. Katsojissakin oli tasapeli, että ei saatu edes FAME-boosteja kumpikaan :D

Ihan hyvä matsi ja ilmiselvästi tasainen matsi, mutta oli se kyllä niin jäätävä kokemus jälleen kerran, kun suippokorvat hakkaa päitä yhteen. Ja tätä lisäähän mulla onkin luvassa heti seuraavassa peliparissa <3
Ookami_Tez

Statsi sivua taas päivitetty. Eipä tainnut olla oikein muuta kuin että Harrin ghoulin etumatka TD:issä piteni ja Backyard Kingsit ottivat Casualteissa jaetun johto paikan ja selvän johtopaikan SPP mittelössä. Muuten taisi pysyä samana.

PS. jos ihmiset näkee Spluugaa käskekää sitä sopimaan pelejä.
Great Teacher Ookami_Tez
Furinji
Viesti:

Eikös siltä Spluugalta ala aikataulu pettää, kun piti 2 peliä / 3 viikkoa kuitenkin pelata? Vaikka onhan sitä ongelmia ollut muillakin matkojen sun muiden takia, mutta...
syrja

Niin nyt taitaa sekin saada kirittyä hommaa paremmin. Jos siis kaupalla alkaa enempi pyöriä. Mikäli olen oikein ymmärtänyt. Mut joo, onhan nuo pelitahdit nyt hiukka hyytyny. Mut taidetaan olla silti ihan hyvin suunnitelmassa mukana. En oo silti laskenu, et missä vaiheessa liigan pitäis nyt mennä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”