Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
täydet pisteet pelikaupalle, nyt oli kaikennäköstä tavaraa hyllyt täynnä joten tulee käytyä nyt varmaan useemmin. oon nykyään kyllästyny tilaileen ja odotteleen.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Mahtaako löytyä näitä armypainter maaleja irtopulloina ja spray purkkeina? Jos ei niin tilattua varmaan saadaan... Värit nyt on tietysti vielä täysi mysteeri mutta todennäköisesti vihreisiin sävyihin ollaan päätymässä.
Ajattelin että jos tämä opiskelija budjekti alkaisi pikku hiljaa antaa myöden niin sais noita liskojakin joskus sudittua johonkin suuntaan.
Ajattelin että jos tämä opiskelija budjekti alkaisi pikku hiljaa antaa myöden niin sais noita liskojakin joskus sudittua johonkin suuntaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Army Painterin mustaa ja valkoista sprayta siellä on laatikolliset. Tiedä sit onko Army Painterilta muuta enää jäljellä valikoimassa. Kipeästi kyllä kaivattaisiin niiltä kamaa.
No itselläni ei tosin mikään kiire noille maaleille ole, ikuisuus projektiksi taitaa kuitenkin tuo homma venyä näillä tuloilla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
vähemmällä pääset ku otat ison sudin käteen ja sillä vetämään
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Half-breed
Kaikki ei halua maalata vähän sinnepäin. Me kaikki emme ole Antoneita.Hapid kirjoitti:vähemmällä pääset ku otat ison sudin käteen ja sillä vetämään
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Technical-sarjan maalit tuli kaupalle kävin jo ittelleni koko setin hakemassa testiin ja toinenkin setti sieltä jo aamulla lähti, että älkää odotelko ikuisesti, jos jotain kaipaatte.
Omankin Technical-maalisetin hain, mutta vielä niitä sinne jäi.
Valottakaas nyt minuakin mitä nämä teknical maalit ovat? Rauhis näitä esittelikin kaupalla jo mutta kun vuoden on pitänyt taukoa maalaamisesta yhtä figua lukuunottamatta niin ollaan hieman pihalla taas näitten maalien kanssa.
Games Workshopin uusia kikkamaaleja: http://www.games-workshop.com/gws/wnt/b ... 900010-gws. Linkistä löytyy havainnollistava video kustakin maalista.
Kukin maali on tarkoitettu aika pitkälti aina yhteen käyttötarkoitukseen - helppoa ruostetta, patinaa, verta jne. - mutta noita luovasti käyttämällä voi keksiä vaikka mitä. Esim. joku oli käyttänyt Agrellan Earthia halkeilevan ruosteisen maalin tekemiseen.
Kukin maali on tarkoitettu aika pitkälti aina yhteen käyttötarkoitukseen - helppoa ruostetta, patinaa, verta jne. - mutta noita luovasti käyttämällä voi keksiä vaikka mitä. Esim. joku oli käyttänyt Agrellan Earthia halkeilevan ruosteisen maalin tekemiseen.
Vai että tuollaisia maaleja, tuo basetus maali näin äkkiseltään oli ehkä se mitä voisikin jollain aikaa kokeilla.
Basetusmaali tulee takuulla loppumaan ensimmäisenä se on jo selvää muutenkin ;)
Kunhan ehdin noita testailemaan, niin jaan toki kommentteja sitten. Mutta videoiden perusteella ehdottomasti kokeiltava.
Kunhan ehdin noita testailemaan, niin jaan toki kommentteja sitten. Mutta videoiden perusteella ehdottomasti kokeiltava.
Mitäs tuolla basetus maalilla on muuten hintaa? Mietein jos kokonaisen armeijan tuolla vetäsee niin voi haukata jo sievoisen summan tuo pelkkä maali. Väri nyt ei välttämättä paras mahdollinen omiin ajatuksiin ole joten pitää kaiketi kokeilla hieman säätää tuota sävytystä.
Technikaalit on 3,50e paitsi ruoste 3,20, joka on virallisesti Dry eikä tekninen :D (20,70e on siis koko kuuden setti)
- Half-breed
Ja lisätietoa maaleista mielummin täältä kuin GW:n "You have to buy, you have to buy..."-sivulta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuon arvostelun siivittämänä ryntäsin testaamaan Agrellan Earthia, että onko tullut viallista erää tännekin, mutta huoli pois kyllä tuo base tuolla pöydän kulmalla halkeilee kovaa vauhtia..no siis niin kovaa vauhtia kuin maalin kuivumista jaksaa tuijottaa. Maalikerroksen paksuutta en tainnut saada ihan nappiin, mutta siis joo ainakaan tämä ei ole tuota viallista erää, joka jossain maailmalla leviää.
Huhujen mukaan kahdestatoista Agrellan Earthista on enää yksi jäljellä ;)Furinji kirjoitti:Basetusmaali tulee takuulla loppumaan ensimmäisenä se on jo selvää muutenkin ;)
Laiskat! :D
Ei vaan tarvii kans jossain kohtaa tuota hommata ja testailla. Mut sit joskus kun kerkii ja jaksaa....Ehkä kun saan aikaiseks demoni projektini. Slaanesh hehku vois ol kiva alustassa
Ei vaan tarvii kans jossain kohtaa tuota hommata ja testailla. Mut sit joskus kun kerkii ja jaksaa....Ehkä kun saan aikaiseks demoni projektini. Slaanesh hehku vois ol kiva alustassa
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Itselle voisi hakea sen veren ja sen kupariturkoosin. Ehkä ton agrellan earthinkin mahdollisesti.
Kalat meni kotio...
Veri ja kupariturkoosi on kyllä molemmat tosi jees - täytyy vaan olla malttia annostelun kanssa ettei mene överiksi. Agrellania taas huomasin että sitä saa laittaa oikeasti aika reilun kerroksen että tulee kunnon halkeamat. Liian ohut kerros niin halkeamat jää pieniksi/olemattomiksi.