Abu kirjoitti:Tunnen oloni hitaaksi, aloitan vasta nyt tarinoiden lukemisen.
Mutta hei, salilla on käyty, ja nyt vaan kolaa + BG-musaa taustalle + tarinoita. Voiko ihminen enempää vaatia?
-A
Sipsejä, erilaista syömistä, kaikkea, virallinen kynä-ääliö nimitys (Mistä niitä saa?), ja Elämä... Mistä näitä muuten saa? Kirpputorilta ja K-kaupasta ei löytynyt.
Kyllä minäkin sitten! Sotun typerin sigi ikinä... Nyt vasta pitää aloittaa spämmääminen, Grond jäähyttää kuitenkin meidät kaikki tämän jälkeen. Myöntäkää pois pojat, me ollaan niiiiiin kuolleita...
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
Hmm.. Vaikken tarinaa ole kirjoittanutkaan tuo kynä-ääliö kuulostaa siistiltä
Tarinat oli hienoja - vaikken kaikkia ole vielä lukenutkaan... Ja vaikkei tarvisikaan...
EastEdit: Taittaa mennä aika moni jäähylle tänä vuonna
Viimeksi muokannut east, Ti 08.02.2005 18:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mäkin oon ny Kynä-Ääliö!!!!( )
Mahtavia stooreja, pakko myöntää. Omani on 40k puolella se, joka on huonoin, lyhyt ja täynnä kirjotusvirheitä. Nyt on vasta FABA puolessa välissä, tosin muitakin tarinoita olen jo silmäillyt.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Thelacan kirjoitti:...tarjoan jokaiselle kilpailijalle kynä-ääliö-nimikkeen ilmaiseksi.
No mikäs siinä. Kiitän ja kumarran. Mietin vain, miten liitän uuden arvonimeni allekirjoitukseen, kun olen nykyiseen perin kiintynyt.
Ja nyt painun lukemaan noita teidän turinoitanne. 16. alkaa nyt.
EDIT: Ja Trio Töykeät soi. Mikäs tässä sitten lueskellessa, kun limonadiakin löytyy kupin pohjalta.
Ah, kylläpäs tuntuu MAHTAVALTA olla virallinen Kynä-ääliö!Nyt kai sitten minäkin pääsen jäähylle... Tai kuten Dalamar sanoi: "Myöntäkää pois pojat, me ollaan niiiiin kuolleita!"
Mahtavia tarinoita, Viipurin pamaus ja Hyvät, pahat ja kaaoksen palvojat olivat jotain kerrassan loistavaa! Saatika sitten Pallo Hukassa.....!
east kirjoitti:Hmm.. Vaikken tarinaa ole kirjoittanutkaan tuo kynä-ääliö kuulostaa siistiltä
Eikä maksa kuin 5€ ...
Ja tässä Thelacanin käsityksesi halvasta..?
Viipurin pamaus oli tähän asti tarinoista paras Luulen että voittaa koko kilpailun jos lukiat pitävät huumurista ...
Oli miten oli, itse äänestäisin sitä ...