Hell Dorado

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Hell Dorado

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Eiköhän se onnistu. Ostaja on figuvalaja ja todennäköisesti pyrkii pitämään tuotantoa yllä niin paljon kuin sitä saadaan menemään. Ilmeisesti HD kuitenkin on voitollinen brändi, mutta myytiin, koska ei tuota voittoa riittävän paljoa (kohtuullisen hyvin, että on kuitenkin voiton puolella jo tässä vaiheessa). Kysyntä tuntuisi kuitenkin olevan vielä jäljellä ja tavaraa menee. Sääntöjen englannistaminen on myös prioriteettilistalla korkealla. Nimiä ei ole vielä paperissa, mutta ilmeisesti kyse on lähinnä siitä pystyykö ostaja valamaan figuja ranskalaisten tekemistä muoteista.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Silveri

Mukava nähdä, että kiinnostus peliin on konin jälkeen taas nousussa. Koska Zaebas-kampanja ei tule enää jatkumaan ja kaikki varmaan toivoisivat pelin leviämistä laajempaankin tietoisuuteen, voisi hieman yrittää jonkinlaista säännöllisempääkin turnausjärjestelmää Suomessa miettiä. Lahdessa voitaneen silloin tällöin turnee järjestää, mutta perhesyistä en hirveän montaa kertaa vuodessa tätä pysty tekemään. Onko muiden paikkakuntien asukeilla innostusta hoitaa käytännön järjestelyjä?
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Fängi kirjoitti:
Mitenkäs olisi tällainen idea? Nyt kun uusia pelaajia näkyy ilmaantuvan paljonkin, niin voisi vaikka Muut pelit -alueelle kirjoitella jotain lyhyitä analyyseja faktioista ja niiden figuureista. Itse voisin eurooppalaisista jotain koittaa tarinoida.

-Roope
Saatoit jo huomatakin mutta tuommonenkin alue, toistaiseksi vielä tyhjä, on putkahtanut esiin: HD-alafoorumi
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ei tainnut olla se kirjoitusalue se pointti tossa viestissä, vaan se mitä sinne pitäisi kirjoitella?

Kannatan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Oberon kirjoitti:Ei tainnut olla se kirjoitusalue se pointti tossa viestissä, vaan se mitä sinne pitäisi kirjoitella?

Kannatan.
Juu itelläkin oli pointtina vaan että huomauttaa kyseisen alueen olemassaolosta jos joku ei vielä sattunut tietämään. Itsekin kannatan ideaa ja tästäkin ketjusta voisi ottaa tärkeimmät aloitusneuvot omaan ketjuunsa sinne, kun tämmöinen mammuttiketju ei välttämättä innosta selaamaan :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Jees, siirtelin tästä ketjusta nuo hyödyllisimmät aloitusvinkit (saattoi osa jäädä huomaamatta, näin ison ketjun splittaamisessa on aika hirveä homma...) omaan ketjuunsa tuonne HD-alueelle. Aloitusvinkeistä keskustelu jatkukoon sitten siellä. Tämän ketjun voi varmaan vielä jättää tänne joksikin, kunhan kaikki hoksaavat tuon uuden alueen olemassaolon.

Kirjoittelin tuossa viime viikolla lyhyitä analyysejä muutamista eurooppalaisten figuista. Julkaisen niitä varmaan tuolla HD-alueella kunhan ehdin.

-Roope
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Tervehdys,

Ajattelin ilmoitella, että tilaan vielä niin paljon HD figuja kuin mahdollista. Uskoisin, että saan vielä haalittua noita eri startereita. Kaikkia ei välttämättä mutta useimpia kuitenni. Myös muita paketteja yritän hamuta. Just to let you know.
Silveri

Loistavaa. Toivottavasti jenkkiostaja saa tuotantonsa käyntiin nopeasti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”