Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Tähdätään siis kahdeks.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Olettekos meinannut pelailla torstaina? Jospa meikäläinenkin valuisi paikalle myöskin, menee johonkin klo18-18.30 paikkeille sinne pääseminen.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Noin kirjoittelin viime viikolla ja sama olisi edelleen toiveissa koskien siis ylihuomista. Eli loputkin vaan paikalle! Jos ei onnaa, niin sitten pelataan muuten vaan.Celebdae kirjoitti:Saataisko ens viikon torstaille ETC-testimatsi aikaan? Voitas alottaa vaikka puol kuudelta ja pelata siis yksi 50 pojon matsi. Tarvittais tiimin lisäksi kuusi vahvistusta, eli pääsiskö vaikka seuraava sakki paikalle?
Jani - Trollit
Sampo - Haltiat
Tero - Circle
VilleM - Cryx
Henry/Pada - Meniitit
Mikko - jotain muuta kuin meniittejä
Jokaiselta siis toki mukaan kaksi mauttominta 50 pojon listaa mitä keksii mieluiten paperille printattuina. Testataan siis tota paritussysteemiä samalla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Olin viime viikolla Portugalissa pelaamassa DBM:n joukkue-MM-kisoissa (saatiin hopeaa, hävittiin Ranskalle). Raportteja ilmestyy fiwan sivuille jahka osallistujat on ensin nukkuneet viikon putkeen ja sulattaneet syömänsä ~10 kg puoliraakaa lihaa.
En tule tällä viikolla paikalle. Ja ei se circlen lista tarvii kovin mauton olla, jos tuossa ruotsalaislistassakin oli feralgeistiä ja sentrystonea ym. :)
En tule tällä viikolla paikalle. Ja ei se circlen lista tarvii kovin mauton olla, jos tuossa ruotsalaislistassakin oli feralgeistiä ja sentrystonea ym. :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Eiköhän sieltä vähän kovempia listoja ala tulla, joskin tuo on kyllä itselle jossain määrin ongelmallinen vastus.petskules kirjoitti:En tule tällä viikolla paikalle. Ja ei se circlen lista tarvii kovin mauton olla, jos tuossa ruotsalaislistassakin oli feralgeistiä ja sentrystonea ym. :)
Torstaina sitten vaan kaikki mahdolliset pelurit paikalle ja katsellaan mitä saadaan aikaan. Suotavaa ilmoitella itsestään etukäteen ainakin jos ei puol kuudeksi kerkeä.
Kaipa meikäläinen voisi sitten tulla noppaa heittelemään, kun nimeltäkin ihan huudeltiin. Joudun tosin jotain nappeja proksaamaan, jos ETC-tiimin muilutettavaksi haluan, mutta se ei liene suuri ongelma?
Kyllä mä voin tulla trolleilla pelaamaan, mutta mitään kovin juustoista listaa en kyllä voi tuoda, eikä armeija muutenkaan ole vielä ihan täysin hallussa. Hyvällä tuurilla ehdin saada jo oikean fell callerinkin kentällä, niin on taas yksi nappi vähemmän proksyja.
-
Der Dexter
ei se sentrykään mikää kusisynkkä sipuli ole, kun sillä voi kuitenkin niitä metsiä luoda palturille johon loikkia sitten, muuten se ei kovin kummoinen ole. eikä myöskään ihmiset paljoa siitä laitteesta odota, niin voi yllättää joitain, ehkä...
Meikäläisellä myösen peesissä tuo oma circlen juustolista, mutta sille ei pelaajaa taida löytyä, niin se voi olla vähä turha
Meikäläisellä myösen peesissä tuo oma circlen juustolista, mutta sille ei pelaajaa taida löytyä, niin se voi olla vähä turha
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ehdin varmaan n. kuudeksi mestoille. Peliparit voitte metailla jo valmiiksi niin pääsee heittämään noppaa. Rhyasia ja eThaggya tulee, eipä noilla pelatessa listat tunnu hirveästi elävän..:)
Rats keep running!
Mä oon paikalla avaamassa ovia 17.30... ehkä vähän aiemminkin.
Tontut tulevat leikkimään myös.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
mihinkäs aikaan on huomenna ovet aukeamassa?
itse olen 16 töisä, mutta sen jälkeen aattelin alkaa melkeen taistelemaan kohti Larun areenoita.
itse olen 16 töisä, mutta sen jälkeen aattelin alkaa melkeen taistelemaan kohti Larun areenoita.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kovista uhkailuista huolimatta, saitsuttaminen pitää meikäläisen kotona.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
En oikein osaa luvata mitään muuta kuin 17.30. Saatan päästä aiemminkin häippäsemään, mutta infoa huomenna iltapäivästä.Der Dexter kirjoitti:mihinkäs aikaan on huomenna ovet aukeamassa?
Kyllä sitä voisi tulla ulkoiluttamaan uusia nappeja, kun kerta tuo Earthbornikin alkaa olla kasassa. Yllättävän haastavaa oli saada maulerin asento muuttumaan mitenkään dynaamisemmaksi ja epä-maulermaisemmaksi. Trollien kirja ei taida kyllä ehtiä postista ihmeteltäväksi, kun vasta eilen illalla lähti briteistä liikkeelle, mutta joku toinen viikko sitten.
Pitäis varmaan raahata itsensä paikalle. Viime peli kerrasta on ehtinyt kulua jo tovi ja löytyis kasa nappeja mitä ei ole vielä päässyt peluuttamaan.
Raahaan tontut leikkimään 18:ksi. Ehdin vain yhden pelin vetämään.
Dexterin napit tuli sitten maalttua. 18+2 kahdessa viikossa. Ei enää boom reavereita ikinä.
Dexterin napit tuli sitten maalttua. 18+2 kahdessa viikossa. Ei enää boom reavereita ikinä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Huomaa sit uusi sijainti kertsillä!jasca kirjoitti:Pitäis varmaan raahata itsensä paikalle. Viime peli kerrasta on ehtinyt kulua jo tovi ja löytyis kasa nappeja mitä ei ole vielä päässyt peluuttamaan.
Sampolle iso käsi toiminnasta joukkueen hyväksi!
En mä täällä duunissa enää kauaa viihdy, että ovet auki tänään jo 16.30.Celebdae kirjoitti:En oikein osaa luvata mitään muuta kuin 17.30. Saatan päästä aiemminkin häippäsemään, mutta infoa huomenna iltapäivästä.Der Dexter kirjoitti:mihinkäs aikaan on huomenna ovet aukeamassa?
No siksi en ikinä ajattele nappien määrää ja kiirettä samaan aikaan. Siitä saa vain pahan päänsäryn.Merimetsä kirjoitti:Raahaan tontut leikkimään 18:ksi. Ehdin vain yhden pelin vetämään.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.