"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Runt »

syrja kirjoitti:No niin parkanon pedot olisivat saapumassa sunnuntaina poriin. Nyt olisi siis mahdollisuus ottaa matsia sekä petoja että demoneja vastaan. Ketä pääsee paikalle??

Mahdollista aloittaa jo aamusella ja jatkaa iltaan asti. Eli viestiä vaan tulemaan ketä pääsee ja mihin aikaan haluaisi pelailla.
Itse voisin mahdollisesti ehtiä ellei kukaan muu tule toiseksi pelaajaksi (en lupaa varmaksi). Mieluusti kyllä luovutan pelipaikan jollekkin, koska itseni on helppo järjestää pelit Jarkkoa vastaan, Henkkaa kannattaa kysellä.

Itsellänikin viikonloput taitavat olla ne ainoat (pieniä poikkeuksia lukuunottamatta) kun pystyn pelejä pelaamaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Muokkasin hieman tuota edellistä viestiäni:
syrja kirjoitti: edit. asiasta myös potkittu joitakin yv:llä. Nyt tosiaan mahdollisuus pelata pitkämatkalaista vastaan. nuuuubi on valmis aloittamaan vaikka aamu 8:lta ja pelaamaan useammankin pelin. Itse voin pelata sen aamu 8 pelin jos muilla on unihiekkaa vielä siihen aikaan.
juu ja mm Henkkaa lähestytty asiasta yv:llä. Toivottavasti Pääset (Porin)Ville sinäkin, ainakin pelaamaan petoja vastaan. Meidän peli saadaan joo hoidettua mutta olisi hyvä ettei kaimapojan tarvisi yhden pelin takia ajella tänne asti.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Hallo,

Arvostan haluanne ottaa pisteitä minusta liigassa, mutta, kyselisin semmoista, olisiko mahdollista että vaihdan armeijan haltioista Ogreihin joita olen hankkinut, vielä olisi yksi hankinta tehtävä ja saisin sen 2400p peliin, luultavasti 2vk päästä pystyisin sitten aloittamaan liigan. Onnistuuko tälläinen?
Runt

Enköhän minä pääse petoja vastaan ottamaan matsia jos ketään muu ei halukkaaksi ilmoittaudu. Pelin ajankohtaa tarvitsee miettiä mutta eiköhän se aikataulukin ole sovitettavissa petomiehen aikataulujen mukaan =)

Geratsu
Minun puolestani armeijan vaihto onnistuu, vaikka se ei kovinkaan herrasmiesmäinen veto olekkaan tähän väliin. Lähinnä vaihtoa lähden puoltamaan sen kannalta, kun nyt uuden armeija olet hankkinut niin tiedän kokemuksesta ettei vanhalla armeijalla huvittaisi pelata, varsinkaan kun pitäisi pelata 9 peliä.
Ogreihin en ole sen enempää paneutunut mutta tulevan listan suhteen rajoitukseksi voisi asettaa ettei mitään "sikaa". Tuskimpa listaan edes saa mitään "sikaa" laitettua kun vastaan asettuu 8 erillaista armeijaa.
Taktisesti ajateltuna en edes koe sinun saavasi minkään tason etua siitä että muiden armeijalistat ovat sinun tiedossasi.

Mutta kysytään demokratian nimissä vielä mitä muut liigan pelaajat ovat mieltä armeijan vaihdoksesta?

Ps:Demokratia ei koskaan toimi!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Joo joo että sellasta. No mulle on periaatteessa ihan sama. Mutta päättäköön ylituomari Ville:) Mitäs hankintoja läskeiltä puuttuu? Mulle sopii proksytkin et pääsee alkuun. Mutta onkos ne sun haltiat kasassa? Vai puuttuuko niitäkin?

edit:
Joo eipä taida demokratia toimia:) Ja vaikka muiden listat tietääkin niin eipä sitä pysty kuitenkaan hyödyntämään. On kuitenkin niin erilaisia kaikki. Niin ja mikä nyt on sikaa? Kyllä sen slaughtermasterin (lev4 death+glittering+fencers jne) saa pudotettua....:)
nuuuubi

Viesti Kirjoittaja nuuuubi »

Demokratian nimissä:

Tottakai armeijan vaihtaminen käy. Itteki oon tuskaillu melkein päivittäin ku listat on lyöty jo lukkoon, mä oon oppinu petomiehistä todella paljon jo parin pelin perusteella, mutta saatua oppia ei oikein pääse soveltamaan tässä liigassa! :)

Pelaajat ne matsit ratkaisee eikä se, että minkä ikäisestä painotuotteesta yksikköjen nimet on kattottu..
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mitään armeijoita lähdetä enää tässä välissä säätäämään. Pelataan sillä armeijalla millä aloitettiinkin pelaamaan. Vaikka sitä lähtisikin tekemään sitä uutta armeijaa, ilman sikailua, niin silti siellä alitajunnassa muhii analyysiä siitä, mikä toimii parhaiten muita listoja vastaan. Ja kamoon jos armeijoita saa vaihtaa, niin kai sitten omaan listaankin saa tehdä muutoksia, kun tuli just ostettua pari uutta figua joita haluaisi niin ulkoiluttaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Mun puolesta voi vaihtaa toiseen armeijaan kun geratsu ei oo viel yhtään pelii pelannu . Tää on vaa mun mielipide =)
Gerazu

Half-breed kirjoitti:Mitään armeijoita lähdetä enää tässä välissä säätäämään. Pelataan sillä armeijalla millä aloitettiinkin pelaamaan. Vaikka sitä lähtisikin tekemään sitä uutta armeijaa, ilman sikailua, niin silti siellä alitajunnassa muhii analyysiä siitä, mikä toimii parhaiten muita listoja vastaan. Ja kamoon jos armeijoita saa vaihtaa, niin kai sitten omaan listaankin saa tehdä muutoksia, kun tuli just ostettua pari uutta figua joita haluaisi niin ulkoiluttaa.
syrja

Tarkoititkos Antti, että luovut armeijan vaihto ajatuksesta vai???

Huomisesta sen verran inffoa, että: pedot ja empire aloittaa klo 11 aikoihin ja sen jälkeen sitten demonit vs pedot. Jos jotakuta kiinnostaa niin voin myös aloittaa pelin klo 11 aikoihin(tarvittaessa aiemminkin). Ja tarvittaessa voin pelata myös pelin petojen jälkeenkin. Parkanon Jarkosta en sitten tiedä ehtiikö/jaksaako ottaa vielä kolmatta peliä. Kannattaa kuitenkin aamupäivällä kysellä jos äkillistä vapaa aikaa ilmaantuu. Katsomaankin voi tulla. 040 76 591 97 soittamalla saa lisätietoa....
Gerazu

syrja kirjoitti:Tarkoititkos Antti, että luovut armeijan vaihto ajatuksesta vai???

Huomisesta sen verran inffoa, että: pedot ja empire aloittaa klo 11 aikoihin ja sen jälkeen sitten demonit vs pedot. Jos jotakuta kiinnostaa niin voin myös aloittaa pelin klo 11 aikoihin(tarvittaessa aiemminkin). Ja tarvittaessa voin pelata myös pelin petojen jälkeenkin. Parkanon Jarkosta en sitten tiedä ehtiikö/jaksaako ottaa vielä kolmatta peliä. Kannattaa kuitenkin aamupäivällä kysellä jos äkillistä vapaa aikaa ilmaantuu. Katsomaankin voi tulla. 040 76 591 97 soittamalla saa lisätietoa....
Outoa, itse viesti jäi pois..

Mutta jos armeijalistan muutokset sallitaan häviön jälkeen, niin miksi en saisi vaihtaa armeijaa kun en ole pelannut lainkaa, ja optimoinnosta den verran etten ole puolia srmeijoita vastaan edes pelannut, delffejä olen kerran, kääpiöitä ehkä 3 kertaa ja empireä sen kerran.
Runt

Niin tuosta Antin armeijan vaihdoksesta vielä että tähän menessä ei ole tullut kuin yksi poikkipuinen mielipide vasta ja loput ovat olleet puoltamassa asiaa, joten hyvältä näyttää.

Half-breed kirjoitti: Vaikka sitä lähtisikin tekemään sitä uutta armeijaa, ilman sikailua, niin silti siellä alitajunnassa muhii analyysiä siitä, mikä toimii parhaiten muita listoja vastaan.
Meinaatko että Antilla on paljonkin vallinnan varaa sen suhtee mitä kentällä peluuttaa? Toki esineiden osalta pystyy taktikoimaan, mutta 8 erilaista armeijaa vastaan ei olekkaan sellaista esinettä joka olisi täysin optimaalinen valinta. Valitse siinä sitten esineitä =D
Half-breed kirjoitti:Ja kamoon jos armeijoita saa vaihtaa, niin kai sitten omaan listaankin saa tehdä muutoksia, kun tuli just ostettua pari uutta figua joita haluaisi niin ulkoiluttaa.
Tämä kommentti puolestaan kuulostaa todella lapselliselta, tuskin nyt kuitenkaan tosissasi olet? Toki jos tosissasi olet niin kerro ihmeessä millainen muutos listaan olisi tulossa niin katsotaan sallitaanko se.

Johtuisiko vastalause kuitenkin siitä että High elffit ovat huomattavasti kevyempi vastus Delffeille kuin Ogret ;) Vai jostain muusta, toivottavasti ei kuitenkaan pelkästä vastustamisen ilosta.
Omalta kohdaltani katsottuna pieksisin ennemmin High elffejä kuin Ogreja. Syy tähän on että Ogreja vastaan en lähistelyssä pärjää yhtä hyvin kuin High elffejä, ampumista kun listastani löytyy tasan se yksi cannoni.
En siis näe perusteltua syytä siihen miksi Antti ei saisi vaihtaa armeijaa.Henkkakin sai loren vaihtaa alkutappioiden mukaan joten mieluusti tuomarilinjan pitäisi köykäisenä liigan alusta loppuun.
syrja

Runt kirjoitti:
Half-breed kirjoitti: Vaikka sitä lähtisikin tekemään sitä uutta armeijaa, ilman sikailua, niin silti siellä alitajunnassa muhii analyysiä siitä, mikä toimii parhaiten muita listoja vastaan.
Meinaatko että Antilla on paljonkin vallinnan varaa sen suhtee mitä kentällä peluuttaa? Toki esineiden osalta pystyy taktikoimaan, mutta 8 erilaista armeijaa vastaan ei olekkaan sellaista esinettä joka olisi täysin optimaalinen valinta. Valitse siinä sitten esineitä =D
Niinpä. Ja ei nyt millään pahalla mutta tuskimpa Antti nyt mitään kauheeta analisointia osaa tehdä. Ja tällä tarkoitan sitä, että jos olen oikein käsittänyt niin Antti ei ole juurikaan pelannut kasia. Joten kovan luokan analysointi/taktikointi on aika vaikeaa. Saatikas jos lähtee täysin uudella armeijalla liikkeelle. Onko A pelannut vielä kertaakaan ogreilla? Kuitenkin on ihan tosiasia, että vaikka kuinka lähtisi pelaamaan kovimmalla mahdollisella copypaste listalla. Niin silti ekat pelit on äärimmäisen vaikeita voittaa. Jos et ole kyseisellä rodulla ennen pelannut. Tietty jotkut vuosia huipputurnauksia kiertäneet ja niissä pärjänneet hemmot ovat asia erikseen. Mutta sellaista ei taida täältä alueelta kauheasti löytyä. Toki voin olla väärässäkin.
Runt kirjoitti: Johtuisiko vastalause kuitenkin siitä että High elffit ovat huomattavasti kevyempi vastus Delffeille kuin Ogret ;) Vai jostain muusta, toivottavasti ei kuitenkaan pelkästä vastustamisen ilosta.
Veikkaan vastustamisen iloa:) Koska näkisin kyllä, että ogret ovat paljon mieluisampi vastus delffeille. Iso varjovelho raiskaa niitä aikas tylysti. Ja muutenkin delffien on ehkä tietyllä tavalla helpompi hakata ogreja kuin asf tonttuja. T4 nyt hieman hidastaa mutta shadow auttaa siihenkin.
Samoin itselleni helffit ovat paljon hankalammat kuin ogret. Helffien kova ld+asf+ws jne on mulle paljon hankalampi kuin hitaammat ja moraalittomammat ogret. Eli vaihda ihmeessä!!!! :)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Eiköhän se Allun vastarinta tuota vaihdosta vastaan ole ihan siitä kiinni, että säännöistä pidettäisiin kiinni. Se millä aloitettiin, niin sillä myös lopetetaan. Antinkin kannalta myös paljon parempaa olisi, että mokoma pelaisi pelinsä Helffeillä. Oppisi pelaamaan peliä vähän muillakin konsteilla kuin S6 A3 30:n Ogren horderykäelmää työntämällä sen 12" suoraan kohti vihollista.

Jos mie olisin liigassa mukana, niin olisin vähän nyrpistänyt jo nokkaani tuon Henrin loren vaihdonkin kanssa. Se sentään vielä menee kun on listamuutos pienimmästä päästä. Koko listan alusta tekeminen uuden armeijan kanssa ja vielä odotus vain viivyttää liigaa entisestään. Siinä kun ukkelit ovat saapuneet postiluukusta, odotetaan kaksi viikkoa kokoamista ja leffailtojen loppumista ennen kuin päässään pelailemaan. Koeviikot onkin sitten vielä oma lukunsa.

Mutta mutta, jos toinenkin, niin sitten minäkin. En minä halua tällä listalla ennää pelata ja kun te muutq saitte vaihtaa niin miks e mä??11

Eiks oo tarpeeksi, että 40k:ssa on horroksessa pelaaja? Jos Anttikin menee siihen unen tilaan, millä keinoin me puollustamme enää sitten meidän nurmikon olevan vihreämpi kuin pium pium poikien?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti: Koko listan alusta tekeminen uuden armeijan kanssa ja vielä odotus vain viivyttää liigaa entisestään. Siinä kun ukkelit ovat saapuneet postiluukusta, odotetaan kaksi viikkoa kokoamista ja leffailtojen loppumista ennen kuin päässään pelailemaan. Koeviikot onkin sitten vielä oma lukunsa.
Hyviä pointteja kyllä (kerrankin:)) et äkkiä tää venähtää lisää. Mutta eipä tällä liigalla ollut alunperinkään mitään jäykkää aikarajaa. Ja tuohon vaihtamiseen vielä, et pääsihän pedotkin mukaan vaikka listat oli jo julkistettu. Että erookos se nyt siitä sitten kauheesti? Ei oo kuitenkaan pelannut vielä peliäkään.

Niin ja Antonius ei oo mukana liigassa joten ei voi äänestää kuin korkeintaan tyhjää...:)
Runt

Niin periaatteessahan säännöistä pitäisi pitää kiinni, mutta samoin tuomarilinjan pitää säilyä samana liigan alusta loppuun!
Pelaamme kuitenkin vain puulaaki liigaa, emmekä mitään MM tason pelejä. Liigan tarkoitus ei ole hakea voitoa hinnalla millä hyvänsä, vaan peleata miellyttäviä pelejä hyvässä seurassa ja samalla tukea/kehittää Porin seudun FaBa harrastusta ja tuoda pelaajia saman pöydän ääreen tutustumaan toisiinsa.

Syrjälyä todella hyvä näkökanta asiaan joten tarvitseeko tätä enään miettiä sen enempää.

Geratsun armeijan vaihdos Ogreihin hyväksytään!
Gerazu

Kiitän ja kummarran, tässä lista:
LORDS
Slaughtermaster
+lvl4, Fencer's Blades, Glittering Scales, Crown of Command, Dragonbane Gem * Lore of Great Maw *
-385

HEROES
Bruiser BSB
+GW, heavy armor, Lookout Gnoblar, Standarn of Disclipline
-165

Firebelly
+Additional Hand Weapon, Potion of Speed, Obsidian Lodestone * Lore of Fire *
-172

CORE
5 Ogres
+Ironfists, Musician, Lippu
-180

6 Ogres
-212

6 Ogres
-212

SPECIAL
4 Maneater (Vanguard & Poisoned Attacks)
+Heavy Armor, Musician, GWs, Champion, Lippu, Banner of Swiftness
-305

3 Mournfang Cavalry
+Heavy Armor, Musician, GW, Lippu, Banner of Eternal Flame
-249

3 Mournfang Cavalry
+Heavy Armor, Musician, IF, Lippu, Dragonhide Standarn
-280

Sabrecat
-21

Sabrecat
-21

Sabrecat
-21

RARE
Ironblaster
-170

TOTAL
=2393
Listan pitäisi olla laillinen, eikös Special ollut max50%?

Edit 22.3: Korjattu kirjoitusvirhe listassa, toisella mournfang porukalla on iron fistit eikä GW:t, pisteet oikein ollut kokoajan.
Viimeksi muokannut Gerazu, To 22.03.2012 19:50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Eiköhän se Allun vastarinta tuota vaihdosta vastaan ole ihan siitä kiinni, että säännöistä pidettäisiin kiinni. Se millä aloitettiin, niin sillä myös lopetetaan.
Antonkin on näköjään oikeassa kerran vuosisadassa. Eli joo mennään sääntöjen mukaan, ja sillä millä alotetaan myös lopetetaan.
syrja kirjoitti:Veikkaan vastustamisen iloa:)
Nyt meni veljekset sekaisin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Noniin Antin armeijan vaihto käsiteltiin joten aika siirtyä eteenpäin.

Tänään ei ollut Empire täysin vedossa kohdatessaan Beastmenejä, peli päättyi oikeastaan ennen kuin se ehti alkaakkaan. Pisteet pedoille 20-0.
Lyhytikäisyydessään peli meni näin: Empire sai aloittaa, joukkoja eteen päin, cannon sanoo *POKS* ja Banismetti tappaa muutaman. Petojen ensinmäinen vuoro joukkoja eteenpäin, giantti chargaa tankkiin tehden 7W sisään. Toisella empire vuorolla kaikki mahdollinen chargaa ja tekee nyt jotain pientä. Petomisten 2 vuorolla päästiinkin vetämään radikaalia kylki chargea ja peli alkaa näyttää selvältä. Empiren kolmas vuoro ja combatteja kun ratkottiin niin jos oli mieli maassa. Petojen kolmas vuoro ja muutama siisto niin Empire päättää luovuttaa pelin pedoille.

Toisinsanoen en huomioinut giantin mahdollisuuksia ja peli meni siiä, toki depotus olisi voinut olla hieman erilainen sekä eteenpäin ei olisi kannattanut mennä liian innoissaan. Petojen kolmannen vuoron alussa peli näytti selkeästi siltä että turpaan tulee ja pahasti, joten päätin ettei peliä ole järkeä jatkaa. Näin päästiin aloittamaan Beastmen VS Demons peli hieman aikaisemmin jottei Parkanon jarkolla veny päivä iltaan asti. No ei ollut paras päivä minulla tänään mutta jotain opittiin tästäkin pelistä =)

Tuloksia päivittelen sarjataulukkoon kunhan peto vs demoni pelin tulos saadaan.
syrja

No niin päivitystä lisää. Demonit (2600p) vs pedot(1183p) 19-1. Peli oli oikein viihtyisä ja tietyllä tavalla jännä. Vaikkakin lopputulos ratkesikin 5 vuorolla selkeaksi voitoksi. Hieman kyllä huoletti petojen massa ja raivoisa päälletulo. Mutta onneksi sain nakerrettua yksiköt pois hiljalleen. Sitkeästi kyllä petojen moraali kesti loppuun asti. Välillä liiankin hyvin:) Ei ld 6 heitot saa onnistua noin hyvin. Toisaalta jos ne eivät olisi onnistuneet niin peli olisi loppunut ehkä liian nopeasti ja tylsästi. Mutta semmosta ja kivaa oli.

Mutta Antin listaan. Ihan mukavalta näyttää. Herot nyt olivat ne mitä odotinkin samoin 3 sapelihammasta. Coressa yllätyin että 3 "pientä" unittia. Odotin, että ainakin yksi olisi ollut isompi. Myös 2 mourfang yksikköä oli ylläri, odotin toisen tilalle leadbelchereita. Mitkäs muuten maneattereiden erikoiskyvyt on? Vai pitikös niistä maksaa. Nyt ei muista. Mutta ihan kovannäköinen kokonaisuus...

edit. Niin ja ompas nyt tullut sitten pelattua ekapeli 8 edikan petojakin vastaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”