Uusi teutonic avaruusritari PanOlle

Cameronian -ihmissusi Ariadnalle

Noctifier häivealieni missile launcherilla.

Edit: Kuvia lisätty.
Edit: Unohtu kokonaan, Haqqislam startterissa oleva janissair julkaistiin myös erillisenä blisterinä.

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Infinityä kuuluu kuulema pelata herrasmiesmäisesti, mutta kuitenkin turnauskestävästi :PKaapelikala kirjoitti:Mites muuten True Losin kanssa tässä pelissä mennään? Onko se natsia meininkiä, vai silleen herrasmiestyyliin?
Elisiis ryömivät ja/tai uivat ukot ovat siis ihan oikein. Sahaa peliin vaan, niin saatte nähdä maailman parhaan infinty-armeijan hahaa. Onko silmättömät ukot siis sokeita ja näin ollen pelikelvottomia?tnjrp kirjoitti:Infinityä kuuluu kuulema pelata herrasmiesmäisesti, mutta kuitenkin turnauskestävästi :PKaapelikala kirjoitti:Mites muuten True Losin kanssa tässä pelissä mennään? Onko se natsia meininkiä, vai silleen herrasmiestyyliin?
Minä olen aina vaatinut ja meinaan jatkossakin vaatia, että mikäli pelissä on todellinen näkemissääntö (kuten Infinityssä, tosin tietyin poikkeuksin) niin sitten sillä myös peliä pelataan eikä välillä aleta sopia muuta. Se, tuleeko jollekin mallille tästä haittaa tai hyötyä on kokonaan toinen asia.
Itse olen siis turhan natsi pelaamaan näin jalostunutta peliä, sillä mallivalikoimasta selvästi näkee, että tekijöiden mielestä "todellista näkemistä" pitää soveltaa sillai kivan luovasti. Mutta kuitenkin tiukan säännönmukaisesti :P :P
http://www.infinitythegame.com/forum/sh ... p?tid=1714Q: How is LoF determined to models sculpted in a crouched position?
A: Assume the model is standing, if needed, replace temporarily the model with a similar model standing, for example replace the Ninja sniper with the standing Ninja or a Zhanshi.
Toki ovat. Mitä muutakaan, kun on todellinen näkemisssääntö käytössä.Kaapelikala kirjoitti:Elisiis ryömivät ja/tai uivat ukot ovat siis ihan oikein
Joka ei toki näy minkään maastonkohdan yli, muttei liioin näekään vastavuoroisesti mitään. Sopii mulle.Sahaa peliin vaan, niin saatte nähdä maailman parhaan infinty-armeijan hahaa
Montako silmätöntä mallia sinulla muuten on?Onko silmättömät ukot siis sokeita ja näin ollen pelikelvottomia?

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Edit: PH 18!? W00tNew profile:
JOTUM MULTI HMG, Heavy Flamethrower, D.E.P. / (104 | 2)
MOV:6-4 CC:18 BS:15 PH:18 WIP:13 ARM:10 BTS:-9 STR:3
Lieutenant: 3 SWC
Old profile:
JOTUM MULTI HMG, Heavy Grenade Launcher / (110 | 2)
MOV:6-4 CC:18 BS:15 PH:17 WIP:13 ARM:10 BTS:-9 STR:3
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
ECM, Mountain Terrain