"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Team Hobo sai jatkoa nelkkariturnauksen nollaustoimenpiteenä.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tuskin nyt mitään älytöntä paniikkia kuitenkaan peleistä kannattaa ottaa, eiköhän ne pelatuksi saada kun tilanne hieman selvenee (ainakin omalta osaltani). Tosin eipä säännöissä mainita mitään mahdollisista sanktioistakaan jos ei aikataulussa pysytä. Hyvä kuitenkin muistaa että pelejä on sopimassa aina kaksi osapuolta, aina aikataulut ei sovi yhteen. Kumpaa pelaajaa sitten pitäisi sakottaa jos pelejä ei olla saatu aikaiseksi ;)
Mutta juu itse yritän saada nuo omat kaksi peliä tässä pelatuksi niin pääsee odottelemaan pudotuspelejä, jos into lopahtaa voi tiputtaa itsensä jatkosta sitten häviämällä pelin rehdisti maalin erotuksella.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Ogret ja salohaltiat kohtasivat tänään molempien joukkueiden viimeisen lohkopelin merkeissä ja tuloksena hurjan jännittävästi 1 - 1.

Peli oli.... jotain käsittämätöntä....

Käytin apteekkarini vuorolla nolla.

Ogret aloittaa ja tuloksena on, että puumies foulataan KO-boxiin ja sitten vielä viimeisenä räkäläppänä ogre nappaa snotlingin maasta ja tyrmää tällä wardancerini injury-boxiin. (Tämähän siis vaatii kolme onnistunutta scatteria ympäriinsä, että tällä osuu aiottuun kohteeseen.[4.69%]) Tuloksena vain BH, mutta tuijotan lautaa, että en ole pelannut vielä ainuttakaan vuoroa ja Wardancer on jo laatikossa. (Harrin takia toinen oli lomalla tämän pelin) Otan riskin ja käytän apteekkarin, jotta saan sen takaisin reserveihin, koska ilman tuota mahdollisuudet heikentyisivät entisestään.

Ogret tallustaa eteenpäin ja tekevät TD:n jättäen minulle enää kaksi vuoroa puoliajalla tasoittamiseen...viidellä haltialla... Haen pallon, syötän ja tarvitsen kaksi onnistunutta dodgea, kirmatakseni karkuun. Ensimmäinen onnistuu, mutta siitä helpommasta heitän kahdesti ykkösen. Taas. Eli tasoitus kaatuu siihen.

Toinen puoliaika alkaa. Tällä kertaa kentällä enää neljä haltiaa, mutta puumies palannut kekkereihin.. Kuvio on selkeä... ja Kick-Off taulu näyttää Blitziä ja ogret ympäröivät vähät pelaajani. No paskat siitä, kyllä haltia aina pallon kiinni saa vaikka haisevan ogren kainalosta... paitsi, että Ogre tekee lohkon ensimmäisen INTERCEPT:in ja taas Ogret tallustaa kohti maalia.

Kolme haltiaa jäljellä. Puumies kaukana keskikentällä härnäämässä pelin kahta viimeistä snotlingia...tai toisinpäin... Wardancer yltää pallolliseen ogreen.. Blitzaamaan! S3 vs S5 tämä ei voi mennä pieleen! Ogre kaatuu! Mutta pallo pomppii minne sattuu ja Wardancer kaadetaan ja Ogreilla on taas pallo. Uudestaan! huutaa teletappi-wardancer ja pomppaa ylös ja tuuppaa yksinään uudelleen Ogren kumoon ja tällä kertaa pallo pomppii suotuisammalle puolelle. Takana kärkkynyt linjamies hyppää Ogrejen kainaloista ja hakee pallon ja pinkoo pois minkä kerkeää heittämään palloa! Kaikki Rerollit käytetty! Puolen kentän pituinen roikko lähtee! Neljä tai enemmän! Matsi kiinni fifty-fifty-mahiksesta! Nelonen!!! Kentän viimeinen vapaa haltia koppaa pallon kiinni varmoin ottein ja juoksee maalin!!!! 1 - 1 !!! Ogreilla kaksi vuoroa aikaa hakea voittomaali, mutta eivät saa edes palloa ylös nurmesta, joten peli päättyy tasapeliin mikä riittää pitämään haltiat kiinni lohkon neljännessä paikassa. Voi perkema mikä matsi...

Itsellä ei varsinaisesti ollut erityisemmän huonoa noppatuuria (mitä nyt en päässyt puumiehellä snotlingin panssareista läpi), mutta Terolla sitten taas oli sitäkin eeppisempää noppaonnea läpi matsin omissa heitoissaan. Veti kyllä touhu niin hiljaiseksi paikotellen varsinkin tuo Ogrejen ensimmäinen vuoro, kun puolet joukkueesta on turpeessa tai paareilla. Joo nää Ogret on helppo vastus juokset ympäri vaan...
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Täältä löytyy toisesta näkökulmasta hieman raportaasia kyseisestä pelistä jos ihmisiä kiinnostaa.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

Blood Bowl updatee.

Elikkäs nyt aletaan olemaan lohkovaiheen lopuilla ja vielä olisi muutamat pelit pelaamatta. Lohkovaihe päättyy VIIMEISTÄÄN 19.10.2013. Pidäthän huolen, että saat pelattua omat pelisi loppuun saakka. Jos et saa vastustajaasi yhteyttä, laita minulle yksityisviestiä taikka tule kaupalla käymään, niin etitään kynsin ja hampain se vastustaja ulos kolostaan.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Laitas nyt vielä, et mitäs sit jos jollain on tuolloin deathline päivän jälkeen pelejä pelaamatta. Meneekö sit vaan pleijareihin siihen asti kerätyillä pisteillä vai mitä?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

syrja kirjoitti:Laitas nyt vielä, et mitäs sit jos jollain on tuolloin deathline päivän jälkeen pelejä pelaamatta. Meneekö sit vaan pleijareihin siihen asti kerätyillä pisteillä vai mitä?
Sit käy hassusti. Virallista tuomiota en ole vielä päättänyt, joten katsotaan.
Ookami_Tez

Hieman mietteitä tuosta stat osiosta tällä hetkellä tuolla n. top 5:ssä eri alueilla on eri pelaajilta alla olevan mukaisesti ukkoja.

Runt: 3
Harkkari: 4
Rauhanmies: 2
Syrja: 4
Ookami: 3
Furinji: 1
ManatArms: 1
Spluuga: 1 (Oliko sillä sotu accoa edes?)
Vampyyri Mika: 1 (en tiedä tästä kans onko accoa sotussa)

eli ihan kivasti 9/16 pelaajasta on päässyt listoille, eli ei ihan pahasti (20 joukkuetta, ja neljällä tupa joukkueet)
Great Teacher Ookami_Tez
syrja

Joo, melkosesti vaan on tasapisteitäkin. Ja varmasti on vielä useampi ukkeli kärkkymässä top5 paikkoja pisteen päässä.
Ookami_Tez kirjoitti:Spluuga: 1 (Oliko sillä sotu accoa edes?)
Vampyyri Mika: 1 (en tiedä tästä kans onko accoa sotussa)
Onhan spluugalla acco, sehän on spluuga
suky fu Mika ei sensijaan taida olla täällä
Runt

Tasaista vääntöä tosiaan käydään tilastojen osalta, mitä nyt compeissa ei yhdellä pelillä viellä muutosta saada tilastoihin. Muut tilasto alueet sitten saattavat muuttua radikaalistikkin jopa yhden pelin seurauksena. SPP kilpa on ainakin todella tasaista ja oikea noppalukema MVP:stä heilauttaa tilastot äkkiä uuteen uskoon. TD puolellakin tasasijoja on yllinkyllin ja kärkkyjiäkin mukavasti.
Itse toisaalta en pelaajiani haluaisi tuonne listoille lainkaan, maalitaulu selässä kun ei juuri houkuta. Onneksi omat pelaajani eivät taida kuitenkaan olla niitä suurimpia maalitauluja viellä, kuten toisilla on =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ookami_Tez

Spluugan vampyyrit ja mun haltiat kohtasi tossa juuri pelikaupalla. Nopat pyöri molemmin puolin huonosti, mutta Vampyyrien team re-rollit pelastivat nämä omiltaan, kun taas mun haltiat ei tupla ykkösilleen mitään voineet. Peli kuitenkin loppui tasoihin, kun yksi Haltia pääsi vielä lopussa karkuun ja sai tasoitettua lukemat 2-2. Injurit meni vampyyreille 0-3 (ei ole kivaa kun kolmannella vuorolla huomaat että olet 9 vastaan 11 tilanteessa ja on sun hyökkäys vuoro)
Great Teacher Ookami_Tez
Runt

R VS R peli saatiin pelatuksi tänään.
Peli alkoi kun chaos pisteli yhden black orceista boxin perukoille lepäilemään seuraavaa peli varten (eli heti alkoi chaoksen yv peli) 5 vuorolla chaos 1-0 johtoon. Örkit eivät saaneet neljässä vuorossa tasoitusta aikaiseksi, trolli knok outissa ja yksi beastmen. Molemmat tosin palasivat kentälle puoliajan vaiduttua. Örkit pääsivät nyt vuorostaan hyökkäämään ja rakentelivatkin hyökkäystä varovaisesti kunnes vasemmasta laidasta aukesi väylä ja 5 vuorolla tasoittava td.
Chaos lähti hakemaan voittto maalia ja örkit puolestaan tukkimaan keskustaa, yrityksenä hidastaa chaosta. Blockit eivät menneet kummallakaan ihan putkeen, mitä nyt chaos laittoin yhden blizzerin taas boxinperukoille venaamaan seuraavaa matsia. Chaokselle aukesi viimeisellä vuorolla paikka tasoittaa monen monen noppaheiton ja siirron päätteeksi mutta pallo ei suostunut nousemaan maasta eikä re-rolleja ollut enään jäljellä. Näin ollen 1-1 tasapeli chaos-orcs pelissä.

Pelin jälkeen kun heiteltiin MVP:tä niin uskokaa tai älkää mutta totta se on, neljäs MVP örkkien nro.11:lee =D Ei mene nalle karkit ihan tasan tämän joukkueen kohdalla (hieman tasaisempaa tasojen nousua kaipailen joukkueelleni). Eli 38SPP:llä taitaa örkki siirtyä tilastojen kärkeen. Myös Runt the "Captain" teki pelissä yhden casyaltyn joita nyt sitten 9.kpl tilillä sekä nro.10 teki td joten 9td:tä plakkarissa tällä hetkellä. Örkkejä siis tilastojen kärjessä mitä ilmeisemmin kolmin kappalein (siinä se koko joukkue sitten olikin kun muut ovat miltein pohja sakkaa).
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo tosiaan voisi vähän avata tuota mun ja Runtin peliä. Aika tasanen peli noin kaikenkaikkiaan. Runt tosin hieman niskan päällä koko ajan. Yksi maali, yksi casualty (jos ei lasketa katsomoon lentänyttä ghoulia) tavallaan tapahtui aika vähän. Minulla oli ghoulilla suuria vaikeuksia saada palloa ylös kentästä ja rerollit paloi ekassa hyökkäysjaksossa pitkälti siihen, ja huonolla tuloksella. Paljon tönimistä ja ihmettelyä.
Kalat meni kotio...
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Voitto! Ja 19 syöttöä miehellä! Mutta mun ogreni ei edelleenkään tehnyt yhtään mitään, tai no sai se yhen casualityn(tosin se oli muumion lyönnin myötä ei omansa), mutta se hukkui regeen ja oli yli puolen peliä knocked out.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

ManAtArm kirjoitti: mutta se hukkui regeen
Huh mikä hukkui? Siis, että regen takia palasi kentälle tietty, mutta kyllähän siitä expat silti saa?
ManAtArm

juu mutta siitä ei ollut mulle hyötyä kuin pariksi vuoroksi, sitä meinasin hukkumisella.
syrja

ManAtArm kirjoitti:Voitto! Ja 19 syöttöä miehellä! Mutta mun ogreni ei edelleenkään tehnyt yhtään mitään, tai no sai se yhen casualityn(tosin se oli muumion lyönnin myötä ei omansa), mutta se hukkui regeen ja oli yli puolen peliä knocked out.
Mikä voitto mistä ja heitittikö ukkos muka 7 kertaa pelis? :D Tai sit noi stats taulukot ei oo ihan ajan tasalla....Jos kohdataan niin heitän heittäjääs jollain :D
Runt

statit eivät ole ihan ajantasalla, kuin ei myöskään kovin moni rosterikaan (mitä nyt vastustajia on tullut vastaan parit viimepelit niin eivät ole rosterit olleet ihan samat kuin netissä). Hyvää suuntaa antavaa tietoa nuo rosterit/statit jokatapauksessa ovat.
Furinji
Viesti:

Neljäs BB-joukkueeni kilahti juuri alas postiluukusta <3 Missäköhän välissä nämä kaikki vain oikein maalataan?
ManAtArm

3 kertaa pasia ja 4 kertaa tuomasta vataaan. Päivitetään kun seuraavan kerran käyn kaupalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”