Jäsenmaksunsa maksaneet saavat myös Roll D6:n osittain sponsoroiman tyylikkään T -paidan, jolla keekoilla vaikkapa Ropeconissa. Kannattaa toimia nopeasti, arvokkaita ja tyylikkäitä paitoja riittää 40:lle nopeimmalle.
Tuossa huomasin että kun makselee jäsenmaksua niin tilinumero pitäisi olla iban muodossa tai jotkut verkkopankit herjaavat ja oma nimi kannattaa kirjoitella viesti osioon. Sampo pankki osasi itse vaihtaa kyseisen tilinumeron, op ei.
JasoX kirjoitti:Tuossa huomasin että kun makselee jäsenmaksua niin tilinumero pitäisi olla iban muodossa tai jotkut verkkopankit herjaavat ja oma nimi kannattaa kirjoitella viesti osioon. Sampo pankki osasi itse vaihtaa kyseisen tilinumeron, op ei.
Hyvä huomio, pistin kerhon talouspäällikkö petskules:eelle viestiä.
Tarvitseeko kukaan WHFB harjoitteluvastusta Ropeconia varten tai muuten vain pelikaveria? Mielellään ETC kompeilla 2400 pisteen pelejä. Arkisin onnistuu hieman heikommin, mutta esim. ensi lauantaiksi 14.7 olin suunnittellut kerholle tulemista. Olen suht. vihreä kun edellisen kerran 6. edikan aikaan pelannut ja vasta kourallinen 8. edikkaa takana, mutta kyllä se tästä lähtee :)
Ajattelin että jos lauantaina ehtisi muutaman pelin pelata.
Riptor kirjoitti:Ensiviikolle olisi käyttöä 1200-1500p FB vastustajille, jos jotakuta huvittaa pelailla. Näin lomalla voi vähän joustavammin sopia aikojakin.
Olen tulossa keskiviikkona pelailemaan iltapäivällä yhden 40k pelin, joten ovet on ainakin auki (katotaan huomenna aikaa). Voisin napata samalla fabanappeja mukaan, ja kokeilla jotain vekkulia listaa. Tai sitten voisin houkutella jälkikasvun mukaan pelailemaan fabaa...
Tarvitseeko kukaan WHFB harjoitteluvastusta Ropeconia varten tai muuten vain pelikaveria? Mielellään ETC kompeilla 2400 pisteen pelejä. Arkisin onnistuu hieman heikommin, mutta esim. ensi lauantaiksi 14.7 olin suunnittellut kerholle tulemista. Olen suht. vihreä kun edellisen kerran 6. edikan aikaan pelannut ja vasta kourallinen 8. edikkaa takana, mutta kyllä se tästä lähtee :)
Ajattelin että jos lauantaina ehtisi muutaman pelin pelata.
Riptor kirjoitti:Ensiviikolle olisi käyttöä 1200-1500p FB vastustajille, jos jotakuta huvittaa pelailla. Näin lomalla voi vähän joustavammin sopia aikojakin.
Olen tulossa keskiviikkona pelailemaan iltapäivällä yhden 40k pelin, joten ovet on ainakin auki (katotaan huomenna aikaa). Voisin napata samalla fabanappeja mukaan, ja kokeilla jotain vekkulia listaa. Tai sitten voisin houkutella jälkikasvun mukaan pelailemaan fabaa...
Joo. No voin ilmestyä paikalle noin puolkolmen tai kolmen aikoihin, jos olette suurinpiirtein niihin aikoihin valmiita.
Riptor kirjoitti:Joo. No voin ilmestyä paikalle noin puolkolmen tai kolmen aikoihin, jos olette suurinpiirtein niihin aikoihin valmiita.
Meni suunnitelmat vähän uusiksi, eli pelataankin aamuysiltä... Eli puolillepäivin olen varmaankin paikalla. Napit on mukana, joten rimpauttele jos olet tulossa.
Makselin jäsenmaksun viime viikolla. Tiedustelisin keneltä voi kysellä tuollaista tyylikästä Nopat paitaa sekä jäsenkorttia, niin pääsee hakemaan fantasiapeleistä alennukset?
Corian kirjoitti:Hei,
Makselin jäsenmaksun viime viikolla. Tiedustelisin keneltä voi kysellä tuollaista tyylikästä Nopat paitaa sekä jäsenkorttia, niin pääsee hakemaan fantasiapeleistä alennukset?
/C
Paidasta pistä vaikka Tapiolle meiliä, ja vastaa koko -kyselyyn. Minä teen noita jäsenkortteja lisää, jahka saan päivityksen jäsenrekisteristä. Laitanpa Jaakolle muistutusta asiasta.
Riptor kirjoitti:Joo. No voin ilmestyä paikalle noin puolkolmen tai kolmen aikoihin, jos olette suurinpiirtein niihin aikoihin valmiita.
Meni suunnitelmat vähän uusiksi, eli pelataankin aamuysiltä... Eli puolillepäivin olen varmaankin paikalla. Napit on mukana, joten rimpauttele jos olet tulossa.
En tosiaan näin lyhyellä varoitusajalla voinut tuohon aikaistettuun ajankohtaan venyä, pahoitteluni. Mutta ei se mitään. Jos tulee mieleen muita hyviä tilaisuuksia, niin saa ehdottaa.
Pelailen yhden pelin ~12 alkaen lauantaina, mutta kiinnostusta riittäisi vielä toiseen matsiin. En kuitenkaan ehdi joka viikko kerholla käymään, niin tulkaa pyyhkimään nyypällä pelilautaa! About 17 maissa? Voidaan pelata vaikka etc-kompeilla tai jotain pienempääkin peliä, tai jos paikalla on porukkaa niin pelataan 2v2 ! =)
anwil kirjoitti:Tulevana pe tai la voisi taas kiskaista viikon figuilufixit; 40K:ta tekisi mieli päästä pelailemaan, haaste on heitetty!
Myös faba ja flames midwar afrikka haasteita voi heittää. Smaxxin desert ratit ainakin odottavat pieksemistä?
Ropecon : 40k + Fabaturnaus tarkoittaa sellaset 20+h pelaamista putkeen ens viikonloppuna, ei pysty :)
Yritän tulla hiljaa seuraamaan pelejä ja äänettömästi kannustamaan noppia voittoon. Jos vaikka oppisi jotain seuratessa heh :) Laittakaa paitoja päälle niin tunnistaa.
Monia nopat paitoja näkyi viikonlopun turnauksessa ja lauantain pelit seurasinkin taidokasta Empire ja Chaos pelaamista. Ropecon varmaan täytti osan pelihimon pitkäksikin aikaa, mutta kokeilen kuitenkin jos joku haluaisi lähteä esimerkiksi lauantaina ottamaan 2400etc faba matsia? =)
Olisiko kiinnostuneita 40K pelailuun. Olen lomilla ja peliseuraa hakusessa pääkaupunkiseudulla. Pääsen pelailee tästä päivästä eteen päin 8.8.2012 milloin vain. Puh 0401625454, [email protected]