PORI WHFB 3.LIIGA
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: PORI WHFB 3.LIIGA
Nyt meikäpoika säheltää.
Emmää tii. Otan vaikka niillä pisteillä sitten lisää, siis toisen yksikön, graalin ritareita. Vapaita pisteitä on sen verran paljon, että peksut vaihtamala kuudeksi komennon kanssa mahtuu hyvin listaan. Sankarit tosin haluan lentämään. Tai sitten mää vaan yritän väsätä ne siivet väkisin. Enemmin tai myöhemmin se on pakko tehdä kun ei aidot kappaleet kelpaa mitenkään minun armeijaani. Ulkonäöllisin puolin. Perhana kun minun maalinpoistonikin on hidasta.
Tehhäänpä näin, että mie teen viimeisenä iltana uuden listan jollekin armeijalle, joka ei tartte yhtään vahvistuksia keltään. Liskot, Helffit tai Örkit. Näin siis, jos Bretit feilaa jälleen kerran kolmannen vuoden putkeensa. Mitä tapahtui sille -10-Conille, johon minun piti ratsastaa joukkojeni kanssa?
Emmää tii. Otan vaikka niillä pisteillä sitten lisää, siis toisen yksikön, graalin ritareita. Vapaita pisteitä on sen verran paljon, että peksut vaihtamala kuudeksi komennon kanssa mahtuu hyvin listaan. Sankarit tosin haluan lentämään. Tai sitten mää vaan yritän väsätä ne siivet väkisin. Enemmin tai myöhemmin se on pakko tehdä kun ei aidot kappaleet kelpaa mitenkään minun armeijaani. Ulkonäöllisin puolin. Perhana kun minun maalinpoistonikin on hidasta.
Tehhäänpä näin, että mie teen viimeisenä iltana uuden listan jollekin armeijalle, joka ei tartte yhtään vahvistuksia keltään. Liskot, Helffit tai Örkit. Näin siis, jos Bretit feilaa jälleen kerran kolmannen vuoden putkeensa. Mitä tapahtui sille -10-Conille, johon minun piti ratsastaa joukkojeni kanssa?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Aika loppui kesken listaa tehdessäni, eikä vieläkään ole hajuakaan mistä teen kaikki figut listaani varten mutta tällä mennään jokatauksessa. Tosin jonkun 7.p ittemin saatan vielä upottaa listaani, mutta runko on tämä.
LORD
Battle Wizard Lord 294.pts
-4.lvl, Talisman of Preservation, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light
General Of The Empire 143.pts
-Full plate armor, Shield, Lance, Barded Warhorse, Luckstone
HEROES
BSB 141.pts
-Lance, Full plate armour, Shield, Barding Warhorse, Dawstone
Warrior Priest 85.pts
-Heavy armour, Shield, Barded Warhorse
Warrior Priest 88.pts
-Heavy armour, Barded Warhorse, Enchanted Shield
CORE
15*Knightly Orders (IC) 430.pts
-Preceptor, Standard bearer, War banner
13*Crosbowmen 117.p
13*Crosbowmen 117.p
SPECIAL
2*Great Cannon 240.pts
12*Outrider 252.pts
12*Outrider 252.pts
15*Reisenguard Knight 435.pts
-FC
Total: 2594.pts
LORD
Battle Wizard Lord 294.pts
-4.lvl, Talisman of Preservation, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light
General Of The Empire 143.pts
-Full plate armor, Shield, Lance, Barded Warhorse, Luckstone
HEROES
BSB 141.pts
-Lance, Full plate armour, Shield, Barding Warhorse, Dawstone
Warrior Priest 85.pts
-Heavy armour, Shield, Barded Warhorse
Warrior Priest 88.pts
-Heavy armour, Barded Warhorse, Enchanted Shield
CORE
15*Knightly Orders (IC) 430.pts
-Preceptor, Standard bearer, War banner
13*Crosbowmen 117.p
13*Crosbowmen 117.p
SPECIAL
2*Great Cannon 240.pts
12*Outrider 252.pts
12*Outrider 252.pts
15*Reisenguard Knight 435.pts
-FC
Total: 2594.pts
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Saaks keisarillinen BSB ottaa normaalin peitsen ja kilven lisukkeeksi?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- Half-breed
Käytännössä kaikki paitsi käävät ja weedit on kehittäneet lipun joka ei vie käsiä.ManAtArm kirjoitti:Saaks keisarillinen BSB ottaa normaalin peitsen ja kilven lisukkeeksi?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Eiköhän tänä päivänä kaikki bösbit saa ottaa jo kilpeä, lancea, Gw:tä tms juttuja molempiin käsiin. Paitsi tietty kivikauden bretit. Ihmetyttää kyl ettei ole erratoinut sitä asiaa breteille, vai onko?
Jaahas, että sellainen empire. Miten niin aika loppukesken? Onhan tässä aikaa tehdä listoja. Päädyit sitten pysymään samassa listassa kuin suunnittelitkin. Tai crossarit otit näköjään handgunien tilalle. Toi on kyllä ilkee lista. Noi outraiderit on ärsyttäviä!!! Oisko kuitenkin kannattanut ottaa se pieni pistolierohäröpallo sinne mukaan? Toisaalta ne oisivat voinut kyllä sekoittaa pelitapaasi, tiedä sitten?
Edit jaa onkos kääpiöilläkin vielä sama rajoitus
Jaahas, että sellainen empire. Miten niin aika loppukesken? Onhan tässä aikaa tehdä listoja. Päädyit sitten pysymään samassa listassa kuin suunnittelitkin. Tai crossarit otit näköjään handgunien tilalle. Toi on kyllä ilkee lista. Noi outraiderit on ärsyttäviä!!! Oisko kuitenkin kannattanut ottaa se pieni pistolierohäröpallo sinne mukaan? Toisaalta ne oisivat voinut kyllä sekoittaa pelitapaasi, tiedä sitten?
Edit jaa onkos kääpiöilläkin vielä sama rajoitus
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Niin ajan loppumisella lähinnä tarkoitan sitä että huomenna lähden reissuun ja palaan vasta heinäkuunpuolella mitä todennäköisemmin. Eli aikaa listan suunnittelemiselle ei ole tätä päivää oikeastaan enempää aikaa. Tosin on tässä aikaa ollut vaikka millä mitalla, oma häpeäni kun jätän viimetinkaan.
Mutta kyllä tuolla listalla pitäisi kapuloita rattaisiin ainakin saada jos ei muuta. Pistolierit jäivät pois sen takia etten yksinkertaisesti osaa peluuttaa niitä. Reisenguardit meinasin vaihtaa isoon jalkaväki boxiin, tai sitten lisää outridereitä, volley gun ja engineer. Figut vain loppuivat jälkimmäisestä lista ajatuksesta kesken, kun ei tilauskaan tullut perille asti ajoissa.
Mutta kyllä tuolla listalla pitäisi kapuloita rattaisiin ainakin saada jos ei muuta. Pistolierit jäivät pois sen takia etten yksinkertaisesti osaa peluuttaa niitä. Reisenguardit meinasin vaihtaa isoon jalkaväki boxiin, tai sitten lisää outridereitä, volley gun ja engineer. Figut vain loppuivat jälkimmäisestä lista ajatuksesta kesken, kun ei tilauskaan tullut perille asti ajoissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Ei ole erratoitu ei. Maagiset kyllä periaatteessa sais, kai(niin olen ymmärtänyt), mutta ei normaaleja. Onneks edes Necronit sai päivityksen, muuten hakkaisin päätä seinään kahdella auttamattoman vanhalla armeijalla.syrja kirjoitti:Eiköhän tänä päivänä kaikki bösbit saa ottaa jo kilpeä, lancea, Gw:tä tms juttuja molempiin käsiin. Paitsi tietty kivikauden bretit. Ihmetyttää kyl ettei ole erratoinut sitä asiaa breteille, vai onko?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
No joka tapauksessa tähän asti näyttää melko hyvältä. Kovia listoja tulossa, että taitaa tulla aikas tasainen liiga. Hyvä hyvä. Vielä kun loputkin ilmottautuu mukaan, et saadaan kunnolla osallistujia. Ja kunnon karkelot! Nyt vasta 5 ilmottautunutta (mää, runt, M@A, Henkka ja paluumuuttaja A). Missäs loput? Antti ja Hapid? Entäs alentuukos Half pelaamaan noilla ehdoilla :) Saadaankos uutta verta mukaan esim Tankin myötä? Jossain kohtaa esitti kiinnostustaan. Onkos Porin seuduilla muita kiinnostuneita osallistujia? Enemmän ja vähemmän aktiivisia pelailijoita on kuitenkin enemmäkin näillä seuduilla. Että tökkäiskääs vähän väkeä liikkeelle.
- Half-breed
Noup. Jos sinulla ei ole mahista ottaa normikamaa mukaan, niin et saa etenkään maagista sellaista mukaasi.ManAtArm kirjoitti:Ei ole erratoitu ei. Maagiset kyllä periaatteessa sais, kai(niin olen ymmärtänyt), mutta ei normaaleja. Onneks edes Necronit sai päivityksen, muuten hakkaisin päätä seinään kahdella auttamattoman vanhalla armeijalla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mitäs muinais sääntöjä sitä taas muistellaan? Tottakai saa ottaa, ellei brettien joku oma sääntö sitä erikseen kiellä.Half-breed kirjoitti:Noup. Jos sinulla ei ole mahista ottaa normikamaa mukaan, niin et saa etenkään maagista sellaista mukaasi.ManAtArm kirjoitti:Ei ole erratoitu ei. Maagiset kyllä periaatteessa sais, kai(niin olen ymmärtänyt), mutta ei normaaleja. Onneks edes Necronit sai päivityksen, muuten hakkaisin päätä seinään kahdella auttamattoman vanhalla armeijalla.
tuplaa mut hitot siitä.
Kovin on vaisuu ilmottautuneiden suhteen. Pitäskös aloitusta lykätä vai mennä näillä ja pelata esim kaksinkertainen sarja?
Kovin on vaisuu ilmottautuneiden suhteen. Pitäskös aloitusta lykätä vai mennä näillä ja pelata esim kaksinkertainen sarja?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mistä on peräisin tuo ajatus, että kaksi peräkkäistä viestiä, joiden sisältö on eri, olisi tuplapost? Eiks tuplapost ole se, että sanoo saman asian kahdesti? Mieleni tekisi trollata ja demonstroida, mutta en jaksa.
Tokko tuo lykkääminen mitään vaikuttaa asiaan. Mitä minä olen jutellut ihmisten kanssa, niin Sampsa haluaa pitää taukoa kaaoksesta ja pitkästä tappioputkestaan. Antti puolestaan pelkää liigalistojen kovuutta ja minua inhottaa meidän säännöt ja listat. Halffis ei saa tahtoaan läpi vaikka miten inisisi ja keitä on sitten enää jäljellä? Hapid, Hump, keitä vielä? Hiljaisia miehiä ovat.
Jos lisää pelaajia haluttaisiin, niin kai tuo Sampsa ainakin saataisiin mukaan pistemäärän alennuksella. Saattaisi miehen rotat riittää ja Anttikin voisi suostua kun se yksi ogreyksikkö + iron + mourit tekee tuhoa pienemmissä mittakaavoissa herkemmin.
Mitä kuuluu sitten tähän rintamaan, niin hiljaiselta tuo maalinpoisto näyttää. Emmää tii mistä kenkää puristaa. Nukuttaa niin kovasti 17-19 aikoina kun ei saa yöllä enää henkensä pitämiseksikään tarpeeksi unta. Emmää jaksa pestä eka fikuja ja sitten illalla hammasharjalla ukkojani. Ratkaisu tuon liskot. Btw, uusi liskokirja voisi saapua jo. Eihän noista saa kevyttä listaa ilman skinkkilistaa.
Tokko tuo lykkääminen mitään vaikuttaa asiaan. Mitä minä olen jutellut ihmisten kanssa, niin Sampsa haluaa pitää taukoa kaaoksesta ja pitkästä tappioputkestaan. Antti puolestaan pelkää liigalistojen kovuutta ja minua inhottaa meidän säännöt ja listat. Halffis ei saa tahtoaan läpi vaikka miten inisisi ja keitä on sitten enää jäljellä? Hapid, Hump, keitä vielä? Hiljaisia miehiä ovat.
Jos lisää pelaajia haluttaisiin, niin kai tuo Sampsa ainakin saataisiin mukaan pistemäärän alennuksella. Saattaisi miehen rotat riittää ja Anttikin voisi suostua kun se yksi ogreyksikkö + iron + mourit tekee tuhoa pienemmissä mittakaavoissa herkemmin.
Mitä kuuluu sitten tähän rintamaan, niin hiljaiselta tuo maalinpoisto näyttää. Emmää tii mistä kenkää puristaa. Nukuttaa niin kovasti 17-19 aikoina kun ei saa yöllä enää henkensä pitämiseksikään tarpeeksi unta. Emmää jaksa pestä eka fikuja ja sitten illalla hammasharjalla ukkojani. Ratkaisu tuon liskot. Btw, uusi liskokirja voisi saapua jo. Eihän noista saa kevyttä listaa ilman skinkkilistaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hapidin voisi saada houkuteltua liigaan, tosin työt taitaa miehellä painaa tällä hetkellä pahasti päälle. Tiedä sitten auttaisiko asiaa liigan lykkääminen, tai peliaikataulussa venyminen.
Tankki on se uusi porilainen joka hieman vihjaili jollain aikaa osallistuvansa liigaamme, tiedä sitten mikä on tämän hetkinen tilanne hänellä.
Anttista en myöskään osaa sanoa mitään mutta kait se Anttikin liigaan voisi osallistua, vai mitä Antti itse tuumaa?
Mitä sitten Sampsaan tulee niin ei se tappioputki chaoksen osalta odottelemalla parane, voitto siihen tarvitaan että se katkeaa. Pistemäärää tuskin tässä vaiheessa enään ollaan alentamassa koska osa listoistakin on jo julkaistu. Mutta ei ketään kiellä ottamasta osaa vajaalla listalla, tosin ymmärrän ettei 7 peliä putkeen alivoimalla välttämättä ole se houkuttelevin ajatus. Proxyttaminen kuitenkin on edelleen sallittua liigassamme, jos nyt jotain hyviä puolia hakee sille että haluaa kokeilla välillä jotain muuta armeijaa.
Sitten liigan useampaan pelikierrokseen jne.
Montakos meitä nyt on mukana tämän hetkisessä liigassa? 6.hlö jos en ihan väärin muista, tämä tarkoittaa 5.peliä/lärvi ja ajallisesti 2.viikkoa/peli = 2.5kk
Omalta osaltani aikataulullisesti tämä tarkoittaisi koulujen alkamista sekä harrastukauden alkamista jolloin aika on hieman kortilla. Mikäli tässä nyt jotain bonus kierroksia halutaan niin pistettäisiinkö loppuun viellä semifinaalipelit ja finaalipelit?
Runkosarjan:
1 vs 4 Voittaja finaaliin
2 vs 3 Voittaja finaaliin
Tämä tarkoittaisi sitä että kahdella pelaajalla loppuisi pelit tuon 5 pelin jälkeen, mutta toisille tulisi 6-7 peliä. Samalla säilyisi jännitys liigan voittajasta viimeiseen peliin saakka. Kuulostaisiko tälläinen menettyly hyvältä?
Tankki on se uusi porilainen joka hieman vihjaili jollain aikaa osallistuvansa liigaamme, tiedä sitten mikä on tämän hetkinen tilanne hänellä.
Anttista en myöskään osaa sanoa mitään mutta kait se Anttikin liigaan voisi osallistua, vai mitä Antti itse tuumaa?
Mitä sitten Sampsaan tulee niin ei se tappioputki chaoksen osalta odottelemalla parane, voitto siihen tarvitaan että se katkeaa. Pistemäärää tuskin tässä vaiheessa enään ollaan alentamassa koska osa listoistakin on jo julkaistu. Mutta ei ketään kiellä ottamasta osaa vajaalla listalla, tosin ymmärrän ettei 7 peliä putkeen alivoimalla välttämättä ole se houkuttelevin ajatus. Proxyttaminen kuitenkin on edelleen sallittua liigassamme, jos nyt jotain hyviä puolia hakee sille että haluaa kokeilla välillä jotain muuta armeijaa.
Sitten liigan useampaan pelikierrokseen jne.
Montakos meitä nyt on mukana tämän hetkisessä liigassa? 6.hlö jos en ihan väärin muista, tämä tarkoittaa 5.peliä/lärvi ja ajallisesti 2.viikkoa/peli = 2.5kk
Omalta osaltani aikataulullisesti tämä tarkoittaisi koulujen alkamista sekä harrastukauden alkamista jolloin aika on hieman kortilla. Mikäli tässä nyt jotain bonus kierroksia halutaan niin pistettäisiinkö loppuun viellä semifinaalipelit ja finaalipelit?
Runkosarjan:
1 vs 4 Voittaja finaaliin
2 vs 3 Voittaja finaaliin
Tämä tarkoittaisi sitä että kahdella pelaajalla loppuisi pelit tuon 5 pelin jälkeen, mutta toisille tulisi 6-7 peliä. Samalla säilyisi jännitys liigan voittajasta viimeiseen peliin saakka. Kuulostaisiko tälläinen menettyly hyvältä?
Kesän jälkeen kyllä, nyt ei, koska on 2 fabaturnausta + ropeconiin pitäs oppia pelaamaan niin ei vaan kerkeä liigaa vetää.Runt kirjoitti:Hapidin voisi saada houkuteltua liigaan, tosin työt taitaa miehellä painaa tällä hetkellä pahasti päälle. Tiedä sitten auttaisiko asiaa liigan lykkääminen, tai peliaikataulussa venyminen.
Tuota en usko. Antti mitään pelkää. Osoitus siitä tuli kun lähti rohkeasti pelaamaan liigapeliä räkäläbaarin bilispöydälle! Sitä paitsi läskeillä saa kyllä myös kovan ja kilpailukykyisen listan aikaan. Ja miehen otteet II liigassa osoitti että kehitystä 8edikan peleihin tuli runsaasti. Mutta ymmärrän kyllä ettei nyt välttämättä heti jaksa uutta putkeen. Näyttää tuo wm/h nostaneen sen verran suosiota. Mutta edelleen uskon, että seuraavassa liigassa mihin Antti osallistuu niin tappelee kärkipaikoista. Riippuen siitä miten listansa muokkaa ja oppii hyödyntämään kaikkia vahvuuksia.El Capitan kirjoitti: Antti puolestaan pelkää liigalistojen kovuutta
Eikös Sampsa olekkaan enää kiinnostunut vampiireista? Niistä hieman puheli kun pelattiin. Toki oli hieman epävarma osallistumisesta, kun ponnyt vie kuulemma senverran aikaa.
Mutta ehkä se aikataulujen väljyys voi olla parempi juttu myöskin. Ei sitten tulisi mitään painetta siitä. Tietty siihen nyt täytyy jotain rotia heittää.
Mikä niissä nyt oikeesti on vikana? Samat säännöt kaikille. Miksei nyt vaan voi pitää hauskaa ja pelailla? Se kai tässä tarkoitus on? Kokeilemalla pieniä muutoksia saadaan ehkä löydettyä näille seuduille kivat "kompit". Tai oikeastaan älä vastaa, ei aloiteta taas tuota mielipide vääntöä.El Capitan kirjoitti:minua inhottaa meidän säännöt ja listat
Mutta entä Listat? Mitäs niistä? Ei niissä mielestäni ole mitään ihmeellistä? Osoitusta että lähdetään pelaamaan kovempaa ja ehkä hieman enemmän "tosissaan". Sitä tosissaan pelaamista eräskin jo viimeksi halusi. Kun vertasi liigapelejämme MM-lätkään :) Toistaiseksi noissa listoissa ei ole mitään ylisikaa kenelläkään. Kovia juttuja on mutta kaikki on selvitettävissä. Ja jos tämä aiheuttaa huutoa tupla hydrista niin ei tässä liekkiedikassa pitäisi enää olla ongelma. Ei ne silti huonojakaan ole :) Vai pitäisikös sitten tehdä sellaisia älyttömiä WD:n taisteluraportti listoja joissa järjestään mukana mm 5-10 hengen fast cavalry yksikköjä fc:lla?? Ihan kuin joku oikeasti sellaisia käyttäisi. Ei nyt tarvi tyhmä olla noissa listoissa.
Ja mitä tulee tappio putkiin tulee niin urheasti nuo yhdet ritaritkin(ei nimiä) vaan saapuu aina taistelukentälle...ja vielä Raumalta asti...:) Kai olet jo vaihtanut nopat.
Älähän nyt Breteillä on 20-0 voitto kääpiöpelistä otettuna, sen jälkeen Empire on ainoa joka on tietääkseni uittanut ritareita mutalätäkössä. Josko se Brettienkin aika sieltä pikkuhiljaa alkaisi tulemaan. Suunta ainakin näyttää olevan oikea.
Niin mitenkäs tuo 1 vs 4 Voittaja finaaliin, 2 vs 3 Voittaja finaaliin? Ketään kun ei kommentoinut sanaakaan.
Mahtaisiko tuon Antin ja Hapidin saada liigaan jos höllätään aikataulu peli/3.viikkoa? Kuitenkaan tuo peli/2.viikkoa ei ole mikään kiveen hakattu aikataulu vaan enemmänkin suuntaa antava. Eikä niitä pelejä tarvitse välttämättä tasaiseen tahtiin pelata, jos koulun alkuun haluaa odottella aloittamista niin jäisi 2 peliä kirittäväksi. Mutta jos sitä lopettaisi tähän suostuttelemisen niin ihmiset saavat olla rauhassa.
Niin mitenkäs tuo 1 vs 4 Voittaja finaaliin, 2 vs 3 Voittaja finaaliin? Ketään kun ei kommentoinut sanaakaan.
Mahtaisiko tuon Antin ja Hapidin saada liigaan jos höllätään aikataulu peli/3.viikkoa? Kuitenkaan tuo peli/2.viikkoa ei ole mikään kiveen hakattu aikataulu vaan enemmänkin suuntaa antava. Eikä niitä pelejä tarvitse välttämättä tasaiseen tahtiin pelata, jos koulun alkuun haluaa odottella aloittamista niin jäisi 2 peliä kirittäväksi. Mutta jos sitä lopettaisi tähän suostuttelemisen niin ihmiset saavat olla rauhassa.
He he hei, nyt ei aleta laittamaan syytä WM/H:n niskaan ettei meillä olisi osallistujia liigaan. Kohta minä alan syyttämään faba liigaa siitä ettei meillä ole tarpeeksi WM/H pelaajia ;)syrja kirjoitti:Näyttää tuo wm/h nostaneen sen verran suosiota.
-
Henkka1986
Ei sekään olis paha vaikka vedettäs pelit kahteen kertaan liigassa ,kyl niit pelejä ehtii pelaamaan hyvin vaikka on töissä . Ja saahan proxyttaakin ja maalauspakkoa ei ole joten en usko et jää mistään muusta kiinni kuin halusta , viittimisestä =) ja ei kenelläkää mitää huonoo armeijaa/listaa oo se on depotus ja nopat mitkä pilaa pelin =)
Joo en mä mitään masiinaa syytä :) Lähinnä tarkoitin et jos innostuu jostakin "uudesta" niin mielellään sitten jättääkin joitain asioita hautumaan ja keskittyy siihen uuteen innostukseen hieman enemmän.
Miksei ne pleijaritkin ois ihan ok. Mutta toisaalta kyllä kaikkien pitäis päästä pelaamaan niihin. Mikä tarkoittaa että pelaajia tarvisi olla 8. Vai mitä mieltä muut on jos 1-2 pelaajaa putoaakin jo runkosarjan jälkeen? Pienemmällä porukalla jos pelaa niin kaksinkertaisessa sarjassa tulisi enemmän pelejä kaikille. Meinaan jos 6hlöä osallistuu niin silloin kahdelle tulisi vain 5 liigapeliä. Mietein vain et onko se liian vähän? Mielipiteitä....
Miksei ne pleijaritkin ois ihan ok. Mutta toisaalta kyllä kaikkien pitäis päästä pelaamaan niihin. Mikä tarkoittaa että pelaajia tarvisi olla 8. Vai mitä mieltä muut on jos 1-2 pelaajaa putoaakin jo runkosarjan jälkeen? Pienemmällä porukalla jos pelaa niin kaksinkertaisessa sarjassa tulisi enemmän pelejä kaikille. Meinaan jos 6hlöä osallistuu niin silloin kahdelle tulisi vain 5 liigapeliä. Mietein vain et onko se liian vähän? Mielipiteitä....
mää sanon ny ainaki iha suaraa että en oo kerenny viime aikoina tekee muuta ku töitä helvetisti ja pelaan nintedo wiitä ja mitä ny parin foordin alla maannu harvasen päivä kädet pies.
mun piti alunperin osallistua kääpiöillä vielä kerran ainakin liigaan ennen kuin alan liskoilla pelaamaan, lista on jo käytännössä tehtynä, ainoa mikä muutti sunnitelmat oli se nosto 2600 pointtiin mikä ei sinänsä haittaa lainkaan vaan joudun nyt hankkimaan lisää figuja ja se taas tietää maalausurakkaa. tälläkin hetkellä tuohon kääpiölistaan täytyisi maalata varmaan 60 modelia niin ei aika yksinkertasesti riitä.
liskoja olen tosin sutinut myös tasaiseen tahtiin mutta niitä ei ole kuin ehkä 1000 pistettä maaleissa.
että mun takia ei tarvi yhtä kuukautta alkaa liigaa venyttämään. voin tulla mukaan seuraavaan liigaan jos se alkaa joskus loppusyksystä/alkutalvesta. mukavampi pelata kasatulla ja maalatulla armeijalla. niistä figuista joita mulla kääpiöillä on maaleissa ei yksinkertaisesti saa tällä hetkellä kasattua kilpailukykyistä armeijaa, tuo II liiga oli niin kovatasoinen, jokases pelis tuli turpaan niin että tuntui.
mun piti alunperin osallistua kääpiöillä vielä kerran ainakin liigaan ennen kuin alan liskoilla pelaamaan, lista on jo käytännössä tehtynä, ainoa mikä muutti sunnitelmat oli se nosto 2600 pointtiin mikä ei sinänsä haittaa lainkaan vaan joudun nyt hankkimaan lisää figuja ja se taas tietää maalausurakkaa. tälläkin hetkellä tuohon kääpiölistaan täytyisi maalata varmaan 60 modelia niin ei aika yksinkertasesti riitä.
liskoja olen tosin sutinut myös tasaiseen tahtiin mutta niitä ei ole kuin ehkä 1000 pistettä maaleissa.
että mun takia ei tarvi yhtä kuukautta alkaa liigaa venyttämään. voin tulla mukaan seuraavaan liigaan jos se alkaa joskus loppusyksystä/alkutalvesta. mukavampi pelata kasatulla ja maalatulla armeijalla. niistä figuista joita mulla kääpiöillä on maaleissa ei yksinkertaisesti saa tällä hetkellä kasattua kilpailukykyistä armeijaa, tuo II liiga oli niin kovatasoinen, jokases pelis tuli turpaan niin että tuntui.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
??? Mitäs nuo tekstit Dwarfs 10000+..... on? Parin sadan lisäpisteen vuoksi joudut hommaamaan lisää figuja. Eikö muka oikeesti riitä figut :) Eikä tässä nyt mitään maalauspakkoa ollutkaan. No joo.Hapid kirjoitti: ainoa mikä muutti sunnitelmat oli se nosto 2600 pointtiin mikä ei sinänsä haittaa lainkaan vaan joudun nyt hankkimaan lisää figuja ja se taas tietää maalausurakkaa.