VonRichthofen kirjoitti:Sappi kirjoitti:Tulossa Luftwaffen nostoväkikomppanialla Earth & Steelistä.
Hrhm, onkos nyt niin, ettei kirjalla ole väliä? Jos ei, niin teen highway to hell fj't? Que? Amerikkalaiset? Onko kuitenkaan hyvä idea rajoittaa liikaa kun kerran menee blue on blueksi?
Teema on ja pysyy. On melko sekavaa lähteä muuttamaan speksejä jatkuvasti, tuottaa vaan pahaa mieltä kaikille.
Sallin ns. hätätapauksissa poikkeuksia armeijatyyppeihin, koska en halua että pelaajia jää pois turnauksesta jos ei löydy sääntöjä omalla armeijallensa vielä tms. Sapilla on sellanen tilanne, että Luftwaffe Feld Divisionille ei ole tehty listoja itärintamalle (paitsi MW peleihin) ja koska mieheltä ei muita joukkoja oikien, löydy, niin olen antanut hänelle luvan käyttää tätä kokoopanoa turnauksessa. Lis'äksi, koska 4. LFD löytyi mm. Bagrationin aikana itärintamalla (Vitebksin pohjoispuolella), en näe tätä haitaksi. Kalusto olisi kutakuinkin samaa rintamasta riippuen, eli ylijäämää ja tosi huonoa :D
Toivon, että turnaus porukka pysyy teemassa jotta saataisiin turnauksesta kaikki irti ja hyvä fiilis. Jos olet VonRichtoffen tuomassa Falshcirmjägereitä turnaukseen, joille on listoja joka rintamalle, niin pyydän että käytät Grey Wolfia. Jos olisin halunut järjestää yleisen turnauksen, niin silloin näillä ei olisi niinkään väliä. Toki GT-maisia turnauksia voidaan järjestää tulevaisuudessa.
UGH. Olen puhunut!
EDIT: Itse karsastan henk koht blue on blue pelejä, mutta tällä kertaa näen tärkeämmäksi että saadaan laaja osallistujamäärä ja teematurnaus pystyyn. Se vaan on faktaa, että kaikilta ei löydy joukkoja molemmille puolille tai halua pelata niillä. Harmi, mutta näin vaan on. Voisin toki tulla Shtraffilla turnaukseen, mutta siitä ei tulisi yhtään mitään...always-attack vs panzerkompanies? No thanks ;)