"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM/H-tiimiturnaus Turussa 21.-22.9.2013

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Tanan

Re: WM/H-tiimiturnaus Turussa 21.-22.9.2013

Viesti Kirjoittaja Tanan »

GreenMeanie kirjoitti:Mä en ala jos Tananii ei laiteta Oulun ykköstiimiin.
Siis hei tuo ns. ”ykköstiimi” pelaa jotain fluffifactioneita kuten meniittejä, cygnarii ja legioonaa. Katoin parhaaksi jättää tuollaisen harrastelijaporukan Möllin johdettavaksi. Mun häikäisevän johtajuuden ansiosta khador/merkku/retribuutio-allianssi ei hävii yhtään pelii.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

GreenMeanie kirjoitti:
Mölli kirjoitti: Team Ykkösnyrkki:
Mikko Posio(c), Valtteri Laivamaa sekä Ville Hernesniemi
Team Vasuri:
Juho Auer(c), Niko Lintula, Juha-Matti Seppä

Semmoista
- Mölli
Mä en ala jos Tananii ei laiteta Oulun ykköstiimiin.
Eikös Tananin juttu ole aina ollut vasemmalta ja yllättäen. Se taas omaksuu ton "altavastaajan" asetelmansa, kunnes OAC:t ja polvenkorkuiset kääpiövelhot tulee ja dominoi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

petskules kirjoitti:Eikös Tananin juttu ole aina ollut vasemmalta ja yllättäen. Se taas omaksuu ton "altavastaajan" asetelmansa, kunnes OAC:t ja polvenkorkuiset kääpiövelhot tulee ja dominoi.
Metattiin pari tuntii tiimin kans viime viikonloppuna. Ei löynyt retribuutiolta ratkaisuja, joten merkku+khador+khador linjalla mennään.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Tehdäänpäs vielä seuraavanlainen lisäys ensimmäiseksi tiebreakeriksi (tiimin voittojen jälkeen):

Ensimmäinen tiebreaker on "WTC-pisteiden" lukumäärä.. Pelaaja ansaitsee tiimilleen yhden WTC-pisteen jos pelaa WTC-listoista löytyvää, jonkun muun maan pelaajan listakaksikkoa. WTC-tiimeihin valitut 10 pelaajaa eivät voi ansaita WTC-pisteitä. Lisäksi pelaaja ansaitsee toisen WTC-pisteen tiimilleen jos listakaksikko on "tier1" joukkueiden joukosta.

Motivaationa toki saada WTC-pelureille mahdollisimman autenttisia treenimatseja. Tier1-joukkueet ilmoitetaan mahdollisimman pian, mutta USA, Saksa, Puola -akselilta varmaan ainakin heruu lisäpisteitä. WTC-pisteiden jälkeen tiebreakerit jatkuvat kuten aiemmin ilmoitettiin.

TheEdit: Tämä ei pidä paikkaansa, kuten alempaa selviää tarkemmin. Tiebreakerit siis kuten ekassa viestissä on esitetty.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ma 02.09.2013 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Lisätääs vielä että vaikka turnauksessa muuten on normaaliin tapaan maalauspakko, saa WTC-pisteitä tuottavilla pelaajilla olla maalaamattomia figuja armeijoissaan. Myös lievää proksytystä voidaan hyväksyä, jotta saadaan WTC-listoja kehiin, mutta näistä tulee neuvotella etukäteen.

TheEdit: Tämä ei pidä paikkaansa, kuten alempaa selviää tarkemmin. Maalauspakkoa ja proxykieltoa noudatetaan ihan normaalisti.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ma 02.09.2013 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Regards, Scissors. "
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Kuullostaa hieman peräaukon vilauttamiselta ei-WTC -pelaajien suuntaan hmm?
Tai siis, voisin ottaa parempaakin selitystä, tällä hetkellä on hieman yksinvaltiaan meinikiä. Kuitenkaan missään ei tätä ennen mainittu että kyseessä on harjoitusturnaus WTC:hen.

Henkilökohtaisella tasolla kiinnostaa pelata jonkun toisen tekemällä listalla kuin niellä kilon paskaa (täsmennykseksi en ole koprofiili), ja vaikka ymmärrän että joku ulosteesta pitääkin, niin tuntuu hieman keljulta vaihtaa sääntöjä epätasa-arvoisimmiksi sen jälkeen, kun maksu on käytännössä maksettu.

(Olisin varmaan sinne tullut joka tapauksessa, mutta ilmaisen, toivon mukaan tyhjentävästi, närkästykseni asian tiimoilta)

Teidän,
- Mölli >:[

EDIT: Tai siis, henkilöt jotka WTC-listoja eivät pelaa, tuskin tulevat muokkaamaan omiaan pelkästään tästä syystä, eli muutos luultavasti aiheuttaa ainoastaan pahaa mieltä, ei muuta.
EDIT2: No olisihan tietenkin pitänyt lukea kunnolla tuo muutos. Ei se siltikään kovin tasa-arvoiselta kuullosta, kun listojakin on jo ehditty hiomaan (täällä Oulussa ainaski). Pysyn mielipiteessäni, mutten ehkä noin ankarilla sanankäänteillä.
Viimeksi muokannut Mölli, Ma 02.09.2013 01:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mölli kirjoitti:Kuullostaa hieman peräaukon vilauttamiselta ei-WTC -pelaajien suuntaan hmm?
Tai siis, voisin ottaa parempaakin selitystä, tällä hetkellä on hieman yksinvaltiaan meinikiä. Kuitenkaan missään ei tätä ennen mainittu että kyseessä on harjoitusturnaus WTC:hen.
Mä oon vähän samaa mieltä. Mä oon toki ihan innoissani teiän WTC-reissusta suhteessa siihen etten ite oo mukana, mut ymmärrän kyl et kaikki ei oo. Pelailen varmaan ihan mielelläni noiden isojen poikien listoja figujen siihen taipuessa mut turnaukseen on 3 viikkoa ja aika monet on varmaan turnauksen maksanu näistä tietämättä eikä noita WTC listoja oo ees vielä julkastu. En ihan kerkee ottaa ihan samaa määrää treeniä listoilla kun jotkut USAn foorumijumalat niin en tiedä kuin paljon mun antamasta treenistä on apua. Onko komitea antanut mitään arviota listojen julkasulle?

Siis WTC-pelaajathan ottaa käytännössä takkiin noissa pisteissä enkä kyl usko että monet muutkaan on liian innoissaan kopioimassa noita listoja tässä vaiheessa? En siis usko että toi hirveesti sijoituksiin vaikuttaa (paitsi et jos mä pelaan WTC listalla niin häviin vaan siks et se lista on huono), mut tää muutos tulee kyl nyt vähän myöhässä. Oiskohan kuitenkin parempi koittaa kehittää joku muu porkkana tohon kuin turnauspisteiden antaminen? Karkkipussi tai kolossaali erikoispalkintoja WTC listoja pelaaville?
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ma 02.09.2013 01:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Ah, enkä lukenut aivan kunnolla näin aamuyöstä. Pahoitteluni vauhkoamisesta. Tietenkään ei WTC-pelaajille anneta pisteitä omilla listoillaan pelaamisesta.
Jatkakaa!
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Semmonen semi dislike tästäkin suunnasta. Vähän haiskahtaa hömpältä. Koska noi wtc-listat tulee ulos? Kai sitä täytyy alkaa kattelee mitä maailman kovimmat minion pelaajat pelaa!
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

TheEmu kirjoitti:Tehdäänpäs vielä seuraavanlainen lisäys ensimmäiseksi tiebreakeriksi (tiimin voittojen jälkeen):
Laita toi ees vasta pelaajien yhteenlaskettujen voittojen jälkeen, niin lopputulos on suht reilu ja tuskin vaikuttaa hirveen merkittävästi. Muutenhan tolla on massiivinen vaikutus ja ratkaisee käytännössä ainakin kakkossijan.

Ihan kiva WTC-listoja vastaan ois pelata, mut ehkä tosiaan mieluummin joku turnauspisteiden ulkopuolinen porkkana?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Ihan siistii jos joku tulee WTC-listoil kähyy mut luulen et itelle tutuilla listoilla pelaamalla saattaa helpostikkin tarjoo paremman vastuksen.
Voin mää vaik kaljan tarjoo jos joku pelaa meit vastaan jonku saksan ekan tiimin listoil mut tuntuu vähä hölmölt antaa siit jotai pistei.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

No jaa, olkoon tärppi mikä vaan, niin usein copy-paste listojen pelaaminen on aina vähän 50-50, etenkin jos se on kokemattmamman pelaajan käsissä, joka tuntee omansa ja vakiovastustajansa listojen napit vasta kunnolla.

Jossain vanhassa 40k ssa jne toi copypaste on toiminut, mutta ei kauheesti masiinassa, etenkään ilman selitettyä listan battleplaniä, jota tuskin WTC-pelaajilta saa turneen alla...
Aliquando Insanire Iucundum Est
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Liityn itsekin säännön dissaajiin. Ihan kiva, että kyseinen tapahtuma on ja kyllä ihmiset saavat siihen panostaa, mutta jos yksi turnaus alkaa dominoida koko skeneä, niin ei kiva. Rupesin dissaamaan ihan samaa jo aikoinaan hammerin puolella, kun sielä skene alkoi pyöriä ETC:n ympärillä ja toivon, että masiina ei lähde samaan.
Prkl

Lautasia!!!1!

Mut nään kyl rehellisesti molemmat puolet. WTC-pelaajana ois kiva saada reeniä, mut oikeesti noi listat saa käteen jotain viikkoa ennen tota turnausta, eli pelaa käytännössä vierasta listaa (vaikka monia on kyllä jo nyt liikkeellä, kattokaa vaikka salaiselta WTC-osiolta, eiku...)

Kannustaisin tohon mielelläni jollain turnauksen ulkopuolisella asialla ja jättäisin turnauspisteet ja muut kannustimena sivuun.

--> Tarjoan jokaiselle joka pelaa muun maan WTC-listakaksikolla ILMAISEN tuplapukin (!) ;P
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

petskules kirjoitti:Lautasia!!!1!
--> Tarjoan jokaiselle joka pelaa muun maan WTC-listakaksikolla ILMAISEN tuplapukin (!) ;P
Siis eilen et myyny niitä ja nyt työnnät poies?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Itteäni ottaa enemmän päähän toi maalauspakon porsaanreikä jos pelaa näitä hard core listoi... mua kun nyt ei niin kauhiasti se WTC kiinnosta (toivon toki kaikille sinne meneville onnea ja hyvä että treenaatte ja tahotte treenata siihen kunnolla) niin harmittais jos itelle tulee vastaan maalaamattomia ja proxytettyjä armeijoita kun omat listat menee vielä hyvin pitkälti vain sen mukaan mitä oon kerenny maalata...

Muutenkin tosiaan tulee tämä ilmoitus harmittavan myöhään.. eli sen jälkeen kun ns. "halvempi" turnausmaksuaika on umpeutunut. Koska enemmistö meiän joukkueesta on myös ilmaissut samanlaisia mielipiteitä, on tämä nyt team Batmanin virallinen tämänhetkinen kanta tän sääntölisäyksen suhteen.

*Peukkua alas*
Hän on puhunut.
TheEmu

Mjaa. Meinasin että tällä oltais saatu muutama heppu, jotka vielä arpoo että mitä pelais, pelaamaan autenttisia WTC-listoja, ja muut ois suht tyytyväisenä pelannut omia kivoja listojaan. En kuvitellut että kukaan faktiota hyppäis tai edes casteriä vaihtais, mutta että ottaiski sen lemppariunitin tilalle jotain muuta, mitä joku muu on keksinyt. Mutta jos kerran kaikki on täysillä vastaan, niin unohdetaan koko juttu.

Käytännössä siis tämä tiimiturnaus olisi meille WTC-tiimiläisille ainoa eventti, missä olisi mahdollista saada pelejä oikeita WTC-listoja vastaan. Oon Janin (ja monen muun) kanssa samoilla linjoilla, että WTC dominoi ehkä meidän höpötyksiä jo ihan liikaa, mutta kun puhutaan tapahtumasta, joka on kaksi viikkoa ennen WTCtä, niin totta kai tässä on ajatukset aika isosti WTCssä. Oon pahoillani jos aiemmin ei ole tullut kunnolla esille, mutta kyllä mä ainakin henk koht pidän tätä WTC-kenraaliharjoituksena.

En oikein ymmärrä muutenkaan tota nettilistojen peluuttamisen vihaa. Totta kai puhdasta "copypasteen listan ja tuuttaan näit banei vaan eteenpäi" on aika turha tapa pelata masiinaa, mutta fiksusti metaamalla tosta sais mun mielestä aika paljonkin irti. Aika moni masiinalista aukeaa oikeasti vasta kun sitä (tai sitä vastaan) on pelannut muutaman kerran ja kyllä mä ainakin oon saanut välillä ihan uutta perspektiiviä listaan kun on kokeillut rohkeasti jotain uutta, eikä aina niitä samoja lempparijuttuja. Vaikka listakaksikko ei turnauksen alkaessa oikein aukenisi, niin viiden pelin jälkeen voi olla jo että uudet secret techit vaan selviää päässä. Tää ois paitsi tosi hyvää dataa WTC-tiimille, niin aika hyvää uutta perspektiiviä WTC-listaa kokeilevalle hepulle.

Mutta kuten sanottu, unohdetaan tämä, ja nautitaan täysillä WTC:ttömästä tiimiturnauksesta. Jos joku haluaa antaa WTC-listoja pelaaville janttereille jotain niin fine by me, mutta järkkäriporukka ei tarjoa mitään.

Pahoittelut aiheutuneesta mielipahasta, mutta jatketaan tästä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Totta kai puhdasta "copypasteen listan ja tuuttaan näit banei vaan eteenpäi" on aika turha tapa pelata masiinaa..
Jotkut meistä ei osaa muuta, kiitos vaan :(
TheEmu kirjoitti:Oon Janin (ja monen muun) kanssa samoilla linjoilla, että WTC dominoi ehkä meidän höpötyksiä jo ihan liikaa..
Tää varmaan johtuu myös paljon siitä, et ne pari naamaa jotka näitä järjestää on aika kikseissä just sattumoisin WTC:stä. Nyt on ruvennut olemaan muitakin tyyppejä ja porukoita järjestämässä (Oulussa ja Keravalla keuhkottiin varmaan aika paljon vähemmän WTC:stä).

attor

Viesti Kirjoittaja attor »

attor kirjoitti:Maksoin sumppitiimin mut en osannut laittaa tiimin nimee viestiks. :/

-Matias
Löytyykö?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
TheEmu

Asiaa tutkitaan. Tiliä tutkinut hlö ei raportoinut teidän maksua mutta inhimillisen virheen todennäköisyys on aikamoisen suuri.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”