Trollausta

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Cor Leonis

Re: Trollausta

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

JArrow kirjoitti:
Impaler on joo kiva, mutta 5 pinnal aika suolanen vero glacier kingille, kun ei mitään muita snipe kohteita ole.

Taidat miettiä väärää grisua? Mun mielestä on aika paljon kivempaa kaataa vastustajan casteri 19" kuin 15" päästä. Ja sit sen jälkeen tappaa se ennen kuin se pushautuu ulos GK:n 16 rangesta vs 12 rangesta. Mutta huvinsa kullakin.
Jep jep, ite olin metannut ihan samantyyppista pGrissel listaa niin en tajunnut tarkistaa kummasta Grisselistä täällä oli kyse. Mun mielestä pGrissel ajaa kyllä tota HP:n listaa paremmin, mutta ei mulla muuta, jatkakaa.
Pora on miehen sielu.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Madrakin uusi teemalista julki:

Chief Madrak Ironhide (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Bouncer (5pts)
* Glasier King (18pts)
* Impaler (0 pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Trollkin Warders (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Trollblood Skinner (2pts)
Trollblood Skinner (2pts)

Järkyttävä brikki, mutta JOS vastassa ei oo purificaatiota, niin on toi nyt aika vaikee tyhjentää laudalta. DEF14 concealment steady warderit on kuitenkin ihan kohtuu kestäviä.
Viimeksi muokannut JArrow, To 26.11.2015 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Siisti lista toi Madrakin uusi tieri. Taitaa vaan rakentua aika samanlaiseksi joka kerta, pelaisin. Ilmainen Impaler uupuu tuosta.
Rats keep running!
JArrow

Charad kirjoitti:Siisti lista toi Madrakin uusi tieri. Taitaa vaan rakentua aika samanlaiseksi joka kerta, pelaisin. Ilmainen Impaler uupuu tuosta.
Totta, pitimpä listaan mukaan. Oli mulla tosta toinen versio, missä oli GK:n ja skinneri tilalla EDBT fire-eaterit ja scoutit, sekä bouncer->pyre. Mut en oo kyl oikeen missään vaiheessa scouteista ollu kovin vakuuttunu.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kiva saada "ilmainen" snipe GK:lle. On myös tosi kova juttu että saa kivelle Furya heti alkuun, eikä kulu Runebearerin minifeat.

Oon samaa mieltä Scouteista. Edes siinä Grimin tierissä jossa ne Ambushaa, niin ne ei ole tarpeeksi hyviä. Harmi, kun ne figut on yksiä hienoimpia.
Rats keep running!
JArrow

Charad kirjoitti:Kiva saada "ilmainen" snipe GK:lle. On myös tosi kova juttu että saa kivelle Furya heti alkuun, eikä kulu Runebearerin minifeat.

Oon samaa mieltä Scouteista. Edes siinä Grimin tierissä jossa ne Ambushaa, niin ne ei ole tarpeeksi hyviä. Harmi, kun ne figut on yksiä hienoimpia.
Tosin fury tossa listassa on kyllä ihan järkyttävä ongelma, mutta minkäs teet.

Scouteista tosiaan gang ja assault on vaan puhdasta skornergiaa ku parhaimmillaan tapat assaultilla sen oman auttamaan tulleen kaverin.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mä metailin et toiset warderit ois fire-eaterit ja bouncer pyre mut toimii toi noinki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
JArrow

GreenMeanie kirjoitti:Mä metailin et toiset warderit ois fire-eaterit ja bouncer pyre mut toimii toi noinki.
Ei tupla fire-eaterit missään nimessä ois huono valinta, mutta silloin vaativat kyllä sen pyren. Bouncer taas suojaa surefoottia eiryksiltä, mutta sinänsä fire-eatterit ovat kyllä aika hyviä sen poistamiseen.
JArrow

Rupesin miettimään, että pGrisselin tieriin, saisi bushwackerit UA:lla, joilla voisi ampua mortarin vastustajan depolle vuorolla 1A. (Tieristä +2 depoa, joten far-strikella+AD+RNG14+SPD6 kantaa tuuman vastustajan depolle). Sama onnistuu myös Jarlilla ja eGrimmin tierillä. Kysymys kuuluukin mitkä olisi sellaisia kohteita, että POW12 AOE4 lätty maksaa investointista takaisin? (Olettaes siis että saat aloittaa) Eli siis yksiköitä, jotka depotaan usein tiiviisti etulinjaan, ja joihin mielellään osuu rat6 kudilla ja jotka kuolee POW 6 blasteihin. (DEF <= 12, arm <=12)

- Bilet (bilejä ei kyllä halua ottaa vastaan kriel-warrior spämmillä)
- Zealotit
- Reductors?

Unitit joihi ei osu, mutta jotka kuolee helposti blastiin, eli ns. High-risk-high-reward shotit
- Nyssit
- Gunmaget
- Magehunterit
- Druidit

Onko muita? Koska ei toi lista ihan kauheasti vakuuta?
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Toinen on et kui paljo toi antaa muuten sulle jos pakottaa vastustajaa muuttaan depoonsa? Ja kuinka paljon depon muuttamisen voi olettaa haittaavan vastustajaa?

High risk high reward lisäystä
-piraatit
Sit viä stealth yksiköt
-kayzyt(normit)
-croet
-MHSF?
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

JArrow kirjoitti:Eli siis yksiköitä, jotka depotaan usein tiiviisti etulinjaan, ja joihin mielellään osuu rat6 kudilla ja jotka kuolee POW 6 blasteihin. (DEF <= 12, arm <=12)
--
Unitit joihi ei osu, mutta jotka kuolee helposti blastiin, eli ns. High-risk-high-reward shotit
- Nyssit
- Gunmaget
- Magehunterit
- Druidit

Onko muita? Koska ei toi lista ihan kauheasti vakuuta?
Druideista osaan sen verran sanoa, että ne on aika usein jo depotettu hajalleen pilvien tekemistä varten ja ne on kyllä ARM13 eli ei sovi sun kriteereihin. Toisaalta ovat 50% ajasta AD:ssä eli Mortarin ei tarvi kurottaa niin kauas :) Eikö tuohon silti sopisi Satyxit, Kayazyt ja kaikki ärsyttävät soolot (tm), kuten Aiyana, Eiryss ja Ms. Espionage? Ainakin jos siis sattuvat hengailemaan jonkun matala-deffisen ankkurin vieressä..
Make love, not peace.
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Barricade kirjoitti:Druideista osaan sen verran sanoa, että ne on aika usein jo depotettu hajalleen pilvien tekemistä varten ja ne on kyllä ARM13 eli ei sovi sun kriteereihin. Toisaalta ovat 50% ajasta AD:ssä eli Mortarin ei tarvi kurottaa niin kauas :) Eikö tuohon silti sopisi Satyxit, Kayazyt ja kaikki ärsyttävät soolot (tm), kuten Aiyana, Eiryss ja Ms. Espionage? Ainakin jos siis sattuvat hengailemaan jonkun matala-deffisen ankkurin vieressä..
Satyxis Raiderit ei ota damagea blasteista. Aiyanaan, Eirykseen ja Anastasiaan tarvii heittää POW6 kympin tai yhdentoista damage rolli tapppaakseen eli ei kyllä mitään erityisen hyviä kohteita ole.
Pora on miehen sielu.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

löl, sori mä en muistanu että niillä on tosiaan niitä bokseja... Ai että ne onki ärsyttäviä nappeja... No sinne meni mun 2 cents, kommentoin tästä lähtien vain suoraan Circleen liittyviä asioita ;)
Make love, not peace.
JArrow

Ehkä pitää siis todeta, että ilman Jarlin magic-bullettia ei maksa vaivaa. Meniittejä vastaan toi vois olla ihan tekhi, koska zelottien vaihtoehtona tolla tempulla voi saada pari kuorolaista haettua jaskan vierestä. Muissa matsessa halvemmat burrowerit ja fire-eatterit tekee vaan enemmän duunia.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Kestääkö noi mitään? Onhan silläkin oma arvonsa, että tunkee noi pitkälle vastustajan naamalle. Kyllä mua ohuesti ahdistaisi, jos ekalla vuorolla tulis 3" blasti depolle. Kaiken maailman Shepherdit ja muut joutuu ihan eri tavalla varomaan ettei halaa mitään ankkuria ja toisaalta just joku MHSF vaan räjähtää jos tollanen pommi keskelle osuu ja erehdyit depoamaan läjään. Ts kyl toi mun makuun vaikuttaa tosi ikävältä techiltä, joka pakottaa vastustajan reagoimaan depossa. Se on itsessään jo arvokasta. Mitä muuta noi tekee kuin nakkaa ton pommin? Se mun makuun noiden arvon määrittää.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
JArrow

Jos jumittaa haluaa, niin burrowerit tekee homman halvemmalla. Se blasti on myös AOE 4 eikä mikään onneton kolmonen, joten ihan oikeesti pitää jo ruveta miettimään paikkoja. Muuten 7 pinnalla saa 7 rat4 pow10 rng14 combined arms pyssyä (okei yks on rat 5), eli noi ampuu käytännössä 3 combinea rat 6/7 reroll. Kestoltaan DEF13 arm 12 camourflage. Pitänee testata torstaina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”