RopeCon 2015 - 15.5.-17.5.2015
Re: RopeCon 2015 - 15.5.-17.5.2015
Maalauskisaluokat ja perusinfot ylhäällä nyty tuolla.
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Ropeconin Kokemuspiste on täyttymässä ihan pian. Kokemuspisteellä on vielä perjantaihin alustava pöytävaraus WHFB, 40K ja WM/H demoille. Vapautan viikonloppuna pöydät muille esittelijöille niiltä osin kun ei puuhastelijoita löydy. Jos siis haluaisit että Suomeen saataisiin lisää figupelaajia niin laita nyt heti viestiä [email protected]. Samalla saat ilmaisen pääsyn tapahtumaan kun demotat kahdeksan tuntia ja aikatulutkin saadaan varmasti järkättyä niin ettei tarvitse turnauksia jättää väliin. Myös muita pelejä saa tulla esittelemään, pöytiä vapautunee hyvin viikonloppuna.
Ihan mielenkiinnosta, onko 40k turnauksen pitäjä valittu jo? Nopat, warhead, etc jengi?
Omalta osaltani tarvetta olisi figujen pinnaus/magnetisointi työapajalle jos joku jaksaa sellaisen pitää, en meinaan halua tuhota enään yhtään figujani harjoitteluun ilman opastusta...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Joku turnausjyrä voisi pitää 40k-listan optimointi -työpajan, vaikka hieman kieli poskessa?
We bring only death, and leave only carrion. It is a message even a Human can understand.
- Requiel of the Sons of Fuegan
Kelpais kyllä, vois olla hyvä perjantaille ni ehtii tehä pieniä muutoksia vielä listaan ennen turnausta :PDrMann kirjoitti:Joku turnausjyrä voisi pitää 40k-listan optimointi -työpajan, vaikka hieman kieli poskessa?
-
HerraMauno
Ei edes ihan mahdoton ajatus, jos tälle kerta on oikeesti kysyntää. En ehkä yksin jaksa pitää. Mutta, jos sais jonkun kaveriks, tää vois onnistuu.DrMann kirjoitti:Joku turnausjyrä voisi pitää 40k-listan optimointi -työpajan, vaikka hieman kieli poskessa?
-
Purging Flame
Juu, kyllä tällainen kiinnostaisi minuakin.HerraMauno kirjoitti:Ei edes ihan mahdoton ajatus, jos tälle kerta on oikeesti kysyntää. En ehkä yksin jaksa pitää. Mutta, jos sais jonkun kaveriks, tää vois onnistuu.DrMann kirjoitti:Joku turnausjyrä voisi pitää 40k-listan optimointi -työpajan, vaikka hieman kieli poskessa?
Mä voin tulla Eetun kaveriksi jakamaan ajatuksia jos kysyntää löytyy.
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Ranking ykkönen ja nelonen kertomassa ajatuksiaan, niin pitäisi kiinnostaa !Inouj kirjoitti:Mä voin tulla Eetun kaveriksi jakamaan ajatuksia jos kysyntää löytyy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Olihan tollasesta luennosta puhetta jo niiden Lehtiön ETC-videoiden yhteydessä. Kyllä mä veikkaisin, että kiinnostusta löytyy.
Kuulostaisi kieltämättä hyvältä.smaxx kirjoitti:Ranking ykkönen ja nelonen kertomassa ajatuksiaan, niin pitäisi kiinnostaa !Inouj kirjoitti:Mä voin tulla Eetun kaveriksi jakamaan ajatuksia jos kysyntää löytyy.
Jos tämä realisoituu, niin kannattaa varmaan laittaa lähiaikoina ehdotus sisään, ohjelma on kai jo aika pitkälti valmis (ainakin itse sain jo helmikuun alussa tarjoamani ohjelmanumeron hyväksynnästä).
We bring only death, and leave only carrion. It is a message even a Human can understand.
Olisi siistiä, jos luentojen lisäksi olisi vielä mahdollisuus työstää omaa listaa paikan päällä. Kaksi työpajanpitäjää eivät varmaan ehdi kaikkien listoihin perehtymään, mutta Q&A-osuus, reflektointia jollakin ryhmätyömetodilla, tjsp.Malkuth kirjoitti:Olihan tollasesta luennosta puhetta jo niiden Lehtiön ETC-videoiden yhteydessä. Kyllä mä veikkaisin, että kiinnostusta löytyy.