Privateer Press 2015 Keynote ja Templeconin spoilerit
- The Captain
- Valvoja
Re: Privateer Press 2015 Keynote ja Templeconin spoilerit
Striimi oli pettymys, mutta kun lukee isojen miesten itkua ja hammastenkiristystä internetissä, tulee taas hyvä mieli.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Khadorin Victor sai kunnon pyssyn. Kyl kelpaa s&p faktiolle.:)
Rats keep running!
- Ihme_apina
ja d3 nännitykit niin ku kaiki muutki (ehkä, pelkkä hyvä arvaus)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu kirjoitti: Edit. Jotta tulis ees melkeen jotain sisältöä ni muistaaks joku koska sitä uutta masiinakirjaa oli lupailtu? Must jotenki tuntuis ett ois puhuttu keväästä tai alkukesästä mut en oo kyl enää yhtään varma.
PPS_Simon kirjoitti: Reckoning is coming this summer!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja:
Suurin info siis näköjään PP:n foorumeilta.PPS_Simon kirjoitti: We have no plans to add new factions to WARMACHINE or HORDES at this time.
Ai hitto, aika timmi juttu ton Hordes-spoilin kanssa. Olin jo ihan valmis tulemaan tänne naureskelemaan kuin Hordesille jäi (taas) vaan kakka käteen, mut aika päällikköö ett PP kehtaa jättää jotain (toivottavasti) isoa spoilattavaa Eurooppaan.
Ite video oli kyl aika lamester. Ei uudet kolossalit musta enää oo mikään kauheen siisti juttu, ja mikä hitto toi Unleashed-mainos tossa oli? Ei tossa mulle ainakaan tullu mitään varsinaisen uutta dataa (oumaigaad, siin pelis voi tappaa jotain!) joten yhtäkkii tommonen IK-descent oliki "The Keynoten" isoin uutinen. Tälleen normiperjantain päätteeks on hyvä naureskella tolle Hordes-spoilitrollaukselle mut voi olla ett muaki harmittais jos ois paikanpäällä ollu intsinä kattelees.
Odottelen kyllä innolla miten PP saa uudet kolossalit vanhojen kanssa balanssiin. Tuntuu ett siin on aika hiuksenhieno raja kuljettavana että molemmat vehkeet ois relevantteja tulevaisuudessakin. Esimerkiks jos Victor ampuu AOE5-firelättyä niin mitä Konquestilla enää tekee? Samaten jos Kräksältä vaihtaa tykin johki randommäkkäreihin (jotka tarvis meleestä hakea?) niin aika hiljaselt kuulostaa. Mut aika tietty vasta näyttää.
Ite video oli kyl aika lamester. Ei uudet kolossalit musta enää oo mikään kauheen siisti juttu, ja mikä hitto toi Unleashed-mainos tossa oli? Ei tossa mulle ainakaan tullu mitään varsinaisen uutta dataa (oumaigaad, siin pelis voi tappaa jotain!) joten yhtäkkii tommonen IK-descent oliki "The Keynoten" isoin uutinen. Tälleen normiperjantain päätteeks on hyvä naureskella tolle Hordes-spoilitrollaukselle mut voi olla ett muaki harmittais jos ois paikanpäällä ollu intsinä kattelees.
Odottelen kyllä innolla miten PP saa uudet kolossalit vanhojen kanssa balanssiin. Tuntuu ett siin on aika hiuksenhieno raja kuljettavana että molemmat vehkeet ois relevantteja tulevaisuudessakin. Esimerkiks jos Victor ampuu AOE5-firelättyä niin mitä Konquestilla enää tekee? Samaten jos Kräksältä vaihtaa tykin johki randommäkkäreihin (jotka tarvis meleestä hakea?) niin aika hiljaselt kuulostaa. Mut aika tietty vasta näyttää.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kyllä myönnettävä, että jonkin sortin fanfaaria ja seremoniaa odotin tältä tapahtumalta. Se jäi sittenkin vaisuksi pieruksi.
Pitänee opetella colossaalien osien uudelleenvalamista ja tilata ne olkapää/ aseet/ päät osat sitten erikseen. Hui hai minä rupean sataa euroa maksamaan jostain parista uudesta osasta.
Pitänee opetella colossaalien osien uudelleenvalamista ja tilata ne olkapää/ aseet/ päät osat sitten erikseen. Hui hai minä rupean sataa euroa maksamaan jostain parista uudesta osasta.
Tähän muuten piti kommentoida että ois musta ihan PPn tapanen jekku julkasta SmogConissa uus Minion Pact koska Minionit ei oo faktio.Celebdae kirjoitti:Ja:
Suurin info siis näköjään PP:n foorumeilta.PPS_Simon kirjoitti: We have no plans to add new factions to WARMACHINE or HORDES at this time.
Tai sit uus merccikontrakti mihin saa ne jo HCssa spoilatut eAshlynn, eShae ja eGorten, vai mitkä ne ny olikaan. Rhulicit lähtee pelastamaan Llaelia => uus kontrakti mihin saa nuijakäpsiä ja gunmageja (ja eShaen koska, öö, nojoo, en tiiä). #spekulaatio
TheEdit: Kolmas looginen vaihtoehto on tietysti kolmas rinnakkainen peli. Ei uutta faktioo koska uus peli!
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Onk linkkii?Celebdae kirjoitti:Ja:
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Hurricane näytti ihan hyvältä, mutta hieman mietityttää sen effectit. Tykeissä tietty on POW16, mutta ei se nyt ole kuin +1 aiempaan verrattuna.. ja tietysti niihintulee Electro leap.. ihan kuin tota pow10 sälää ei olis tarpeeksi. Pushback...ihan kiva, mutta ei oikein vakuuta. Arcnode tietty on ihan kiva.. pHaley tykkää
Teron vika, kun se hypetti tätä niin pahasti. En ois muuten ees tajunnu tällasen olevan =)Shadownet kirjoitti:Kyllä myönnettävä, että jonkin sortin fanfaaria ja seremoniaa odotin tältä tapahtumalta. Se jäi sittenkin vaisuksi pieruksi.
Ja noi Simonin jutut löytyy PP:n foorumeilta keynotea koskevasta topicista. Noi oli muutaman ekan sivun olennaisin tieto, enempää en oo jaksanu selata.
Varmaan cephalyxille.Since you asked so nicely here you go:Any chance you could sneak in a Merc spoiler for Smogcon? We kinda got screwed at Templecon. hmm . . . that would make for a fun t-shirt: I got screwed at Templecon.
Cyphon
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Jos ny laittaa kuvat tähänkin niin ei tartte aina videota kelailla...

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Laitetaan sitten hieman taidettakin, kun satuin napsimaan streamin aikana:

Olen todella pettynyt tuohon Revelatoriin. Muilla kolosseilla on sentään uuden tyyppiset aseet ja pärstät kun haluavat että maksamme sen huntin tuosta muuten samasta paketista, mutta tuolla oikean uskon rautahipulla nuo uudet tykit ovat vain suurennettuja Vanquisherin tuutteja. Suoraan sanottuna kysyisin että mitäs ***** laiskuutta tämä nyt on PP:n suunnittelijat? Pitänee itse ruveta suunnittelemaan jotain vaihtoehtoisia tykkejä konffausta varten.
Parin viikon päästä sitten niitä uusia gottzilloja.

Olen todella pettynyt tuohon Revelatoriin. Muilla kolosseilla on sentään uuden tyyppiset aseet ja pärstät kun haluavat että maksamme sen huntin tuosta muuten samasta paketista, mutta tuolla oikean uskon rautahipulla nuo uudet tykit ovat vain suurennettuja Vanquisherin tuutteja. Suoraan sanottuna kysyisin että mitäs ***** laiskuutta tämä nyt on PP:n suunnittelijat? Pitänee itse ruveta suunnittelemaan jotain vaihtoehtoisia tykkejä konffausta varten.
Parin viikon päästä sitten niitä uusia gottzilloja.
No, ne sanoivat että ovat saman alustan eri variantteja. Vähän laitan sormia ristiin, että olisivat 'upgrade kit' tyyppisiä ratkaisuja. Magneeteilla vanhat pois ja toinen tilalle.Shadownet kirjoitti:Olen todella pettynyt tuohon Revelatoriin. Muilla kolosseilla on sentään uuden tyyppiset aseet ja pärstät kun haluavat että maksamme sen huntin tuosta muuten samasta paketista, mutta tuolla oikean uskon rautahipulla nuo uudet tykit ovat vain suurennettuja Vanquisherin tuutteja. Suoraan sanottuna kysyisin että mitäs ***** laiskuutta tämä nyt on PP:n suunnittelijat? Pitänee itse ruveta suunnittelemaan jotain vaihtoehtoisia tykkejä konffausta varten.
Edit: Eivät ole.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Onhan Cygnarillakin ollut sähköä ampuvia juttuja jo pitkään, tällä kertaa uutuutena vaan hieman kineettistä energiaa mukana. Khadorin Siege Mortari oli jo aikoinaan Gale Force 9:n maastokappaleena (jolle oli säännöt ja skenaario No Quarter-lehdessä), Sepulchre sai lähinnä ylimääräisen parin lonkeroita jne. Että ei noissa kovin paljon uutta techiä ole, vaan enemmänkin variantteja hyväksi havaitusta kolossaalirungosta jota ollaan viimein päästy massatuottamaan.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Pystyiskö ton ettei uudet kolossalit oo upgrade kittejä tulkitsemaan, että sieltä tulis uus kolossaliboksi josta pystyis rakentamaan (ts magnetisoimaan) kumman vaan?
Oon vähä skeptinen, että kaks 120e figua menis rinnakkain linjastossa jos ne on kauheen samantapaset. Tai kyl mulla ainaki on aika iso kynnys ruveta ostamaan ja maalaamaan uutta kolossalia, jos mulla on jo yks semmonen samaan faktioon. Paitsi ku Cygnarin vehje tarkottaa ettei mun tarvii enää miettii Lancerei, uijuijui! Ja tietty Victor tulee korvaamaan Konquestin aika hyvällä prosentilla jos sillä tosiaan on joku AOE5 firelätty. Eli ostan kaks vaik en yhtään haluu. Mitä täs ny taas oikeen kävi..?
Oon vähä skeptinen, että kaks 120e figua menis rinnakkain linjastossa jos ne on kauheen samantapaset. Tai kyl mulla ainaki on aika iso kynnys ruveta ostamaan ja maalaamaan uutta kolossalia, jos mulla on jo yks semmonen samaan faktioon. Paitsi ku Cygnarin vehje tarkottaa ettei mun tarvii enää miettii Lancerei, uijuijui! Ja tietty Victor tulee korvaamaan Konquestin aika hyvällä prosentilla jos sillä tosiaan on joku AOE5 firelätty. Eli ostan kaks vaik en yhtään haluu. Mitä täs ny taas oikeen kävi..?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Postaan suoraan kysymykset joita muuta esittivät ja joihin tuo markkinointiohjaaja vastasi.TheEmu kirjoitti:Pystyiskö ton ettei uudet kolossalit oo upgrade kittejä tulkitsemaan, että sieltä tulis uus kolossaliboksi josta pystyis rakentamaan (ts magnetisoimaan) kumman vaan?
Ja myös,PPS_Simon wrote: They are entirely new kits.Originally Posted by Khador247
PPS_Simon, can you tell us if these will be new kits or add-ons for the old kits?
Että siis näin.PPS_Simon wrote: They are entirely separate kits.Originally Posted by xeth1313
PPS_Simon said NEW kits in the chat, I dug backwards through it. But didn't seem to clarify if they were a DUAL kit or a separate ones entirely.
PP voi joko myydä halvan upgrade-kitin, jonka kaikki magnetisoivat (muutoksen kun ovat niin pieniä) tai kalliin kokonaan uuden. Business is business.
Veikkaanpa, että Cygnarin vehkeen "make or break" on voiko sillä arcata meleestä, koska muuten sitominen tulee olemaan ihan hirveä ongelma. Voi sillä toki olla jotain salaista muutakin hyvää. Ei kyl varsinaisesti ees haittaisi, jos lopputulos on ihan susi ettei tarttis ostaa =)
Veikkaanpa, että Cygnarin vehkeen "make or break" on voiko sillä arcata meleestä, koska muuten sitominen tulee olemaan ihan hirveä ongelma. Voi sillä toki olla jotain salaista muutakin hyvää. Ei kyl varsinaisesti ees haittaisi, jos lopputulos on ihan susi ettei tarttis ostaa =)
[quote="Celebdae"]PP voi joko myydä halvan upgrade-kitin, jonka kaikki magnetisoivat (muutoksen kun ovat niin pieniä) tai kalliin kokonaan uuden. Business is business.
Veikkaanpa, että Cygnarin vehkeen "make or break" on voiko sillä arcata meleestä, koska muuten sitominen tulee olemaan ihan hirveä ongelma. Voi sillä toki olla jotain salaista muutakin hyvää. Ei kyl varsinaisesti ees haittaisi, jos lopputulos on ihan susi ettei tarttis ostaa =)[/quote]
Juu, tossa kun omistaa jo tupla seinät niin ei ihan hirveesti hinkuin hankkiin tupla-hurjakaaneja..
Veikkaanpa, että Cygnarin vehkeen "make or break" on voiko sillä arcata meleestä, koska muuten sitominen tulee olemaan ihan hirveä ongelma. Voi sillä toki olla jotain salaista muutakin hyvää. Ei kyl varsinaisesti ees haittaisi, jos lopputulos on ihan susi ettei tarttis ostaa =)[/quote]
Juu, tossa kun omistaa jo tupla seinät niin ei ihan hirveesti hinkuin hankkiin tupla-hurjakaaneja..