Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
-
Sotatonttu
Re: Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
Hei, sori. Mun oli tarkoitus myös skipata harjoituskierros kokonaan. Tiedän varmuudella, että mulla ei ole yhtään viikonloppua ennen joulua vapaana ja muutenkin vapaa-aikaa on hyvin rajoitetusti, kun mulla on diplomityö, joka pitäis saada valmiiksi. Mä luulin jo sanoneeni siitä, mut näemmä olinkin unohtanut :(
Ens vuoden alusta olen kyllä innolla mukana!
Eipä se mitään. Muutan parituksia.Sotatonttu kirjoitti:Hei, sori. Mun oli tarkoitus myös skipata harjoituskierros kokonaan. Tiedän varmuudella, että mulla ei ole yhtään viikonloppua ennen joulua vapaana ja muutenkin vapaa-aikaa on hyvin rajoitetusti, kun mulla on diplomityö, joka pitäis saada valmiiksi. Mä luulin jo sanoneeni siitä, mut näemmä olinkin unohtanut :(
Elikkä harjoituskierros on siis Starter box, 35ss?
Something something Dangerzone!
Pitää paikkansa.Fiend_ kirjoitti:Elikkä harjoituskierros on siis Starter box, 35ss?
Suosittelen muuten kaikille, että lisäätte ilmoitukset tästä threadista käyttöön, ettei mene mitään tärkeää ohi. Voidaan koittaa pitää peleistä sopimiset muissa medioissa, yksityisviesteissä ja muissa ketjuissa, kuten vaikka tuolla pääkaupunkiseudun Malifauxissa.
Kai se suunnitelma sit toimi. :PSotatonttu kirjoitti:Toista varten oon jo keksinyt hyvän painostusmenetelmän: Maalaan sille 3 fire gaminia ja yritän siten tehdä sille huonon omantunnon, jos se ei meinaa osallistua :D
Eli voisin tulla Kaeriksella mukaan. Harjoittelukierroksen paritukset on näemmä jo tehty, mutta eiköhän tässä ehdi kaverien kanssa pelin tai pari pelata joten ei liene ongelma.
Voisikohan joku asioista enemmän tietävä muuten antaa vinkkiä siitä, mitä Kaerikselle kannattaisi bokseina hankkia? Metal gaminit ja rail golem löytyy, mutta loput kaks boksia on täysin auki ja pitäisi pikkuhiljaa alkaa jo tilata niitä.
Jos tahdot, niin kyllä esim minä voin pelata toisenkin harjoituspelin.Hrogath kirjoitti:Kai se suunnitelma sit toimi. :PSotatonttu kirjoitti:Toista varten oon jo keksinyt hyvän painostusmenetelmän: Maalaan sille 3 fire gaminia ja yritän siten tehdä sille huonon omantunnon, jos se ei meinaa osallistua :D
Eli voisin tulla Kaeriksella mukaan. Harjoittelukierroksen paritukset on näemmä jo tehty, mutta eiköhän tässä ehdi kaverien kanssa pelin tai pari pelata joten ei liene ongelma.
Jos arcanistit noin ylipäätään kiinnostaa, niin Ramoksen boksi on ihan hyvä vaihtoehto. Joss ja Howard toimii ihan hyvin myös Kaeriksen kanssa.Hrogath kirjoitti: Voisikohan joku asioista enemmän tietävä muuten antaa vinkkiä siitä, mitä Kaerikselle kannattaisi bokseina hankkia? Metal gaminit ja rail golem löytyy, mutta loput kaks boksia on täysin auki ja pitäisi pikkuhiljaa alkaa jo tilata niitä.
Muita hyviä vaihtoehtoja ovat esimerkiksi Malifaux Child (Ei tosin kelpaa lisättäväksi boksiksi, koska toteemina sen saa lisätä ilmaiseksi.), Mechanical Rider (Osaa summonaa gamineita.), Johan (Poistaa conditioita ja hyviä synergioita M&SU modelien kanssa.) ja Arcane Effigy (ulkona joulukuussa).
Kaiken kaikkiaan Kaeris on vähän sellainen masteri, että se ei tarvitse kauheasti mitään synergioita modeliensa kanssa. Kaikki hyvät arcanistimodelit on ihan jees myös Kaeriksen kanssa.
Kuulostaa hyvältä. =) Mulle sopii esim. kumpi tahansa sunnuntai.Myyra kirjoitti: Jos tahdot, niin kyllä esim minä voin pelata toisenkin harjoituspelin.
Ok, tilaan sitten ainakin sen Ramosin boksin niin saa samalla toisen masterin. Joss ja Howard lasketaan kai siis liigassa kukin yhdeksi boksiksi?Myyra kirjoitti: Jos arcanistit noin ylipäätään kiinnostaa, niin Ramoksen boksi on ihan hyvä vaihtoehto. Joss ja Howard toimii ihan hyvin myös Kaeriksen kanssa.
Muita hyviä vaihtoehtoja ovat esimerkiksi Malifaux Child (Ei tosin kelpaa lisättäväksi boksiksi, koska toteemina sen saa lisätä ilmaiseksi.), Mechanical Rider (Osaa summonaa gamineita.), Johan (Poistaa conditioita ja hyviä synergioita M&SU modelien kanssa.) ja Arcane Effigy (ulkona joulukuussa).
Kaiken kaikkiaan Kaeris on vähän sellainen masteri, että se ei tarvitse kauheasti mitään synergioita modeliensa kanssa. Kaikki hyvät arcanistimodelit on ihan jees myös Kaeriksen kanssa.
Mitä kaikkea Riderilla muuten saa summonattua? Tulee mieleen ainakin ice, metal ja fire gamin sekä mobile toolkit, mitään muuta?
- Hammerheart
Electrical Creation ja Arachnid myös. Ja Mobile Toolkit on 3SS joten se ei onnistu. Nyt kun Metal Gaminit nerffattiin on kaikille minusta paikkansa, vaikka Firellä ja Metalilla pääsee kyllä aika pitkälle.Hrogath kirjoitti:Mitä kaikkea Riderilla muuten saa summonattua? Tulee mieleen ainakin ice, metal ja fire gamin sekä mobile toolkit, mitään muuta?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Sitten on vielä Mannequinit, joita ei halua summonaa käytännössä ikinä.Hammerheart kirjoitti:Electrical Creation ja Arachnid myös. Ja Mobile Toolkit on 3SS joten se ei onnistu. Nyt kun Metal Gaminit nerffattiin on kaikille minusta paikkansa, vaikka Firellä ja Metalilla pääsee kyllä aika pitkälle.Hrogath kirjoitti:Mitä kaikkea Riderilla muuten saa summonattua? Tulee mieleen ainakin ice, metal ja fire gamin sekä mobile toolkit, mitään muuta?
Joss ja Howard lisätään molemmat erikseen, joo.
Noniin. Nyt alkaa olla käsillä viimeiset hetket ilmoittautua, jos vielä haluaa mukaan tähän, koska ensi viikolla homma polkaistaan käyntiin oikeasti. Sanotaan nyt vaikka, että ilmoittautua saa perjantaihin 1.1. klo 23:59 saakka.
Ensimmäisen kierroksen skenaarioksi arvontakone on tuottanut seuraavaa:
Corner Deployment
Turf War
ALITS, Protect Territory, Bodyguard, Cursed Object, Frame for Murder
Päivitän nuo myös tuonne ketjun alkuun, kunhan lyön kierroksen paritukset lukkoon ilmoittautumisen sulkeuduttua.
Ensimmäisen kierroksen skenaarioksi arvontakone on tuottanut seuraavaa:
Corner Deployment
Turf War
ALITS, Protect Territory, Bodyguard, Cursed Object, Frame for Murder
Päivitän nuo myös tuonne ketjun alkuun, kunhan lyön kierroksen paritukset lukkoon ilmoittautumisen sulkeuduttua.
Nyt on paritukset päivitetty tonne tokaan viestiin. Sopikaa pelit mahdollisimman pian ja ilmoittakaa minulle, kun olette saaneet pelattua.
Pitääkö masteri ilmoittaa täällä vai vasta ekalle vastustajalle?
@myyrä: Ittellä noi sunnuntait on huonoja, kun jossain palkkatöissä pitää käydä. Mut 12. tiistaina Porossa?
@myyrä: Ittellä noi sunnuntait on huonoja, kun jossain palkkatöissä pitää käydä. Mut 12. tiistaina Porossa?
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Ja ehkäpä yleisemminkin - kuinka avointa tietoa noi boksit ja lisäykset on? Jossain vaiheessa kun voi periaatteessa alkaa räätälöimään listojaan, niin millä mielellä niin tehdään?Molja kirjoitti:Pitääkö masteri ilmoittaa täällä vai vasta ekalle vastustajalle?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tuskin tänne kannattaa kirjotella valinnoistaan. Hankalaa kaivaa tietoa myöhemmin täältä. Jos tuloslappuun aina pelin viereen kirjottais lootan, minkä lisäsi ja väläyttäis vastustajalle sitä paperinpalaa ennen peliä?
Tiistai sopii.Molja kirjoitti:Pitääkö masteri ilmoittaa täällä vai vasta ekalle vastustajalle?
Kaiketi ois myös reilumpaa, että kertoisitte täällä ainakin millä masterilla pelaatte, kun ne tässä vaiheessa on valtaosa kuitenkin jo julkista tietoa. Muitten lisäyksien kanssa ei o ni tarkkaa, mut elkää sentään huijatko.
Harkinnan jälkeen tuun Jaska Naakalla (jack daw). Innolla oottelen, mitä tuo fiend tuo pöytään, kun kovasti vielä joulukuussa arpoi ukkojaan.
-
Sotatonttu
Mä pelaan tosiaan Lilithillä. Näähän vois laittaa tuonne ketjun aloitusviestiin tai sit paritusviestiin, ni ne näkis aina helposti.
Lisäsin ne jotka tiesin.Sotatonttu kirjoitti:Mä pelaan tosiaan Lilithillä. Näähän vois laittaa tuonne ketjun aloitusviestiin tai sit paritusviestiin, ni ne näkis aina helposti.
- Hammerheart
Hajoituskierroksesta huolimatta jatkan Seamuksella. Ensimmäinen lisäboksi on Emissary (Seamuksen Avatar).
Koska eka peli tulee sunnuntaina niin pitää lukita masteri.. Damn.
I choose you Baldy Baldersson.
Von Schill ja eka lisäys on Wankmaister Extra Ordinaire, Strongarm.
I choose you Baldy Baldersson.
Von Schill ja eka lisäys on Wankmaister Extra Ordinaire, Strongarm.
Something something Dangerzone!