Aros Kingdoms 2016 !!!!!
Re: Aros Kingdoms 2016 !!!!!
50,7€ kaikilta lähtijöiltä
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Vai on taas se aika vuodesta. Osallistuminen on maksettu, joten nyt mennään. Enää ei ole lupaa epäröidä. Kyllä mäkin voisin jossain huoneessa nukkua, jos niitä aletaan joskus selvittelemään.
-
Sir T0inen
Onko noi huoneet jo varattu? Pitänee itse häipyä töihin, mutta vilkaisin nopeasti huonetilannetta ja niitä kai pitäisi varailla, jos halutaan hotellissa olla yötä.
- Ihme_apina
Ihmiset on varaillu omia huoneita. Maksakaa kans laivamatkat ruottiin ennen ku ressaatte että missä siellä nukkuu...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Jocke muuten käski muistutella että sanotte tulevanne leikkimään nukeilla hotellivarausta tehdessä ni saa alennukset.
Käski myös muistutella että maksakaa turnausmaksutki ettei tuu liian kivaa reissua ku ei joudu pelaa.
Käski myös muistutella että maksakaa turnausmaksutki ettei tuu liian kivaa reissua ku ei joudu pelaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Sir T0inen
Uups. Siellähän olikin joku tilinumero. Laitetaas laivamatkan maksu tulemaan.Ihme_apina kirjoitti:Ihmiset on varaillu omia huoneita. Maksakaa kans laivamatkat ruottiin ennen ku ressaatte että missä siellä nukkuu...
Oon muuten maksanut turnauksen tolle h-p:n antamalle tilinumerolle viime viikolla. Jos ei näy, niin kai sitä pitäisi alkaa kaivella pankilta, että mihin se on mennyt.
Onhan kaikki maksanut laivat Mikkelle ja varannut hotellihuoneen? Muistaahan kaikki että perjantaina on listanpalautusdeadline?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Great!
Mikalle maksettu -check
Hotlahuone varattu - check
Turnaus maksettu - check
ja listat pe - check
Chisse
Mikalle maksettu -check
Hotlahuone varattu - check
Turnaus maksettu - check
ja listat pe - check
Chisse
Joku muu varasi hotellihuoneen,
En oo ihan varma voiko ulkomaille maksaa niillä tiedoilla mitkä mä siihen lomakkeeseen onnistuin tölväsemään,
Listoihin tarttis lisäaikaa
ja Mikaa mä koitan lähinnä vältellä seuraavat pari viikkoa.
En oo ihan varma voiko ulkomaille maksaa niillä tiedoilla mitkä mä siihen lomakkeeseen onnistuin tölväsemään,
Listoihin tarttis lisäaikaa
ja Mikaa mä koitan lähinnä vältellä seuraavat pari viikkoa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Kirjoittelin raportteja jotka löytyy blogista https://wmhfinland.wordpress.com/
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
Mitens muilla veljeksillä meni, ollaanko mestareita kaikki vai oliko Harry Potter taas liian kova vastus?
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Yllättäen kukaan muukaan ei voittanu Weddingiä. Kuha palas Oskulle.Der Dexter kirjoitti:Mitens muilla veljeksillä meni, ollaanko mestareita kaikki vai oliko Harry Potter taas liian kova vastus?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ei mulla muuta.PP:n trollifoorumilta poimittua:
"
My first round opponent was Tero from Finland. Never met the guy before but he turned out to be nice in that special Finnish sort of way. I think he was on their WTC team 2014 and he was wearing his "Pagani" T-shirt, but they didnt even win that event back then, so hes probably kind of a noob
"
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ja oikeassahan mies oli.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja sama rapsa jatkuu:petskules kirjoitti:Ei mulla muuta.PP:n trollifoorumilta poimittua:
"
My first round opponent was Tero from Finland. Never met the guy before but he turned out to be nice in that special Finnish sort of way. I think he was on their WTC team 2014 and he was wearing his "Pagani" T-shirt, but they didnt even win that event back then, so hes probably kind of a noob
"
Its Sunday morning and the first game is against one of the Finnish guys, Hermanni. Never met the guy before, but he immediately gives me a beer, so he has to be a nice guy, right?