jos vastaan tulisi erittäin hyvännäköinen nainen paljastavissa vaatteissa saattaisi pelini kosahtaa jossain ekassa vuorossa ja olisin varmaan aika hiljaa pelin ajan. mutta katse kontakti säilyisi
Juuh, varmaan unohtelisin perussääntöjä ja kaikkea... unohtaisin tarkotuksella jonkun armeijaani kovasti auttavan säännön ja antaisin hänen voittaa massacrella... etten vain loukkaisi hänen tunteitaan...
No jaa, saattais se ehkä olla vähän vähempi kiroilua ja tavaroiden viskomista.. etten vaan antaisi pahaa kuvaa itsestäni. Tietysti siinä kolmannen pelin kohdalla voisin jo melkein olla oma itseni..
Itse pelasin 'conissa KAHTA(2!) naispuolista otusta vastaan ja en ainakaan itse huomannut, että käytökseni olisi muuttunut kovinkaan paljoa. Mitä nyt kiroilu loppui kokonaan ja muutenkin puhuin kohteliaammin ja yleinen käytökseni oli kohteliasta ja...
"Yudan shitara jigoku iki yo,
Jama wa sasenaikara"
Tasoittaja kirjoitti:jos vastaan tulisi erittäin hyvännäköinen nainen paljastavissa vaatteissa saattaisi pelini kosahtaa jossain ekassa vuorossa ja olisin varmaan aika hiljaa pelin ajan. mutta katse kontakti säilyisi
Saahan siitä haaveilla...mutta yleensä (en nyt yleistä, mutta...) roolipelaaja tytöt/naiset eivät välttämättä ole kaikkein taipuvaisimpia itsensä paljastamiseen. Voit unohtaa, että joku tulisi vastaasi läpinäkyvässä paidassa . Älä silti menetä toivoasi.
Samalla tavalla mä sikailisin kun aina ennenkin. No joo... mutta miksi ei voisi käyttäytyä hyvin missä tahansa peliseurassa. Ei sitä tyttöä/naistakaan varmaan huvita pelata jos se huomaa että mies ei edes pelaa "tosissaan" vaan antaa tahallaan periksi "heikomman" sukupuolen edessä tyyliin "Ei sun tarte osata tätä peliä, riittää kun istut siinä ja näytät suloiselta."
Modern cars - they all look like electric shavers.
Minä ainakin hieman siistin käytöstäni ja kettuilen vähemmän, ainakin jos en tunne ko. naishenkilöä etukäteen. Mutta pelaan ehkä intensiivisemmin naista kuin miestä vastaan, sillä olen aina hieman paiseessa naisten seurassa ja eihän nyt naisille sovi hävitä.