"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

jos vastaan tulisi erittäin hyvännäköinen nainen paljastavissa vaatteissa saattaisi pelini kosahtaa jossain ekassa vuorossa ja olisin varmaan aika hiljaa pelin ajan. mutta katse kontakti säilyisi :P
You wouldn't like me when I'm angry.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Juuh, varmaan unohtelisin perussääntöjä ja kaikkea... unohtaisin tarkotuksella jonkun armeijaani kovasti auttavan säännön ja antaisin hänen voittaa massacrella... etten vain loukkaisi hänen tunteitaan...
No jaa, saattais se ehkä olla vähän vähempi kiroilua ja tavaroiden viskomista.. etten vaan antaisi pahaa kuvaa itsestäni. Tietysti siinä kolmannen pelin kohdalla voisin jo melkein olla oma itseni.. :)
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Kaapija

Viesti Kirjoittaja Kaapija »

Itse pelasin 'conissa KAHTA(2!) naispuolista otusta vastaan ja en ainakaan itse huomannut, että käytökseni olisi muuttunut kovinkaan paljoa. Mitä nyt kiroilu loppui kokonaan ja muutenkin puhuin kohteliaammin ja yleinen käytökseni oli kohteliasta ja...
"Yudan shitara jigoku iki yo,
Jama wa sasenaikara"
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

ei ole kokemusta mutta kyllä ajatukset olisivat jossain muualla kuin pelissä (hyi minua)
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

HLLT kirjoitti:ei ole kokemusta mutta kyllä ajatukset olisivat jossain muualla kuin pelissä (hyi minua)
Tosiaan...shame on you.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Tasoittaja kirjoitti:jos vastaan tulisi erittäin hyvännäköinen nainen paljastavissa vaatteissa saattaisi pelini kosahtaa jossain ekassa vuorossa ja olisin varmaan aika hiljaa pelin ajan. mutta katse kontakti säilyisi :P
Saahan siitä haaveilla...mutta yleensä (en nyt yleistä, mutta...) roolipelaaja tytöt/naiset eivät välttämättä ole kaikkein taipuvaisimpia itsensä paljastamiseen. Voit unohtaa, että joku tulisi vastaasi läpinäkyvässä paidassa :D. Älä silti menetä toivoasi.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

nooo.. jos joku vannoutunut Dark Eldar/Elf pelaaja olisikin sattumalta nainen, ja ilmestyisi turnaukseen sopivassa asussa... yeah! Dream On!!
Hope is the first step on the road to disappointment.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ja minä nauraisin makeasti teille kun te änkyttäisitte flanellipaitoihinne naamat punaisina.
zqmfgb
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Aikamoista heikkoutta mieheltä jos naisen ASU voi vaikuttaa käytökseen. (Ei ihme että naiset saa manipuloitua useimmat miehet mihin tahansa :D )
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Samalla tavalla mä sikailisin kun aina ennenkin. No joo... mutta miksi ei voisi käyttäytyä hyvin missä tahansa peliseurassa. Ei sitä tyttöä/naistakaan varmaan huvita pelata jos se huomaa että mies ei edes pelaa "tosissaan" vaan antaa tahallaan periksi "heikomman" sukupuolen edessä tyyliin "Ei sun tarte osata tätä peliä, riittää kun istut siinä ja näytät suloiselta."
Modern cars - they all look like electric shavers.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Minä ainakin hieman siistin käytöstäni ja kettuilen vähemmän, ainakin jos en tunne ko. naishenkilöä etukäteen. Mutta pelaan ehkä intensiivisemmin naista kuin miestä vastaan, sillä olen aina hieman paiseessa naisten seurassa ja eihän nyt naisille sovi hävitä. :wink:
It comes from the Gigashadow...
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

no jos joku TYRMÄÄVÄ nainen ilmestyis vaikka koniin pelaan dark elffeillä witc elf puvussa niin ei kyllä keskittyminen sujuis... :D

tyttö:''paljonko noiden ws on?''
minä:''ööööööö................ 3 eiku 2 eiku 4 äh venttaa *painaa päänsä pöydän alle muka tutkimaan kirjaa ja punotuksen hälvettyä vastaa* 3''
Cleanse and purify!
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

köhi köhi... "per"kähi"ver"höh"t". Käh ei sen pitäisi mitenkään keskittymistä haitata. Yritän vain tehdä hyvän vaikutuksen.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

ÖH... *nykäisee äityliä hihasta* Eihän tommosia oikeesti oo olemassa?
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

...Pelaavatkohan naiset eri tavalla miehiä vastaan...
zqmfgb
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

...roolipelien suuria saloja...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Roolipelien? Ei oo todellista.

Eiköhän GW:n pelit ole Ropeista pari valovuotta, edelleen.

Anyhau. Jos en koittais pokata ko. mimmiä, niin kai se menisi siinä missä muutkin vastustajat.
factordunk

Viesti Kirjoittaja factordunk »

Kai sille naiselle pitäisi kahvit tarjota pelin jälkeen ;)
Edit: Liian hidas
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Luultavasti käyttäydyn paremmin...
U fail.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Vittuilen varmaan vielä enemmän... *kuulostaa oudolta, mutta tämä pitää "nähdä vauhdissa"* :D
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”