"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rahallisesti halvin/kallein armeija?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Eiköhän Dolmot sitä jo tuossa kommentoinut... No mutta toistetaan!
Sankareille (ainakaan kaaoksen) ei saa hw lisäksi kuin yhden
mundaanin aseen lisää ja valittua demonia esittää yleensä demoni
prinssin figuuri.

[OT] Dolmot, demoni prinssi ja valittu demoni eivät fluffin mukaan ole
sama otus, vaan kun demoni prissiksi tullaan kun saadaan liikaa lahjoja
kaamosjumalilta, niin valittu demoni syntyy kun joku warpissa asustava
demoni ottaa haltuunsa kuolevaisen ruumiin. [/OT]
(anteeksi, oli pakko :))
It comes from the Gigashadow...
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

bretonnia on aika kallis esim 2 ritarii maksaa 10€ ja blisterinä yks 8€ :(
kokemusta on...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kallein mahdollinen armeija syntyy luultavasti ottamalla Dolmotin goblin armeija (Goblin Shaman, 3 x 20 Goblins, 912 Squig Herders) ja tämän jälkeen teetättämällä figut yksittäiskappaleina erinäisiltä varsin taitavilta alan taiteilijoilla, tämän jälkeen maalauttamalla nämä. Jos haluaa vielä lisätä hintaa voi figujen materiaalin valita itse. Luultavasti platinasta tai kullasta tulee hintaa mukavasti. Ehkä kaikkein eksoottisin materiaali olisi tilattava mustasta pörssistä - kyse on tietenkin norsunluusta, jonka saatavuus on varsin olematon.

Hintaa ei voi edes arvailla. Tässä vaiheessa kokoonpanolla ei ole edes merkitystä hinnan suhteen. Lopputulos olisi varmasti vänkä, mutta sillä ei taida päästä pelaamaan GTssä. Muissa turneissa voisi odottaa saavansa täydet maalauspisteet.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

noh...
pelkkä kaikkien tyyppien konvertointi (900+gobboa :)) saattaa hiukan maksaa
niin... tänäänkin...
Creepsy

Viesti Kirjoittaja Creepsy »

Sanoisimpa itse että VC on sieltä kalliimmasta päästä... Ajatelkaapas kuinka monta boksia skelejä ja zombeja joutuu pelkästään ostelemaan ? Varsinkin jos haluaa vaihdella sitä armeijaa niin 3xboksia molempia eli jo 150e johon lisätään kalliit black knightit ghoulit sun muut... mutta tämä riippuu tietenkin armeijasta
The distance between insanity and genius is measured only by success.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

EqualizeR kirjoitti:Sanoisimpa itse että VC on sieltä kalliimmasta päästä... Ajatelkaapas kuinka monta boksia skelejä ja zombeja joutuu pelkästään ostelemaan ? Varsinkin jos haluaa vaihdella sitä armeijaa niin 3xboksia molempia eli jo 150e johon lisätään kalliit black knightit ghoulit sun muut... mutta tämä riippuu tietenkin armeijasta
Ei sitä summon hordea ole pakko tehdä. Minun oma VC armeija tulee varsin edulliseksi, sillä se on pelkkää "eliittiä" ja suurimman osan ostan käytettynä. Bretonnian vanhoista ritareista ja bitseiksi ostettu Khemrin ratsuväki boksi on metalliritareita halvempi. Ghouleja saan empiren militiasta ja zombeista konvertaamalla n. 40 kappaletta 50 euron hintaan. Goblini paketeista susia...
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

minä tein juuri kääpiö listan ja päädyin siihen että se maksaisi sellaiset 200e... ei mikään kallis mutta en minä sitä yhdellä kerralla osta...
idea on että halvan armeijan saa aika helposti mutta siinä yleensä joutuu tinkimään jostain (näyttävyys, peliteho, etc.). kalliilla armeijalla on yleensä mahtava peliteho, mutta olen huomannut että niitä maalaillessa kestää sitten aika kauan.... mielestäni sellainen 200-300 on sellainen mikä menee 2000p. yksi armeija... sitten kun haluaa hiukan vaihtoehtoisia mahdollisuuksia hintaa tulee lisää lopulta jonkin verran...
tiedän, tiedän tämä on täysin turha viesti mutta sen kirjoittamiseen meni kuitenkin niin kauan että aion nyt painaa 'lähetä' näppäintä
mwhahahaha :)
niin... tänäänkin...
dorfeus

Kroak minimointi

Viesti Kirjoittaja dorfeus »

Tämä menee jo äärimmäisyyksiin mutta 55 punnalla saa tehtyä 1999 pisteen liskoarmeijan ja jää vielä pisteitä ylikin.

Lizardmen Jungle Swarm (two bases) £7.00
Lizardmen Jungle Swarm (two bases) £7.00
Lizardmen Skink Regiment (24 figures) £15.00
Venerable Lord Kroak (1 figure) £18.00
Skink Priest (1 figure) £4.00
Skink Priest (1 figure) £4.00

characters:
Kroak 1250

Skink shaman 2 level 195
2*power stone
blessed mark of the old ones
scout

Skink shaman 2 level 160
2*power stone
scout

core:
4 jungle swarms 240
11 skinks 77
scout
11 skinks 77
scout
1999

Siis swarmien ympäröimä kroak ja kaksi scuttaavaa yksikköä joissa molemmissa shamaanit. Mahtaisiko toimia?
Toisella shamaanille saisi vielä blessing of sotekin ja skinkki yksikköihin sankarit.

Toivottavasti muistin pistehinnat oikein.
Vai mitä sanot kaakaosta kerman kanssa?
Grom

Kallein/halvin armeija.

Viesti Kirjoittaja Grom »

Minun 2000 pisteen armeijaani (joka löytyy Armeijalistat osiosta) tulee maksamaan 328 €. En ole aivan varma. Tulos saattaa heittää 20 €uroo ylös tai alaspäin, mutta alle 400 € aivan varmasti. Kun lasken army bookin ja rulebookin mukaan nousee hinta sinne 400:aan mutta ei paha. Ei siis minusta aivan kalleimmasta päästä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Keski hinta on kyl yleensä, melkeimpä armeijalla ku armeijalla, n.250e. Sil saa fb:t jotai 2000-3000p tai 40k:t n.2000p.
1vs.1 pelit ei sit venähä IHAN mielettömiin (tietenki aina pitää ottaa huomioon Human-factor).
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”