"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitkä ovat FB:n kovimmat pahat?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

5ed. Hordes of chaos kirjassa todetaan että Kaaos ei ole paha eikä hyvä. Tuosta kaikki vetäköön omat johtopäätöksensä.
MLO
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Skavenit kyl vie voiton täs asias
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Jos Nurgle oikeasti jaksais tehdä muuta kuin paisua TV ääressä jatkuvasti se söis WH maailman alku palaks ja lähtis sen jälkeen 40K universumiin syömään senkin, sitten se jatkaa matkaa ties minne syömään lisää...

Kovin paha: Chaos Nurgle/Mun Empiren tykkijuna...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
DranoeL

Viesti Kirjoittaja DranoeL »

kyl chaos tai liskot on parhaita.. no ne on ainoita ketkä on voittanu mut eli dark elffit. no chaos on varmaa paras ainaki siinä lähitaistelussa eli järjestys on

1.chaos
2.lizardmenit
3.dark elffit
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eikös Lizarmenit ole hyviä??? Näin olen ainakin minä asian ymmärtänyt, tai ainakin neutraaleja.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

LAndE kirjoitti:Eikös Lizarmenit ole hyviä??? Näin olen ainakin minä asian ymmärtänyt, tai ainakin neutraaleja.
Niin neutraaleja kuin vaan olla voi, niitä kiinnostaa vain oma napa
"Victory loves prudence"
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Alandor kirjoitti:Niin neutraaleja kuin vaan olla voi, niitä kiinnostaa vain oma napa
Itse asiassa ei... Ne toteuttaa Old Onejen suunnitelmaa siellä niiden Lustriassa ja odottelee, että nämä Old Onet tulevat pelastamaan maailman Kaaokselta(elleivät tee sitä itse jo aikaisemmin).

Ja kaikki varmaan tuntevat Old Onejen tehtävän ?
Jos ei, niin se on elämän luonti ja ylläpito...

EDIT: Siis ne on neutraaleja, mutta ei tuijota vain omaan napaan(Slanneilla tämä onkin jo vähän vaikeaa ;) )...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”