"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eye of Terror 5 Sisäinen ääni

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Nuntius Deum

Viesti Kirjoittaja Nuntius Deum »

Muistakaa että mielipiteet on vapaita. antakaa jamon puhua
to live in starligth, to die in starligth
jamo

Viesti Kirjoittaja jamo »

andromedus on jumala andromedus on jumala andromedus on jumala!

Andromedus sanoo: no ei nyt sentään olen enemmän kuin jumala
Älkää uskaltako antaa pahaa kommentia tarinoistani, tai suutun ja ammun salamalla.
Tässä on miksi minua saatte sanoa: Jumalaksi, parhaaksi kirjoittajaksi, ja muutkin kehut käy.

Lainaus tarinasta:
'Olet heikko' Veljen pää tippui maahan
Traagista vai mitä?

Lainaus erään tarinan alusta:
Andromedus antaa kiitokset vain niille jotka kehuvat häntä, muille vain alkaa riehua itku kurkussa.
"Kiitokset the captainille joka sanoi minun olevan hyvä kirjoittaja"
Ja saman tarinan alussa olevat muut "kiitokset" menikin vain andromeduksen "VANNOUTUNEIMMILLE FANEILLE" HAH!!!
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

jamo otti herneet... :wink:
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
jamo

Guardsman kuuluu nähtävästi andromeduksen vannoutuneisiin "kehujakaartilaisiin", joilla ei ole lupaa sanoa andromeduksesta muuta, kuin hyvää.

Guardsman saa kyllä nyt itse tunkea nenäänsä sen andromeduksen käyttämän "voimasupersalamakynsijääkaappipuhelinnyrkin"
Nuntius Deum

Jamolla on pointti. Vaikka pidänkin Andromeduksen tarinoita hyvinä. (en tosi hyvinä)

Mutta eikö ole totta että jos kaikki vaan haukuttaisiin niin ei tänne kukaan mitään kirjottais. Parempi kehua niin tulee lisää matskuu(voi sitten vaikka yksikseen naureskella niille jos pitää niitä naurettavina)

BTW jamo olisi kiva kuulla mielipiteesi minun tarinoistani (Nuntius ex Deum osa 1 ja 2 [kohta 3])
Guardsman
Viesti:

Vaikka olenkin Andromedus tarinoiden fani, niin entäs sitten?
Silti fakta on että niin nuori kuin Andromedus on niin hän kirjoittaa hyviä tarinoita ikäisekseen. Kyllähän jamon puheissa on pointtia, mutta tuo on jo haukkumista. Ja kyllä kunnon kehut aina innostavat kirjoittamaan... :D
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Jamon jutut luettua oli pakko tunkea vielä omakin lusikka soppaan. Andromeduksen jutut on mielestäni hyviä, vaikka mättöä ehkä vähän liikaa. Silti ihmettelen jamon "Jos kaikki ei hauku A stoorii kun mä haukun niin mä vedän herneen nenään ja toistan itseäni maailman tappiin" -juttua. Mutta kuten Nuntius Deum sanoi:"...mielipiteet on vapaita. ..."
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Kiva oli kommentteja lukea ja jamoltakin tuli vähän sellaista toisensuuntaista palautetta. Omasta mielestänikin ovat tarinat menossa vähän arselleen mutta jatkan vaan sen takia koska haluan saada tämän kunnialla päätökseen.
Omat mielipiteet ovat tietysti sallittuja mutta saanko kysyä että miksi olet lukenut niin paljon tarinoitani jos vihaat niitä?
Itseasiassa aion tehdä vähän rauhallisempia tarinoita tulevaisuudessa, mutta kun Androlle ei ole oikeen tullu ´sellaista rauhallista hetkeä. Mutta onhan tulevaisuuden pimeydessä pelkästään sota mutta silti, ehkä aihe ei sovi minulle sillä olen tottunut tekemään jotain omaan maailmaani pohjautuvia.
Kommentteja saa antaa vaan lisää.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Andromedus

Muuten jos joku sattui katsomaan jamon viestien määrän niin se on tasan 8 ja kaikki on osoitettu "mollaamaan" minua.
Kirjoitan tarinan kuin jaksan ja aloitan kertomaan tavallisen rivimiehen näkökulmasta(tai scoutin).
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

En itse kirjoita tarinoita, mutta pidän kirjojen ja tarinoiden lukemisesta, joten arvostelen sen pohjalta. Tarinoidesi henkilöt saisivat olla syvällisempiä (he ovat nyt aika hengettömiä) ja taistelun määrää voisi hieman vähentää.

Jokainen tietysti saa kirjoittaa tarinansa miten ja millaiseksi itse haluaa, mutta jos haet tarinallesi yleistä hyväksyntää, tulisi sen olla suurimmaksi osaksi fluff-uskottavaa!
Guardsman kirjoitti:Vaikka olenkin Andromedus tarinoiden fani, niin entäs sitten? Ja kyllä kunnon kehut aina innostavat kirjoittamaan... :D
Tähän ei varmasti ole syynä, että Andromeduksen seikkailuissa esiintyy Cadian 76th 5th (White) Company ja kapteeni Rainhawk...
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Guardsman
Viesti:

del Rey kirjoitti:
Guardsman kirjoitti:Vaikka olenkin Andromedus tarinoiden fani, niin entäs sitten? Ja kyllä kunnon kehut aina innostavat kirjoittamaan... :D
Tähän ei varmasti ole syynä, että Andromeduksen seikkailuissa esiintyy Cadian 76th 5th (White) Company ja kapteeni Rainhawk...
Ei olekkaan. Olen lukenut noita Andromeduksen tarinoita jo kauan aikaa, eihän Rainhawk ole ollut kuin kahdessa tarinassa vain vierailemassa. Ei se mikään pysyvä hahmo ole.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jamo kirjoitti:
Andromedus antaa kiitokset vain niille jotka kehuvat häntä
Pitäisikö haukkujia kiittää? Terve kritiikki on ainakin minulle aina tervetullutta, enkä usko Andromeduksenkaan sellaisesta hernettä nessuun vetävän. Toivoisin kuitenkin hieman aikuismaisempaa lähestymistapaa, vaikka ei toisen kirjoitustyylistä tykkäisikään.

Kyllä minunkin on (tämän tarinan läpi selattuan) myönnettävä, että Andromeduksen paras terä on hieman hukassa. GW:n omat spessut ovat vähän liikaa esillä. Fluffinvastaisuudesta en mene sanomaan mitään, koska en itsekään GW:n virallista fluffia noudata. Mitä sitten, jos joku inkvisiittiö on sanonut jotain? Se on vain yksi mielipide asiasta.

Kyllä sankareidenkin pitäisi olla kuolevaisia. Heikkoudet ja niiden voittaminen on osa elämää, ja se antaa hahmoille lisää syvyyttä. Muuten hyväkin juoni latistuu proosamuotoiseksi battle reportiksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nuntius Deum

"...history is written by those who have hanged heros." Braveheart

Eli kaikki gw:n fluffi voi olla propagandaa ja joku muu olisi oikea keisari ja Horus Heresyn kulku voi olla aivan jotain muuta kuin mitä Fluffissa sanotaan, joten kirjoittaminen on aikas vapaata, sillä imperiumillahan on suuri propaganda koneisto.

Hail Horus, real Ruler of mankind!
Resurrection of Horus is near.

Miettikääpä tota...
Andromedus

Tiedän itsekin että terä on vähän hukassa mutta kun oon kirjoittanut jo liikaakin näitä tarinoita mutta halusin tehdä nämä kunnialla loppuun. Pystyn omastakin mielestä kirjoittamaan ainankin kaksi kertaa parempia stooreja.
jamo

Andromedus kirjoitti:Pystyn omastakin mielestä kirjoittamaan ainankin kaksi kertaa parempia stooreja.
etkä pysty
Guardsman
Viesti:

jamo kirjoitti:
Andromedus kirjoitti:Pystyn omastakin mielestä kirjoittamaan ainankin kaksi kertaa parempia stooreja.
etkä pysty
Sanoo hän...

Noh, kyllä Andromeduksessa on potenttiaalia hyväksi kirjoittajaksi...
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

jamo kirjoitti:
etkä pysty

Näytä mitä sinä saat aikaiseski, ennenkuin rupeet arvostelemaan...
Jamo on varmaan hmmm. 12, nah. Ei pidä yliarvioida

Modedit: Jätetäänpäs nyt molemmin puolin ne epäasialliset viittaukset toisen henkilöön tämän foorumin ulkopuolelle. -The Captain
Nomen Est Omen
Andromedus

Minkähän takia Jamo ottaa hermoo, onko hän joku jonka tunnen? Mutta miksihän hän koittaa vain pilata maineeni ja julistaa ilkeää sanaa minusta. Onkohan joku päässä vialla?
Julkaisen lisää tarinoita kun jaksan. Jos jollain on hyviä ideoita kenestä kirjoittaa niin lähettäkää vain privana koska Andromeduksen tarinat loppuvat kohta(enää yksi tarina).
jamo

Andromedus kirjoitti:Minkähän takia Jamo ottaa hermoo, onko hän joku jonka tunnen? Mutta miksihän hän koittaa vain pilata maineeni ja julistaa ilkeää sanaa minusta. Onkohan joku päässä vialla?
Julkaisen lisää tarinoita kun jaksan. Jos jollain on hyviä ideoita kenestä kirjoittaa niin lähettäkää vain privana koska Andromeduksen tarinat loppuvat kohta(enää yksi tarina).
En usko, että tunnet minut. Sitä vaan, että mietin mitä kansa näkee noissa tarinoissasi? Ne kun eivät ole edes hyvin kirjotettuja jne...
Andromedus

Uusi tarina julkaistu. Kertoo Iganantius Quintuksesta. Lukekaa novellini ensimmäinen osa "Kansalainen Iganantius"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”