"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Irti mun WLC:stä!

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Servant

Viesti Kirjoittaja Servant »

Kivasti meni ohi tämäkin kun olin lomalla..Eihän tässä muuten olisi yhtään mitään, mutta kun nyt on 50ee edestä tinaa jolla ei tää oikeastaan mitää (tappaa fanatikin ? ;)). Siis pointtini on tämä: ennen tykki oli "alihintainen", mutta onhan muillakin armeijoilla näitä esim. nuo ulricin warriorit. Nytten tuolla ei paljonkaan tee. Kuten slug alussa sanoi, niin sadalla pisteellä ei saa järkevää. Eihän great cannonia ja wlc:tä voi suoraan verrata mutta, wlc:een edut ovat paljon haittoja pienempi verrattuna tykkiin. Ja kuolkoot se joka alkaa vinettämään että pitikö tämä nostaa ylös..
Musta Setä

noh...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Minäkin kyllä liityn Grondin ja Slugin versioon, itsekkin sitä pidin toimivan niin kuin Slugin mielestä se toimi ennen tätä Errata-sekoilua...ennen se oli jopa persoonallinen. Nyt se on jopa tykin 5 kertaa epäluotettavampi versio lyhyemmällä kantamalla...

Ja eipäs väitetä että joku vääntelee englannin kieltä jos -minä- jo luulen jotain muuta (minä sentään osaan englantia ;) *vitsi vitsi*).

Mutta eiköhnä tämä ole keskusteltu, nyt tämä on vain siitä että miten minun, Slugin ja Grondin mielestä tykki toimi ''aiemmassa editionissa'', vastaan muut, nyt se toimii kuten toimii eikä siihen sitten mitään.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Sydäntä lämmittää kun vanha toisinajattelija saa vielä vähän kannatusta. Minun WLC:ni ovat niitä harvoja figuja, joita olen suoraan kaupasta ostanut. Syynä oli juuri se, että ne olivat niin mauttoman tehokkaita. Nyt harmittaa. Olisinpa odottanut niitä käytettyinä. No, kyllä niillä voi vieläkin pitää häirikkömaageja ja muita yksinäisiä ukkoja ahtaalla. Ja on se vieläkin aika hyvä absorboimaan kokemattomien ranged atakkeja.

-J
Fa Shih

Viesti Kirjoittaja Fa Shih »

No, jos sille linjalle lähdetään, niin tunnustanpa minäkin että käytin WLC:tä Slugin tavoin.

Mutta jos kerran GW on näin päättänyt, sille ei kai sitten voi mitään...

It happens.
Xin Sheng!
Phoenix_fx

Viesti Kirjoittaja Phoenix_fx »

Slug, pointti ei ole se että Warppitykkiä heikennettiin vaan se että WLC on edelleen todella hyvä. Onneksi, koska sain omani juuri konffattua valmiiksi.
Who? Me? No, it was that other guy...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”