40K: Fenner (Ihme on tapahtunut! JarLoz kirjoittaa jutun!)
Juu, Guardsman. Olisin kovin otettu
Muutenkin minulla on vähän sellainen tunne että tämä juttu toimii paremmin sarjakuvana tai elokuvana kuin ihan kirjoitettuna.
Olen kyllä ihmeissäni miten joku tästä viimeisestä osasta voi pitää, kun se on mielestäni paljon huonompi kuin nuo kaksi edellistä. Tai jotain.
Muutenkin minulla on vähän sellainen tunne että tämä juttu toimii paremmin sarjakuvana tai elokuvana kuin ihan kirjoitettuna.
Olen kyllä ihmeissäni miten joku tästä viimeisestä osasta voi pitää, kun se on mielestäni paljon huonompi kuin nuo kaksi edellistä. Tai jotain.
Minusta oli ainakin todella hyvä juttu, minä pidin tästä ehkä vieläenemmän kuin siitä keskimmäisestä osasta. Oli vähän pidempi, ja liian lyhyetkin jutut (elikkä vain kummenisen riviä) ovat vähän tympäiseviä. Mutta tämä viimeinen oli juuri sopivan mittainen, loppuikin ihan kivasti. Minkä ihmeen takia se äijä ei ampunut sitä, olisihan sillä ollut... tota... *kaivaa laskimen* 17.25% mahdollisuus tappaa se!
34,5% rapid firellä. Tyhmä tyyppi, aijai... 
Mainioita juttuja, ensimmäinen oli hieman ontuva mutta kaksi muuta ihan toimivia. Jotain pikkumokia lukuunottamatta (siellä täällä hiukan toistoa, joitan epämääräisiä kuvauksia) varsin hyviä tekstejä. Varsinkin tämä kolmas, joka ei ollut niinkään hack'n slashia.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Näinhän se onnistuu, mutta sitä koko eroa siihen Fenneriin vain mietin...JarLoz kirjoitti:Jotain Red terrorin ja Lictorin väliltä. Tarkoitus olikin pitää se todella hämäränä tyyppinä, josta ei saanut selville mikä se oli. Kyllä semmoisen piitäminen onnistuu, kun käyttää paljon varjoja ja pitkiä kynsiä.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-
Herra juusto