"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotataito kauppa

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Onkohan Warmachine-niminen figupelitulossa valikoimaasi?
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Juuso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juuso »

morhgoz kirjoitti:Onkohan Warmachine-niminen figupelitulossa valikoimaasi?
No, jos käyt sotataidon foorumilla, niin siellä on juuri juttua himolistalla siitä, että pitäiskö tilata ko. figuja.

Siellä on myös linkki Warmachinen sivuille, joilta saa ladattua ainakin quickstart -säännöt peliin. En tiedä onko heillä varsinaisesti myytäviä sääntöjä? Tietääkös kukaan muu?
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

On kyllä.
Opus on sellainen kovakantinen paksu sidottu kirja.
Oikein "Komean Näköinen (TM)", mutta käsittääkseni varsin hinnakas.
Itse en sitä omista, mutta hypistellyt olen.
Juuso
Viesti:

No sitten. Jos teen tilauksen (eli jos on tilaajia) niin kyllähän sitä sääntökirjaakin pitää muutama kappale tilata.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kaupasta voi varmaan tilata myös puhelimen välityksellä jos tykkää, vai miten on?
Juuso
Viesti:

Tottakai, yhteystiedot on sivun alareunassa.
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Juuso kirjoitti: Syy miksi en ole punninnut tuotteitani? Niitä on niin valtavasti, enkä ole edes vielä saanut kaikkia tuotteita varastoon. Listattunakaan ei ole kuin häthätää puolet lopullisesta valikoimasta.
Koska Juuso luulisit että saat Reaperin tuotteet koneelle?
Kävin maanantaina katsastamassa enlä löytänyt.
Sulta voi hakea tilaamansa tuotteet kotoa/varastolta kunhan ilmoittaa sulle että osaat olla kotona?!
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Juuso
Viesti:

Hyvä kysymys, mulla on tilaus sisässä ja olen koittanut hätyytellä Reaperin porukkaa, että sanoisivat missä se viipyy. Ilmoitan Sotataidon foorumilla heti kun saan uutta tietoa.

Alan kuitenkin näpytellä Reaperin listoja koneella viikonlopun aikana.

Ja juuri näin: kamat saa hakea varastolta, kunhan ensin sovitaan aika.
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Juuso kirjoitti:Hyvä kysymys, mulla on tilaus sisässä ja olen koittanut hätyytellä Reaperin porukkaa, että sanoisivat missä se viipyy. Ilmoitan Sotataidon foorumilla heti kun saan uutta tietoa.

Alan kuitenkin näpytellä Reaperin listoja koneella viikonlopun aikana.

Ja juuri näin: kamat saa hakea varastolta, kunhan ensin sovitaan aika.
Hienoa! :)
Reaperin valikoimissa on muutama todella hyvä figu jotka on pakko hankkia, tarkemmin sanottuna Reaperin Warlords figuissa... :)
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Juuso
Viesti:

Warsmith kirjoitti: Hienoa! :)
Reaperin valikoimissa on muutama todella hyvä figu jotka on pakko hankkia, tarkemmin sanottuna Reaperin Warlords figuissa... :)
Olen samaa mieltä, siksi tilasinkin enimmäkseen Warlordseja.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Sivut ei jostain syystä nyt toimi. Ei voi kirjautua sisään.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Juuso
Viesti:

Kiitos huomautuksesta. Palveluntarjoaja on tehnyt huoltoa ja unohtanut ilmoittaa asiasta minulle. Mun piti käynnistää serveri uudelleen SSL:n kanssa ja nyt pelittää taas!
Juuso
Viesti:

Pientä päivitystä WWII sääntöjen suhteen: olen saanut myyntiin Panzer Marsch! ja Baptism of Fire -nimiset säännöt. Ensimainittu on sellainen komppaniatason vääntö, joka sopii kokoluokille 6mm-20mm ja jälkimmäinen on skirmish eli joukkuetason peli 10-28mm ukoille. Molemmista jäis hyvä ensivaikutelma. Kirjoitan näistä juttua sivuilleni.

Sitten on tullu paljon muutakin, Milliput epoksikittiä, lisää Rackhamia, MMS:n 20mm tankkeja ja ja sen sellaista. Poiketkaa kurkkaamassa: http://www.sotataito.com
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Minulla olisi kysymys noista SHQ:n tankeista. Kuvia ei ole valmistajan sivuilla, joten minkä kokosia ne suunnilleen on? Lähinnä kaipaisin vertailua tuohon Leman Russiin WH40k:ssa. Mikäköhän noiden mittakaavasuhde oikeaan on?
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Juuso... kiitokset, että olet ryhtynyt tähän puuhaan. :D

Olet löytänyt myös erinomaisen foorumin markkinointiin: toivottavasti sinua ei suljeta pois foorumilta markkinoinnin takia, sillä ainakin minusta on hyvä saada myös tälle foorumille tietoa siitä, mitä kaikke kivaa ja jänskää on tarjolla !!

Niin, että "Keep up the good work!"
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

behemoth kirjoitti:Juuso... kiitokset, että olet ryhtynyt tähän puuhaan. :D

Olet löytänyt myös erinomaisen foorumin markkinointiin: toivottavasti sinua ei suljeta pois foorumilta markkinoinnin takia, sillä ainakin minusta on hyvä saada myös tälle foorumille tietoa siitä, mitä kaikke kivaa ja jänskää on tarjolla !!

Niin, että "Keep up the good work!"
Se olisikin aika tyhmää mun mielestä jos täällä ei saisi vähän mainostaa, kun ei me figupelaajat ja harrastajat saada oikein muualtakaan sitä tietoa. Ei varmaan haittaa kenenkään harrastusta.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Eräs huomattava ongelma noissa sivuissa on.
Nimittäin figun kuva on listassa aina kahden klikkauksen päässä pidemmän päälle on todella turhauttavaa käydä jokaisen figun kohdalla katselemassa tilauskoodia omalla sivullaan ennen kuin voi katsoa sitä kuvaa isompana. Eli jos tuohon listaan saisi lisättyä sellaisen linkin, josta saisi sen figun kuvalla varustetun popupin näkymään saman tien, olisi figujen katselu huomattavasti helpompaa. Ja veikkaan että sivujen serverikin rasittuisi vähemmän.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

VJ kirjoitti:Eräs huomattava ongelma noissa sivuissa on.
Nimittäin figun kuva on listassa aina kahden klikkauksen päässä pidemmän päälle on todella turhauttavaa käydä jokaisen figun kohdalla katselemassa tilauskoodia omalla sivullaan ennen kuin voi katsoa sitä kuvaa isompana. Eli jos tuohon listaan saisi lisättyä sellaisen linkin, josta saisi sen figun kuvalla varustetun popupin näkymään saman tien, olisi figujen katselu huomattavasti helpompaa. Ja veikkaan että sivujen serverikin rasittuisi vähemmän.
Samaa muuten tuskailin minäkin joskus.

Ratkaisu voisi olla, että kuvaa klikkaamalla aukeaa isompi kuva, ja kuvan nimeä/tekstiä/... klikkaamalla tulisi sitten tarkemmat tiedot esiin?
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Maedhros kirjoitti:Minulla olisi kysymys noista SHQ:n tankeista. Kuvia ei ole valmistajan sivuilla, joten minkä kokosia ne suunnilleen on? Lähinnä kaipaisin vertailua tuohon Leman Russiin WH40k:ssa. Mikäköhän noiden mittakaavasuhde oikeaan on?
SHQ:n WWII:n sotakalusto on 1/76 skaalaa, eli ne ovat 20mm, huomattavasti WH40K pienempiä. Näistäkö tankeista halusit tietää?
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

behemoth kirjoitti:Olet löytänyt myös erinomaisen foorumin markkinointiin: toivottavasti sinua ei suljeta pois foorumilta markkinoinnin takia, sillä ainakin minusta on hyvä saada myös tälle foorumille tietoa siitä, mitä kaikke kivaa ja jänskää on tarjolla !!
Silloin olisi pitänyt poistaa myös kaikki GW:n kauppaan liittyvät topikit. Nekin ovat viime kädessä ei muuta kuin markkinointia. ;)

Uskon kuitenkin tämän foorumin pyrkivän palvelemaan sen käyttäjiä ja nämä kaikki viestit hoitavat samaa asiaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”