Tää aihealuen on mulle varsin tuttu. Oma Hellbenders chapterini matka on ollut pitkä ja kivinen, mutta sitäkin kunniakkaampi. Tarpeeksi kauan, kun jaksaa mainostaa, ettei nää oo Blood Angeleita vaan Salamandereita, niin kyllä se siitä.
Alun perin, kun alotin harrastuksen, niin en tiennyt mitään Blood Angels nimisestä chapteristä tai sen puoleen paljon mistään muustakaan. Vanilla codexissa on monta punasta chapteria. Hommaa sotki entisestään, kun innostuin myöhemmin Salanders:eista. Hidas, kun olen maalaamaan, niin tyydyin tekemään mariineille gore punaiset sääret ja olkapanssarit sekä mustat polvet ja olkapanssarien reunat. Keksin lisäksi fluffin minkä takia chapter ei enää ole BA ja minkä takia ne on hitaampia ym.
Sama Blood Angels juttu jatkui. Päätin lisätä laavateeman tankkeihin vaikkei oman HB fluffin mukaan mikään varsinaisesti semmoseen viittaakkaan. Ihan vaan selventääkseni.
Keksin fluffia ja vaikka mitä, mutta totuus on, että jos tunauksessa joku entuudestaan minulle tuntematon tulee pöydän ääreen katsomaan, niin se sanoo 99% varmuudella "ai kato, tosi siistii, et joku pelaa Blood Angeleita". No nykyään joku voi vierestä tulla korjaamaan, "eikun ne Hellbendereitä".
Nythän tässä on käynyt niin, että kiinnostais ruveta vaihtelun vuoksi pelaamaan jotain toista chapteriä.
Ei saakeli, siihen mä en rupea...

"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles