"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grom Rautavasara, Sotaretket IV, Mahtava Metsä

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

ARG (på)!
Angst haben? ;) Ei että tämä menee jo ihan offiksi... Pitääpä lopettaa alkuunsa, tai keskiväliinsä. Pitääpä sanoa tähän vielä ettei mene ihan spammiksi, että Acoparaptorilla taisi mennä sisälukutaito hetkellisesti aika nollille. Jos siinä sanotaan, että Sharguzilla oli leka, ja se haltia kuoli, niin ei sitä nyt ihan sekoittamalla tarivtse alkaa sekoittaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Grom Hardhammer kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:Ja sitten itse asiaan --> eli lekaan :) haltialla valuvirhe? Haltiat on kuulemma taitavia tekemään kaikkia aseita ja haarniskoita, ja sitten joku väittää, että haltia on tehnyt asiassa virheen.. Minulle sopii, sillä suippokorvat ovat vain ylpeitä itsestään ja rähmäkäpälöitä :D
EIIIIIIIIIIIII!!! Nyt sitten sekoitetaan jo rotuja. Ei sillä haltialla sitä lekaa (tai mikä nyt onkaan) ollut, vaan Sharkuzilla, ARG (på)!
Tiedän kyllä, että haltialla ei ollut lekaa, :) (En minäkään nyt ihan NIIN tyhmä ole) mutta tarkoitin nyt sitä valuvirhettä tai lenkkiä haarniskassa! En siis lekassa. Sillä haltiat kuulemma tekee 'aukottomia' ja 'täydellisiä' panssareita. Ellei se sitten ole varastanut sitä haarniskaa..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Minä kirjoitti:Entä jos haltian nahkapanssarissa oli terävä lenkki, johon leka osui, ja se lenkki leikkasi koko roskan paloihin?
Tuotako tarkoitit? Se oli mahdollisesti sellainen vitsi, joka oli tarkoitettu jätettäväksi omaan arvoonsa. ;) Siinä oli muistaakseni hymiökin. Mutta joo, antaa olla, vitsi oli huono ja aivan tuulesta temmattu, ei ihme jos joku menee sekaisin. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”