"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aiotteko jossain vaiheessa lopettaa ostelun?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Ehkä 80 vuotiaana, en tiedä? Mutta harkitusti ostan.
With Cannon, You Can.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Plague Zombie kirjoitti:Mutta nyt asiat muuttuvat, maalaan kaikki mitä mulla on nyt, ja sitä ennen en osta yhtään uutta boxia/blisteriä.
Tämä on kuultu monesti minunkin suustani :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
master8fungus

Viesti Kirjoittaja master8fungus »

Nnnjaa, enpä usko, että lopetan ostelua, ennen kuin kylllästyn totaalisesti koko harrastukseen. On se nääs niin mukavaa, kun pääsee ylimääräisistä rahoista eroon... :P
A moment of laxity spawns a lifetime of heresy.

Never forget.
Never forgive.
KnightOfEmpire

Viesti Kirjoittaja KnightOfEmpire »

Lopettelen sitten ku Empire kokoelmani on täydellinen :)
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

KnightOfEmpire kirjoitti:Lopettelen sitten ku Empire kokoelmani on täydellinen :)
Voiko kokoelma koskaan olla täydellinen ? :)
The small boys have come to see me hang
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

minä olen ollut whfbeestä tauolla yhdessä vaiheessa mutta kyllä varmaan siinä eläke iässä lopetan fbeen wh40 koon ja lotrien keräilyn ja aloitan mordheimin : ).......no ei...olen kyllä aika koukussa warhammereihin että eihän sitä voi tietää...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

No ei tämä minusta ole järkevä topicci, mutta vastataan kumminkin:
tottakai joskus lopetan keräilyn, mutta ei sitä koskaan voi sanoa milloin sillä kun yht'äkkiä kyllästyy WH figujen ostoon niin silloin ei varmaan enään osta (vai?).
Itse arvioin että lopetan luulisin 2-5 vuoden päästä tai sitten vasta kun ikää on 30 ;)
"Glory, Honor & Victory over Death"
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Naldor kirjoitti:No ei tämä minusta ole järkevä topicci, mutta vastataan kumminkin:
tottakai joskus lopetan keräilyn, mutta ei sitä koskaan voi sanoa milloin sillä kun yht'äkkiä kyllästyy WH figujen ostoon niin silloin ei varmaan enään osta (vai?).
Itse arvioin että lopetan luulisin 2-5 vuoden päästä tai sitten vasta kun ikää on 30 ;)
Kolkyt ei ole mikään rajapyykki. Päinvastoin, ostaminen kiihtyy. ;)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kaappari

Viesti Kirjoittaja Kaappari »

Pakkohan se kait on joskus lopettaa :) . Kuitenkin niin kauan kun innostusta ja rahaa riittää niin pysyn kyllä figujen parissa. Ehkä muutaman vuoden päästä alan rajoittaa ostamista.
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Lopetan kun kuolen.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Nurmipora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nurmipora »

Lopetan vanhana pappana kun joudun sairaalaan vaan makaan sänkyyn. Eiku , sillonhan voi viel maalata figuja . Lopetan sitten kun järkeni valo sammuu , pistetään se tähän vaikka näin.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

No tässä on nyt 4K pisteitä emppiressä jotain 65% valmiina ja 1500 pinnaa Tomb Kingei odottamassa... Kunhan Empiren ja Tomb Kingit saan kummatkin 100% valmiiksi, ja TKtakin on 4k pinnaa, sitten pidän vähän taukoa, ehkä jopa YLI puoli vuotta. Ja sitten 4K pinnaista skavenarmyy kasaamaan... (APUA, hukun clanratseihin ja skavenslaveihin!!!)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nurmipora kirjoitti: Lopetan sitten kun järkeni valo sammuu , pistetään se tähän vaikka näin.
Se on selkeästi sammunut jo, kun olet aloittanut tämän harrastuksen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

The captain on oikeassa. kuka nyt jostain muovi paloista ja metalli paloista välittäisi......khröhöm.... Mitä! minäkö!
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Nyt olisi hyvä aika lopettaa, kun hinnatkin ovat kohonneet. Mutta kai minun täytyy rakenteilla oleva IG-armeija vielä viimeistellä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Ehkä taidan alkaa lopettelemaan jos GW nostaa hintoja samaan tahtiin , mutta wolffit ja chaos ensin loppuun.
Viimeksi muokannut Beowulf, Ke 21.07.2004 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
anwar4

Viesti Kirjoittaja anwar4 »

jatkan keräämistä vielä kuoleman jälkeisessä elämässä sen jälkeen voisin vasta harkita lopettamista
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Aion tottakai, heti huomenna.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Kun on saanut LOTR:iin sekä hyvis-, että pahisarmeijat täydellisiksi, niin eiköhän sitten laannu ostelu melkoisesti. Huoh... Kyllä tähän hommaan vielä uppoaa omaisuus...heh!
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

En usko, että missään vaiheessa tietoisesti lopetan ostelua, mutta luulen, että se jossain vaiheessa hiljalleen vähenee ja lopulta saattaa loppua...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”