"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuumailmapallot + tykit. Omat säännöt

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Madharia

Viesti Kirjoittaja Madharia »

Attila kirjoitti:Joku on tutustunut Air Buccaneersiin, eikö?
Hyvä huomio! Idean tosiaankin keksin LudoCraftin unreal tournament 2004 modista, Air Buccaneersista. Todella hauska modi, ja kannattaa kokeilla jos omista UT2004:n.
En olisi myöskään keksinyt aloittaa koko projektia jos en olisi lukenut WD300:n joki-aiheista scenariota.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Loistavalta vaikutti, minulle tuli ekana mieleen Man'oWar(klassikko laivapeli). Minusta empirellä pitäisi olla mies joka voi ampua kaukaa vihollisen crew membereitä, eli joku "Sharp Shootter" tai joku.
With Cannon, You Can.
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Ynnärsinkö oikein? Liskot lentävät valtavalla mangeetilla? Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta fluffillisesti se ei sovi liskoille.
Bep.
Madharia

Dariel kirjoitti:Ynnärsinkö oikein? Liskot lentävät valtavalla mangeetilla? Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta fluffillisesti se ei sovi liskoille.
Eivät oikeastaan valtavalla magneetilla, vaan (kivi)rakennelmalla johon on asennettu pari suurta magneettia. Slann-figukin leijuu tällaisilla magneeteilla varustetulla valtaistuimella. (Tässä kuva. Ne magneetit ovat nuo kaksi kökkärettä valtaistuimen pohjassa (Tuossa muuten sanotaan että valtaistuin liikkuu maagisten voimien ansiosta, mutta jossain kyllä luin, että ne ovat magneetteja))

EDIT:
Goblin fan kirjoitti:Loistavalta vaikutti, minulle tuli ekana mieleen Man'oWar(klassikko laivapeli). Minusta empirellä pitäisi olla mies joka voi ampua kaukaa vihollisen crew membereitä, eli joku "Sharp Shootter" tai joku.
Tässä taas olisi se riski, että empiren miehet ottaisivat sharpshooterin joka peliin, joissa he sitten liikkuisivat laivallaan karkuun ja ampuisivat vihollisiaan. Kun sitten vihollispallo tulisi liian lähelle, nappaisi sharpshooter liiturin ja lentäisi toiseen laivaan turvaan. Ehkä sitten joskus kun(/jos) peliin tulee taikajärjestelmä.
Goblin fan

Joo, tulisi kyllä aika juusto. Mutta taikaa peliin, ne tasoittais joitain joukkoja huomattavasti(esim. örkit ja skaven.) Toi mangneetti juttu on kyllä aika paha(ei hyvällä tavalla) taikaa vaan.
With Cannon, You Can.
Madharia

Goblin fan kirjoitti:aika paha(ei hyvällä tavalla)
Selvennätkö? Aika paha liskoille vai vihollisille?
Goblin fan

Epä massarevinnäinen(siis nöyhtäinen(fluffinen)). Joo, ja vihollisillekin, mutta en löytänyt lisko sääntöjä(vielä), onko ne tuolla listassa?
With Cannon, You Can.
Madharia

Goblin fan kirjoitti:mutta en löytänyt lisko sääntöjä(vielä), onko ne tuolla listassa?
Madharia edellisellä sivulla kirjoitti:En keksi liskoille mitään muuta kuin tämän: (liskojen säännöt, niin pitkälti kuin niitä olen kehitellyt)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”