Ja montakos peliä viitosedikkaa on sinulla takana kun alat tuollaista selittämään? Ihan oikeasti? Niin minäkin arvelin.Da Boss kirjoitti:No ei varmaan, vaan chaoksen kuolemattomalla lordilla joka on dragonin selässä ja jyrää koko armeijan yksin. Ja jos ei kutos edikka jaksa kiinnostaa niin voihan sitä lopettaa. *kerron karmaisevan totuuden:elämää on warhammerin ulkopuolellakin :D*
Kaverin armybook
Täh...? Vastasit minun puolesta jo valmiiksi...? No 0 peliä olen pelailut. Heh olen kyllä kuullut huhuja pelaajalta joka pelas vitos edikkaa, vihas kaaos lordeja dragonin selässä.Grond kirjoitti: Ja montakos peliä viitosedikkaa on sinulla takana kun alat tuollaista selittämään? Ihan oikeasti? Niin minäkin arvelin.
OT/huomasin että otan Grondin kanssa melkein aina yhteen, pitäisi ratkaista kai warhammer matsilla
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Magic itemejä ei tarvitse mielestäni paljastaa, mutta jos niitä ei paljasta niin vähintä mitä pitää tehdä on kirjoittaa ne paperille. Kun nämä hienot maagiset tavarat tulevat esille pitää ne näyttää armybookista (kiva ois jos ne tiedettäisiin jo etukäteen).
Viime aikoina on tullut sellaisia pelejä joissa vihollisella sattuu aina olemaan juuri sopiva tavara tilanteen mukaan. Se ärsyttää varsinkin jos hän ei pysty todistamaan sitä...
Viime aikoina on tullut sellaisia pelejä joissa vihollisella sattuu aina olemaan juuri sopiva tavara tilanteen mukaan. Se ärsyttää varsinkin jos hän ei pysty todistamaan sitä...
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ihan vaan että muutkin tietävät sitten muutaman asian Juho Petteristä eli en se minä ainoa ole joka on sotusta tullut kysymään että miten pitää "asua ja elää" itsekkin on peleissä mielipiteensä koittanut sotun turvin saada läpi ja se että itse tekisin samaa tarkoittaa sitä että kun muut eivät paljalsta kirjojaan niin minäkään en heille tätä etua anna, mutta olen monesti ilmaissut että olen kyseistä käytäntöä vastaan ja se ettemme pelaisi tarkoittaa sitä että on talvi joten peli aika on koulun yms. takia vähissä mutta kyllä niitä figuja on liikuteltu viimeisen kk aikana kuitenkin.keppi sankari kirjoitti:Jahas. Taas se pikku Miikka tuli sotuun ja kysyimiten kuuluu asua ja elää. Tämä kyseinen henkilö harrastaa itse samaa asiaa, ja sitäpaitsi emme enää edes pelaa.Tämä on taas tällainen topic johon kaikki voivat yhtya ja sanoa "joo mä oon kans ihan samaa mieltä" joten eikös säästetä yhdessä yhteiskuntaa ja lukita koko juttu..?
Pyydän vielä anteeksi ystäväni puolesta hänen epäkypsää viestiään hän on normaalisti hyvinkin asiallinen[/b]