Onhan niillä.mattu kirjoitti:eikös imperialilla ole ogrynssejä?The Unforgiven kirjoitti:Ogre Kingdoms ------> Full Ogryn horde ^^
Uusi rotu?
-
Stenvall
mattu kirjoitti:no mikäs se semmoinen alien hunters on!?
Näin. Tulossa luultavasti 2006. Voidaan varmastikin liittää IG:hen ja mariineihin liittolaisina. Vastaavat, etteivät alienit pääsisi terrorisoimaan liiaksi. Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.Chosen kirjoitti:Niin, paitsi enemmän noista kahdesta poikkeava. Chamber militiana tällä kertaa deathwatch-mariineja. Mahdollisesti jopa alienien käyttöä armeijassa. Ilmeisesti kaikista fanaattisimpia joukkoja kolmesta pääinkvisiitiosta.Murmelimies kirjoitti:Joku daemon- ja witch hunters tyylinen?
Vähän epäilen, xenoja kuitenkin on kaikki muut kuin ihmiset ja kaaosChosen kirjoitti:Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.
Veikkaan että AH toiminta perustuu Preferred Enemy-säännölle, sekä bolter/heavy bolter erikoisammuksille.. Höystettynä joillain rotuspesifisillä erikoisitemeillä ja/tai psyykkivoimilla
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Stenvall
Niinpä, luultavasti AH tulee olemaan pikemminkin heikko armeija kuin vahva. GW:ltä voisi odottaa, että alienitkin saavat jotain etua, kuten demonit DH:ta vastaan. Mielenkiintoinen armeija on ainakin tulossa.Deetwo kirjoitti:Vähän epäilen, xenoja kuitenkin on kaikki muut kuin ihmiset ja kaaosChosen kirjoitti:Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.Tuskin ovat tekemässä armeijaa joka silpoisi tuosta vaan kaikki 'alien'-rodut (tyranid, ork, eldar, deldar, tau, kroot, necron), varsinkin kun ovat aika monilta osin varsin erillaisia toiminnaltaan.
Veikkaan että AH toiminta perustuu Preferred Enemy-säännölle, sekä bolter/heavy bolter erikoisammuksille.. Höystettynä joillain rotuspesifisillä erikoisitemeillä ja/tai psyykkivoimilla
Saa nähdä.. Eipä nuo nykyiset hunterit järin erikoisia ole edes.Chosen kirjoitti:Niinpä, luultavasti AH tulee olemaan pikemminkin heikko armeija kuin vahva. GW:ltä voisi odottaa, että alienitkin saavat jotain etua, kuten demonit DH:ta vastaan. Mielenkiintoinen armeija on ainakin tulossa.
Muuten olisi ihan hyvä argumentti tuo, mutta sitten taas eihän psyykkerit saa mitään etua witchhuntereita vastaan
Odotan itse ainakin mielenkiinnolla Radical Alienhuntereita, genestealer hybrids anyone?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt