"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelipöydän tekoa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

mauno kirjoitti:Suosittelen että leikkaat ensin ja liimaat sitten. Veikkaan että ruohomatto saattaa helposti revetä tai irrota jos liimaat sen levyyn ennen sahausta.
Ok. Ja mattoveitsellä kannattaa varmaan leikata?
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Itse käytin saksia ja mattoveistä maton leikkaamiseen. Tee ihan miten itsestäsi tuntuu parhaalta.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

puolisukeltaja kirjoitti:
DJ_Silverpig kirjoitti: autakaupoista saa vihreää sprayta, joka ei sulata finnfoamia (eikä styroxia).
Finnfoamia ei sulata normaali spraykaan, joten kannattaa tuskin tuhlata tuohon erikois sprayyn rahaa.
Sen sitten päällystät static grassilla:
[piilomainonta]15g static grassia fantasiapeleissä maksaa 5€ ja tien toisella puolella hobby pointissa 120g jotain 12€[/piilomainonta]
Ennemmin ruohomatolla, paljon helpompaa eikä tarvitse tuhlata muutenkaan rahaa sprayyn.
Onko tuo "tavallinen" spray nyt sitten sitä citadelin rahansyöjäsprayta!? "Tavallinen" Mastonin spray kyllä syö styroxia!

Tuolla ruohomäärällä saa jo battlematin verran aluetta peitettyä!
Ensikertalaisella voi mennä enemmän, mutta minä saan sen riittämään hyvin ja jää vielä ylikin! Ja meinasin static grassia lähinnä kukkuloiden koristeluun...
Possu
danttu300

Viesti Kirjoittaja danttu300 »

Mistä ja kuinka paljon maksaa tollanen finnfoami?? Oon itekki alottamas tekee peli pöytää ja haluisin puiden,kukkuloiden ja muiden juttuihin apua............ auttakaa
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

haku on ongelmaasi hyvä vaihto ehto....

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... t=finnfoam
tuossa yksi..._
big or small,we loot it all.hmph..
danttu300

kiitos
danttu300

OK.......... olen vasta alkanut tekemään pelipöytää mä eilen aloitin
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Miten tuon maton pystyy levittämään kukkulan päälle tasaisesti jos se on kokonaisena ja haluiaisi sen kokonaisena pitämään?
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
DJ_Silverpig

j.s.r kirjoitti:Miten tuon maton pystyy levittämään kukkulan päälle tasaisesti jos se on kokonaisena ja haluiaisi sen kokonaisena pitämään?
Osta hobby pointista 120g ruohoa 12€! Matto menee RYPPYYN!
Laimenna PVA-liimaa ja pistä sitä ruohoa siihen SORMILLA! :O
Possu
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Mun neuvo: jos on tasanen kukkula, siis päältä, niin liimaat ekaks ihan päältä jonka jälkeen käytät jotain terävää veistä apuna ja koitat leikellä sitä sopivaan muitoon siihen kukkulaan. En paremmin osaa selittää mutta kai tosta jotain vinkkei saa :D
Lahti pilaa tunnelman.
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

juu saa kai...mutta tossa se menis rikki :(...no eikai se muuten auta ja kyll'hän sitä mattoa aika paljon siin rullassa on että, kai siitä jonkun verran liikenee sellaseen testaamiseen ;)
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
danttu300

miten saa tehtyä oman linnakkeen??
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

tosta kukkula jutustahan voi tehä niin että laittaa sen siihen maton päälle ja siihen liimaa ja huoroa sitten puhallus että koko huonekin saa iloisen vihreän värin ja wala se on samanlainen .
DJ_Silverpig

Gil-Galad kirjoitti:tosta kukkula jutustahan voi tehä niin että laittaa sen siihen maton päälle ja siihen liimaa ja huoroa sitten puhallus että koko huonekin saa iloisen vihreän värin ja wala se on samanlainen .
Näin juuri! (Tuosta vihreästä pöllähdyksestä puhalluksen seurauksena... Kokemusta on, puhalsin purkillisen flockia huoneeni ilmatilaan, samoin black inkin, chainmailin ja enchanted bluen... You never learn...)

Katsopa tuolta:
http://img230.exs.cx/img230/4741/trench3df.png
Siinä siis minun tekemä juoksuhautakukkula, eikä siihen mennyt kuin ehkä 1/20 siitä ruohopussista... Sitä ei kulu paljoakaan kun sen oppii!
Possu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”