"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä kun vastustaja/kaveri sanoo sinua surkeaksi pelaajaksi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Gragh the Bloodhammer kirjoitti: Naldorilla on vaihtoehtoinen vastustaja, minä. :P
Scar ja Naldor, tappelu pystyyn. ;)
Pelatkaa kolminpelejä? Voitte sitten tehdä liittoja pahimman itkijän pään menoksi.

Kolmen pelaajan capturet ainakin toimivat siedettävästi ja voihan tuo mahtava 2000 pisteen liskoarmeija vaikka pelata yksinään loppuja vastaan.
keinekleineprobleme

Viesti Kirjoittaja keinekleineprobleme »

Tinttaan turpaan tieteskin. Ja kun se ottaa lukua maassa, varastan sen WH:t ja heitän ne h*lv*ttiin (tai takkaan jos sattuu olemaan lähellä).
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

keinekleineprobleme kirjoitti:Tinttaan turpaan tieteskin. Ja kun se ottaa lukua maassa, varastan sen WH:t ja heitän ne h*lv*ttiin (tai takkaan jos sattuu olemaan lähellä).
Varmasti auttaakin.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Gragh the Bloodhammer kirjoitti:
Largo kirjoitti:
Scar-Veteran kirjoitti:Minulla on jo about 2k armeija lissuja koossa. Ja se on tietääkseni enemmän kuin Naldorilla delffejä, btw.
Tarkoitin, että kun Naldorilla ei kerran ole vaihtoehtoista vastustajaa, hän voisi välttää pahan mielen keskittymällä harrastuksen maalauspuoleen. Ei siitä sen enempää.
Naldorilla on vaihtoehtoinen vastustaja, minä. :P
Scar ja Naldor, tappelu pystyyn. ;)

Viime pelissähän Naldor vinesi koko pelin ajan, vaikka voitti lopulta Massacrella. O_O
joo, olet vaihtoehtoinen vastustaja.

Winisin kokopelin? etköhän hiukan liioittele. winisin hetken aikaan pelin keskivaiheilla, joilla minulla kuoli hero ja ainoa iskuryhmäni ,mutta peli kääntyi onneksi minulle lopulta.
Gragh oli vian katsomassa yhtä Scaari ja minun peliäni ,eli hän puhuu siitä pelistä...ei meidän välisestä.

tämä topicci saa nyt hautautua!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”