Lighthammer kirjoitti:Minkä tahansa tappamiseen nykyedikassa riittää ripaus onnea. yksinäinen Empire swordsman tappaa helposti Bloodthirsterin, kunhan osuu joka vuorolla, heittää woundauksessa aina kutosen, ja tirsu heittelee pelkkiä ykkösiä to hiteissä, woundauksessa, ja saveissaan. Kuolo korjaa demoniparan jo kuudennessa erässä. Epätodennäköistä, mutta voitetaanhan lotossakin.
Myös painotettujen noppien käyttö auttaa. Muista hankkia kaksi settiä, sellaiset joilla heittelee tuplaykkösiä ld-testeissä ja sitten ne perinteiset kutosnopat kaikkiin muihin heittoihin.
Oikeasti, ketä luulet tuollaisen paskan kiinnostavan?
Kerrankin joku ottaa asiasta kantaa täälläkin..
Olen itse huomannut (erään Wompatin ansiosta, kiitokset

) että ei kannata koskaan vedota silkkaan tuurin ja siitä seuraaviin jatkotoimenpiteisiin, ellei sano suoraan että tämä on silkkaa onnea tai muuta vastaavaa..
Tuossa tilanteessa voidaan ajatella loogisesti: ne sylvin skelut EHKÄ tappavat mahladirin, mutta sitten tappelussa skellujen on hankala saada iskuja läpi +2 armorista ja 4+ wardista.. ja täytyy muistaa myös tuo tyrionin counterattack sääntö.. kaiken lisäksi tyrionin Ld 10 pitää huolen että 8 skellua EIVÄT saa sitä juoksemaan kentältä..
Viimeiseksi: koko hommahan perustui siihen, että tyrion mokaa heitot. näin käy 1:100 kerrasta, ainakin mitä itse olen pelaillut.. kenties nyt tyrion otti turpaan 5 skinkiltä, mutta nämä onnistuivat saamaan pari ikävää iskua läpi ja väistelivät tyrionia aikas tehokkaasti..