Katastrofeja figujen maailmassa
urukki pike meneil on tapana tippua keihäät eellä latiaan..sit kuulluu sellainen katkeava ääni ja siin lattial se urkki sit on ja keihäs on jossakin muualla...(40k ukot on must kestävempiä ei oo sattunut onnetomuuksia niiden kans)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
- Rectunator
Kenties mielenkiintoisin onnettumuus tapahtui kun pikkusisko tiputti white wolf grand masterin lattialle. Hevonen löytyi huoletta mutta itse herra oli kadonnut heppansa selästä. Urhea etsintäpartio rämpi läpi pölypallojen ja lattialle konffauksesta kerääntynen sälän läpi mutta turhaan. Urheaa suurmestariparkaa ei tavoitettu. Usea tällainen ryhmä lähti häntä etsimään kunnes toivo hiipui ja suurmestariparka julistettiin kuolleeksi. Mutta seuraavana päivänä Middenlandin urheat miehet kiipesivät valloittamaan suurta 1.5 metrin korkuista hyllyä ja kas, siellä pölyn keskellä heitä tervehti heidän rohkea suurmestarinsa. Tämä oli iskun, korkkilattian ja painovoiman toimintahäiriön vuoksi hypännyt tuolle kyseiselle hylätylle ja korkealle hyllylle turvaan lattian pölypalloja ja mahdollisia ölliäisiä.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Kiitos muistutuksesta, nyt muistan erään PAHAN vesiastiamokan.Darkpath86 kirjoitti: 2,96 Vesiastiaa kaatuu
Noh maalaan figuni tässä tietokonepöydällä (ei ole juurikaan muita pöytiä) ja olin onnistunut pudottamaan rakkaan maalauskuppini lattialle joka oli iloisesti mennyt kahteen osaan joten käytin kertakäyttömukia. Noh sitten kun maalasin niin pikku virheliike--> vesimuki kaatuu ja vesi menee pöydän yli pistorasioiden jne. luokse. Onnistuin estämään veden kulun paperilla väliaikaisesti ja hain onnistuneesti lisää paperia ja vahvistin sitä patoa. Vesi osui vain johtoihin vähän ja lattialle joten ne sai parilla paperilla pois. Pöydällä taaskin oli väliaikainen järvi joka meni mm. tuon figumaali laatikon alta ja se laatikon alaosa oli aivan märkä, mutta vesi ei mennyt sentään läpi joten materiaalinen tuho 0. Paperia kului, mutta mitään kovin pahaa ei käynyt joten oli onnea, mutta harvempi pitää sellaisesta tilanteesta.
No pain no gain.
- Terminator Sergeant
itse tuossa figuilun alussa, vuoden 2001 helmikuuko se nyt oli, kaadoin bestial brownipurkin keittiön lattialle, ja äitdiläkös riemu oli ihan katossa. muita oli esim. se kun jostain ihmeen syystä olin onnistunut unohtamaan figut reppuun ja tuomaan ne kouluun, näytin yhellä luokka''toverille'' kroq-garia dinollaan ja naps, 1.5 metristä dino ja ukko lattialle. päät, keppikäsi, satula, dinon häntä ja base irti. ja maalit romuna. sitten on tullut stegadoni tippuna lumihankeen metristä, salamanterit ja kroxigorit kummasti tapelleet keskenään tuloksena monta irtoraajaa, konvertoidut gutter runnerit on on aina rampoja kuljetuksen jälkeen, kuten myös dowi pikemänit, joilla on keppien terät irti koko ajan, temple guardi pöydältä alas, ja muuta ihanaa...
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Pathfinder
mokat
Melkolailla on samaisia ongelmia tapahtunut, pari pahempaa kämmiä
esim. eräänä iltana keräsin maalit ja muut kamppeet tallista niin että maalipurkit olivat alimmaisina ja niden päällä pari muuta laatikkoa, ylimpänä oli kohtalokkaasti boksi jossa 12 hahmon firewarru tiimi (maalattu kaikki), ehdin kulkea olohuoneen puolelle kun ylin boksi tipahti noin 135 sentin korkeudesta parilla kiepillä ja mäjähti ylösalaisin lattialle.
Yli puolet taukeista levisi täysin palasiksi ja ärtymys oli erittäin suuri
esim. eräänä iltana keräsin maalit ja muut kamppeet tallista niin että maalipurkit olivat alimmaisina ja niden päällä pari muuta laatikkoa, ylimpänä oli kohtalokkaasti boksi jossa 12 hahmon firewarru tiimi (maalattu kaikki), ehdin kulkea olohuoneen puolelle kun ylin boksi tipahti noin 135 sentin korkeudesta parilla kiepillä ja mäjähti ylösalaisin lattialle.
Yli puolet taukeista levisi täysin palasiksi ja ärtymys oli erittäin suuri
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
- Hands_of_blue
Tästä tulikin mieleeni tapaus kun, päätin hioa finfoamista muotoilemaani kukkulaa. Iloisesti läksin hinkkaamaan kappaletta hiekkapaperilla ja sen jälkeen vietin muutaman iloisen tunnin imuroiden sähköistä kaikkeen takertuvaa purua vaatteistani, verhoistani ja sängystäni. Aina oppii jotain uutta.Tom_Gore kirjoitti: - Styroksin leikkaaminen veitsellä sotkee. Paljon.
mun vanhoille kääpiöille kävi aina pahasti kun jätin ne huoneeseeni niin pikkuveljeni tulivat kattoon telkkaria ja ne aina pisti ne kääpiöt palasiksi...sama kohtalo oli toisen veljeni bretonnian nihdeillä ja muulla armeijalla...liimaa palo
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
"Moka" numero uno:
Lähdin pari vuotta sitten jonnekkin ja jätin vastamaalatun kääpiöiden kopterin oman huoneen pöydälle valmiina. Kun palasin kotiin kopteri oli "pikkasen" omituisen näköinen. Pikkuveli ( tuolloin noin 4 vuotias) oli onnistunut hajoittamaan sen... ja ajatteli sitten liimata sen kokoon etten huomaisi mitään
. Jäljet voitte vain kuvitella
Moka numero kaksi:
Kaverin kanssa oltiin ja hän oli juuri saannut valmiiksi örkkien katapultin. Muutama hetki ja hän itse tiputti sen lattialle
eipä kaveri muuta kuin kiroillut ja minä vain nauroin vieressä
.
Lähdin pari vuotta sitten jonnekkin ja jätin vastamaalatun kääpiöiden kopterin oman huoneen pöydälle valmiina. Kun palasin kotiin kopteri oli "pikkasen" omituisen näköinen. Pikkuveli ( tuolloin noin 4 vuotias) oli onnistunut hajoittamaan sen... ja ajatteli sitten liimata sen kokoon etten huomaisi mitään
Moka numero kaksi:
Kaverin kanssa oltiin ja hän oli juuri saannut valmiiksi örkkien katapultin. Muutama hetki ja hän itse tiputti sen lattialle
No näitähän on monia!
Pahin oli luultavasti se kun kaadoin vesikipon pelipöydän ja figujen päälle!
Sitten parin päivän päästä vein uruk-haitani kaverille, ja huomasin figurasian kannen olleen auki, ja kaikki figut levällään repussa!
katkenneita osia löytyy edelleen repusta!
Maastoa veistellessä on tullut haavoja puukosta ja vara-osalaatikko on tippunut useammin kuin kerran...
Pahin oli luultavasti se kun kaadoin vesikipon pelipöydän ja figujen päälle!
Sitten parin päivän päästä vein uruk-haitani kaverille, ja huomasin figurasian kannen olleen auki, ja kaikki figut levällään repussa!
katkenneita osia löytyy edelleen repusta!
Viimeksi muokannut Smu, Su 26.02.2006 09:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Draco dormiens nunquam titillandus
- Githgulcag
no, kun mä tulin päivällä kotiin, ihmettelin ku oli niin hiljaista. kävin sitten vessassa ja söin, kunnes menin omaan huoneeseen ja näin katastrofin. pikkuveljeni ( 5.v ) oli maalaamassa mun warhammereita kirkkaan siniseksi. no, ei auttanu muuta ku alottaa maalaaminen alusta.
ja mitäs tähän kirjoittaisi
AaArgh!! Jokaisen figuharrastajan painajainen! :0 Ehtiks se maalaamaan paljonki sun figuja?nkv kirjoitti:no, kun mä tulin päivällä kotiin, ihmettelin ku oli niin hiljaista. kävin sitten vessassa ja söin, kunnes menin omaan huoneeseen ja näin katastrofin. pikkuveljeni ( 5.v ) oli maalaamassa mun warhammereita kirkkaan siniseksi. no, ei auttanu muuta ku alottaa maalaaminen alusta.
Draco dormiens nunquam titillandus
Maalasin 6 tuntia yhtä figua, ja sitten kuulin ettei purkkimaalina Chaos Black Citadelliltä olekkaan pohjamaalia... Ilmankos maalipinta ei kestänytkään, tämä on aika tuore tapaus, aloitin maalaamisen eilen... Toivottavasti ei joudu maalinpoistoon... Nooh, kaipa lakkapinta pelastaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Onneksi tyhmyys ei ole tarttuvaa. Pelkään itseni puolesta.Ratovaari kirjoitti:Maalasin 6 tuntia yhtä figua, ja sitten kuulin ettei purkkimaalina Chaos Black Citadelliltä olekkaan pohjamaalia... Ilmankos maalipinta ei kestänytkään, tämä on aika tuore tapaus, aloitin maalaamisen eilen... Toivottavasti ei joudu maalinpoistoon... Nooh, kaipa lakkapinta pelastaa.
Se spray on ihan smaa paskaa kun se purkissakin oleva.
Maalaisjärkeä saa käyttää.
Ja se maalipinta kestää kunhan pesee kätensä ja käyttää pensseliä oikein.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...