Crescent Guard rynnäkkö! - Koko armeija uusissa kuvissa.
Sama tyyppi.Ogre_dude kirjoitti:et sunkaa sä oo se tyyppi joka oli wd N.309 S.142 meinaan vaan kun on aika paljon samaa näköä noissa äijjissa. noin hieno ja äijjiä ei saisi laittaa nettiin kun kaikki pikku pojat rupee itkee kun näkee noin hienoja hammereita WoooW
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Omenapoika
Joo sama tyyppi.
Ja nää ei oikeen taida GWhen upota. Mähän kuitenkin highlighttaan ongelmat perusmarine figun koossa ja asennoissa yms. aika tehokkaasti. En päässy sillon chapter masterissa edes 15 joukkoon, vaikka siellä oli sellasia tuuba chaptereitä joukossa, että... Ehkä mun maalaustyyli on myös hieman sivuraiteella perinteisestä Marine toteutuksesta ala 'EM.
Pääasia, että itse on tyytyväinen ja muut harrastajat tykkäävän.
Ja nää ei oikeen taida GWhen upota. Mähän kuitenkin highlighttaan ongelmat perusmarine figun koossa ja asennoissa yms. aika tehokkaasti. En päässy sillon chapter masterissa edes 15 joukkoon, vaikka siellä oli sellasia tuuba chaptereitä joukossa, että... Ehkä mun maalaustyyli on myös hieman sivuraiteella perinteisestä Marine toteutuksesta ala 'EM.
☠️
No ei sinne 15 joukkoon päässy yksikään isonnettu marine. GW veti selvän rajan siihen. Olis ollut jännä nähdä miten olisit pärjännyt jos ET olisi isontanut marineitas. Pelkät asentokonversiot ja sama maalaus. Mä uskon että olisit voinut vaikka voittaa koko homman.migsula kirjoitti:Ja nää ei oikeen taida GWhen upota. Mähän kuitenkin highlighttaan ongelmat perusmarine figun koossa ja asennoissa yms. aika tehokkaasti. En päässy sillon chapter masterissa edes 15 joukkoon, vaikka siellä oli sellasia tuuba chaptereitä joukossa, että... Ehkä mun maalaustyyli on myös hieman sivuraiteella perinteisestä Marine toteutuksesta ala 'EM.
Sain tästä noin puolet tulkittua.Ogre_dude kirjoitti:et sunkaa sä oo se tyyppi joka oli wd N.309 S.142 meinaan vaan kun on aika paljon samaa näköä noissa äijjissa. noin hieno ja äijjiä ei saisi laittaa nettiin kun kaikki pikku pojat rupee itkee kun näkee noin hienoja hammereita WoooW
Ja kyllähän migsulan figut on WD:ssä muutama numero sitten olleet.
Jos siinä vielä lukee että "useimmat tuntevat minut paremmin nimellä migsula" tjsp. niin pitäsi alkaa aivojen raksuttamaan.
Ja enklanniksihan se viesti oli.
Migsula, sun figut on tod. hienoja ja kun selvästi hallitset nämä perus- tekniikat niin jätkähän voisi seuraavan projektiin koittaa enemmän tommosta ranskalaisen tyylin maalausta. Vois tuoda pikkasen vaihtelua sulle.
Pehmeät blendit ja jopa ihqdaablingbling senmm olisi pop-.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Multa ei tulla koskaan näkemään mitään SENMMmitäliehöpönlöpönNonMetallia. En kertakaikkiaan tykkää efektistä ja se on tyylillisesti toisessa päässä spektriä siitä mihin itse pyrin. NMM ei oo mielestäni koskaan toiminu 3 ulotteisella pinnalla, mitä voit tarkastella eri suunnista,(eli varsinkaan livenä. )
Nää figut toi kaikenkaikkiaan paljon vaihtelua sikäli, että ekaa kertaa maalaan valkoiselle primelle ja olen integroinut paljon WW2 tyypeiltä opittuja weathering juttuja ja oikeilta maalareilta opittuja värikikkoja.
Seuraavaksi kyllä pitää saada runsaasti Väriä. Siksi keltainen+tietty vihree örkki armeija on ollut harkinnassa, ja limanen Nurgle.
Nää figut toi kaikenkaikkiaan paljon vaihtelua sikäli, että ekaa kertaa maalaan valkoiselle primelle ja olen integroinut paljon WW2 tyypeiltä opittuja weathering juttuja ja oikeilta maalareilta opittuja värikikkoja.
Seuraavaksi kyllä pitää saada runsaasti Väriä. Siksi keltainen+tietty vihree örkki armeija on ollut harkinnassa, ja limanen Nurgle.
☠️
Olet suurin, olet kaunein. Minulla ei ole muuta sanottavaa.
Laiskojen figumaalaajien sivusto: http://www.figujaosto.blogspot.com