"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huumeet

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

IronWarrior94 kirjoitti:Tiesin jo tost combat drugs jutust mut niit saa vaa slaneeshille. Vähäks on kyl hubaa kaikki menee sekasin huumeist jopa chokset (joitten ei kyl pitäis tuntee vaikutuksii ku demonit riivaa niitten päätä puhki koko ajan)...
Kyllä nuo dark eldarien huumeet on varmaan se tunnetumpi combat drugs... Slaaneshilla kuitenkin saa vain charactereille ja championeille, dark eldareilla ihan rivijoukoilla asti (wychit).

Luulen että näissä on kyseessä enemmänkin joku todella nopeasti vaikuttava adrenaliiniruiskua vastaava systeemi tai joku stimulantti, koska nuo enemmänkin vaikuttavat fyysiseen kykyyn, nopeuteen ja sensellaiseen... Eli ei niistä kai erikoisemmin mene sekaisin, koska niiden käyttäjä toimii TEHOKKAAMMIN (lyö kovempaa, juoksee kovempaa, kestää enemmän, lyö taitavammin, jne)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti: Kyllä nuo dark eldarien huumeet on varmaan se tunnetumpi combat drugs... Slaaneshilla kuitenkin saa vain charactereille ja championeille, dark eldareilla ihan rivijoukoilla asti (wychit).
Tämän vuoden puolella olen saanut useamman kerran kuulla kysymyksen "mitä noi on?", kun olen ostanut dark eldarini pöydälle. Tätä menoa ihmiset eivät edes tiedä yhtä pelin virallista, voimassa olevaa armeijaa. Edellisen Lahden turnauksen neljästä vastustajastani kolme ei ollut koskaan pelannut dark eldareita vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Sitä ei myöskään edistä se, että kyseistä armeijaa ei voi ostaa enää kaupasta, vaan ne pitäisi tila mail orderista... Turhaanko yritin aikanaan aloittaa tätäkin porukkaa :(
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Pöh, hyvinhän noita figyja saa, ainakin niitä mitä tarvitsee paljon (Warrut, Raiderit, Wychit), jotain yksittäisiä voikin sitten tilata mail-orderista.

Ja tuntemattomuudesta on vaan hyötyä, harva oikeesti tajuaa kuinka vihaisia Wychit on käsirysyssä, ja miten juustoinen pyssy Horrorfex oikeesti on :)

Tosin myönnettäköön että koko armeijan toiminnan selostaminen vastustajalle pelin alussa käy pitemmän päälle rasittavaksi, puhumattakaan siitä kun pitää alkaa selittää miten Webway toimii
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Katsoessani armylistiään, niin aloittelijalle näyttää aika monimutkaiselta listalta mutta, mitä minä nyt mistään mitään tiedän, niin eivät ne kovin huonosti ole turnauksissa pärjänny muutenkaa.
Grishak

Viesti Kirjoittaja Grishak »

Anaheim kirjoitti:
DElffiini kirjoitti:IG:n codexista löytyviä huumeita sun muita:

Amasec: laajasti saatavilla olevaa korkea alkoholi pitoista juomaa

Counterseptic: jonkinlaisia taistelussa käytettäviä (huume)ruiskuja

Juvenat: nuorta ulkonäköä ylläpitävä lääke/huume, kuten nykyajan ties mitkä Lórealin meikkivoiteet

Lho sticks: addiktoivaa huumetta, joka kääritään käytännölliseen paperiin ja poltetaan vetämällä savua keuhkoihin. Saattaisi olla nykypäivän tupakkia

Obscura: kielletty(!) huume

Nämä löytyvät Imperial Guardin kirjan takaosasta
Jos tuo Lho jotakuta kiinnostaa on kyseessä kannabis ;) selasin erästä foorumia jossa kerrottiin että kannabis tunnetaan myös jollain kielillä nimellä Lho.
Tai sitten se vain on yhteensattuma.
Olen veikannut tuota countersepticia että se saattaisi olla jonkinlainen morfiinista astetta kovempi jalosta jolla on desinfioiva vaikutus..

Tämä kaartin counterseptic on tosiaankin desinfiointi aine eikä mitään muuta. Kaarti codexin takana olevassa listassahan mainitaan että sillä nimenomaan pyritään estämään infektioita ja tulehtumista. Eli kun sälli haavoittuu niin lääkintämies lorauttaa ensin countersepticiä haavaan ja sitten sitoo sen ja antaa pari buranaa särkyyn... Deldarien ja slaaneshin huumeista sen verran että kyllähän useat nykyäänkin käytössä olevat huumeet aiheuttavat esim voimien lisäystä,keston kasvua jne. Tästä johtuen tiettyjä huumeita ottaneita saa tökkiä puukolla minkä kerkiää, mutta mikäli et onnistu jänteitä/lihaksia tms rikkomaan(tai osumaan kuolettavaan kohtaan) niin iskut ovat aikalailla yhtätyhjän kanssa.
Oderint dum metuat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”