"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millon tullee 4. edika?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Luulisin, että odotettavissa on samantapainen tilanne kuin Warhammer 4th/5th editionin yhteydessä: armeijakirjat tulevat säilymään, ellei niitä korvata uudella editiolla, niin vähän 3rd ja ja 4th edikka tulevat eroamaan toisistaan.
Galleriaan pääsee tästä.
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

toivottavasti ei.
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Kyllähän nuo "vanhemmat" codexit uusitaan, esim. marineille saattaa tulla jotain chapter desing ruleja.
Ei ole varmaa, muttta veikkaan näin.
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

tneva82 kirjoitti: Enpä sanoisi. Niissä ei selvästikkään ole otettu TAR:ia(puhumattakaan TVR:ää) huomioon. Esim kaaoksen aspa fistit ovat ihan liian halpoja(ja omituisesti halvempia kuin heikommat IC fistit).
Minua tuo häiritsee ikävästi. Haluaisin ajatella pisteitä armeijan käytössä olevina resursseina, mutta eihän siitä mitään tule, kun kaaoslordini ei voi ristää fistiä typerältä aspalta, vaan joutuu hankkimaan oman paljon kalliimmalla...

Ja varsin samaa mieltä olen, jotta TAR ja TVR ovat kyllä muuttaneet pelitasapainoa aika pahasti, toisaalta mielestäni suunta on oikea: 40k shootymmäksi, kunhan siitä vielä 4ed tekisi vähän monipuolisemman.

Ja sunvuoro-munvuoro systeemin saisi minun puolestani sotkea vähän paremmin. Vaikka ryhmä kerrallaan syteemi olisi parempi.

*Visioi säännöstä, jossa molemmat pelaajat päättävät, mitä ryhmää haluavat liikuttaa (armeijan pomon Ld+d6, huonompi päättää ensin), heittävät sitten ryhmän pomon I+d6, ja paremman tuloksen heittänyt toimii ryhmällään ensin.*
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

ääh.. kannattaisko sitä 40k:ta nyt sitten aloitella kun ne säännötkin tulevat vaihtumaan jossain vaiheessa.. vai tuleekohan siinä mitään niin merkittävää että armeija menis ihan pyllylleen?
Teräratas
Valvoja

John-Gary kirjoitti:ääh.. kannattaisko sitä 40k:ta nyt sitten aloitella kun ne säännötkin tulevat vaihtumaan jossain vaiheessa.. vai tuleekohan siinä mitään niin merkittävää että armeija menis ihan pyllylleen?
Riippunee aika paljon siitä armeijasta, mitä suunnittelet aloittavasi.
TVR huomioiden rushaus armeijaa ei ehkä kannata aloittaa tällä hetkellä. Kaikki tuoreiden codexien shootyt varmaan pysyvät aikalailla toimivina. (Mutta arvailuahan tämä on.)
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Siis Chaoksen Codexia ei varmaan uusita? Haluaisin tietää, koska olen varmaan lähiaikoina sitä hankkimassa.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kannattaako Space Wolffeja sitten aloittaa, jos uudet säännöt ovat tulossa?
raastin raastaa ja ryystää
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Kannattaisko mun tehdä nurgle armeija. vai odottaa uusia sääntöjä. koska eiko nurgle armyyn mee paljon rhinoja jos noi tvr säännöt tulee voimaan...
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

huomenna
Teräratas
Valvoja

Orion kirjoitti:Kannattaako Space Wolffeja sitten aloittaa, jos uudet säännöt ovat tulossa?
Jypermään! kirjoitti:Siis Chaoksen Codexia ei varmaan uusita? Haluaisin tietää, koska olen varmaan lähiaikoina sitä hankkimassa.
Malboro kirjoitti:Kannattaisko mun tehdä nurgle armeija. vai odottaa uusia sääntöjä. koska eiko nurgle armyyn mee paljon rhinoja jos noi tvr säännöt tulee voimaan...
Wuffeista en paljon tiedä, mutta jostakin on minulla semmoinen mielikuva, että mariini codexi olisi menossa uusiksi. Valitettavasti en kyllä muista onko tuo oikeaa tietoa, villi huhu, vaiko ihan ikioma päätelmä.

Ja kaaoksen codexi ei varmastikaan ole ihan seuraava kirja joka päivittyisi, joten sitä voi aika surutta alkaa hankkimaan. Kasa nurglen rhinoja ei silti ehkä ole voittajan valinta tulevassa edikassa, vaikka mistäpä sen tietää.

Mutta jos nyt haluaa vain 40k:ta pelata, eikä yritä rakentaa ensimmäistä armeijaansa maailman tehokkaimmaksi armeijaksi, niin eiköhän sitä voi aloittaa kasaamisen vaikka
nedd kirjoitti:huomenna
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Seuraava codex on Witchhunters, sen jälkeen tulee Space Marineitten uusi codexi. Tämä siis Andy Cltä jos en taas ole tissutellut jotain.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

eli ilmeisesti vois sitä Slaaneshia alkaa...
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kyllä minä alan wolffeja keräämään jo nyt! Figut ovat omasta mieles-
täni tarpeeksi hienot, joten ei haittaa jos tulee uudet figut.
raastin raastaa ja ryystää
Robocop

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Ei kai niitä figuja vähään aikaa tule, ensin tulee kaikki codexit sun muut. Sitten uudet hahmot, jos niitä on..Ei Space Wolffeja ainakaan pitkään aikaan uusita, paitsi ehkä sitten Ven Dredi.. :) Ainii ja ehkä Termnaattorit.
One Man Army.
"Eat shit and live, asshole!" -Marshal Law
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”