"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Menothin Mahti

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Samuli.H

Re: Menothin Mahti

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

Diogenes kirjoitti:Tavallaan ihan kiva ja kova, mutta se että puolet loitsuvalikoimasta pakottaa ottamaan ne jaakot mukaan tekee tuosta minusta huonon - toki peli on warMACHINE, mutta meniiteillä juuri ei ole ollut paljoa syytä (jollei turnausjärjestäjät pakota) raahata niitä pelin paskimpia jaakkoja mukana kun saa abiut pelin parasta sooloa/jalkaväkeä.
Pelkkä jalkaväki on kuitenkin tavallaan yhden tempun ihme. Jos vastaan tulee joku joka tappaa jalkaväkeä todella hyvin, alkaa kaipaamaan jackia tai paria. En minä nyt sitä sano, että jalkaväki menoth ei kova olisi, mutta näen kuitenkin paljonkin syitä ottaa jacki tai pari.

Ensi viikolla pitäisi tuo Reznik hommata. Sitä seuraavalla sitten mahdollisesti pääsee sitä testailemaan. Seuraavaa listaa ajattelin:

Faction: Protectorate of Menoth
Army Points: 500/500
Victory Points: 19

High Executioner Servath Reznik
^Castigator
^Redeemer
^Revenger
High Paladin Dartan Vilmon
Reclaimer
Wrack
Choir of Menoth (6)
Holy Zealots (10)
Monolith Bearer

Kyseisen jaakkovalikoiman pitäisi Reznikin kanssa pystyä lahtaamaan niin jalkaväkeä, kuin kovempiakin kohteita ja ovat tarvittaessa hiukan nopeampiakin ja menevät maaston läpi. Zealotit ja Vilmon ovat varmoja valintoja. Reclaimerin ja kuoron tehtävä lienee ilmiselvä. Ajatuksia?
moi
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Diogenes kirjoitti:
Der Dexter kirjoitti:olen kuullut että devoutit ja dervishit ovat aika tunkkeja tuotteita.
Ei ne huonoja ole, en mie sitä. Mutta jos X on hyvä kun/jos saa buffin, Y on halvempi ja on hyvä saamatta buffia, niin tälleen mulle se Y tuntuu paremmalta :).
Entäs jos X:llä on keinot tuhota Y ennekuin Y ehtii tehdä mitään?

Itseäni ei ainakaan huvittaisi katsella toiselle puolen pöytää ja nähdä Severiuksen ja kuoron tukemaa redeemer paria joka tiputtaa vuorossa 6 lättyä blasti 9:llä
Nothing to see here move along noob.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Neljä peliä nyt Reznikillä alla ni voisin heittää jotain omii fiiliksii.

Brand of Heresy tuntuu olevan aika hyvä kaiken AOE-jutun kanssa. Castigator, Redeemerit ja Repenter esmes. Kahen Redeemerin pyörittämistä oon tolla pohtinu, BoH ja molemmille kaks focusta (tai sit toiset fokukset Redeemereille Reclaimerilta ni jää Reznikille viel pari) ja sit kuus täysinboostittua (infusettua) pommia päähän. Pitäis sattua. Tähän vois viel yhdistää Aiyanan Kiss of Lylissin. Toinen mitä oon pohtinu ois Repenter suihkimassa BoHattua vihua ja sitte Vassalilta toinen suihkasu vielä, seki vois tuntua.

Lyödä toi äijä kyl osaa, pisti neljällä fokuksella (korkkaamattoman) Sprigganin kylmäks (kylläkin Kiss of Lylissin avustuksella). Kestääkin mukavasti ku ARM19 meleessä Hate Mongerin (?) kanssa, kesti chargeevan (täysfokuksisen) Vladin ja kuoli vasta Vladin viimiseen fokukseen toisella rundilla, ja samalla löi Vladin kahteen woundiin (pirun fire ku meni sammumaan ;).

Kuoro, joka laulaa ettei saa ampua, tekee ihan hyvää, ku sitte jos taikoo ni saa liikkua, ni aika vähiin tuppaa ne vastustajan taikomisetki jäädä.

Zealot's Rage ja Witch Hammer on kivoja spellejä oikeeseen kohtaan osuessa.

Featti ei oo mikään superhyvä masiinaa vastaan, fire taikomisesta on iha kiva juttu johki Aiyanaan tai Alexiaan ja kyl Casteriki aika paljon firestä yleensä kärsii. Fokuksen allocatemisen estäminen onki sit jo ihan mukava juttu, mut ei mikään pelinratkasija ehkä sekään. Hordesii vastaan tilanne on varmaan ihan toinen.

Tommosii mietteitä mulla, tosi kivalta pelata se ainaki on tuntunu.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Itse olen myös suunnitellut Reznik-listaa, hieman samalla meiningillä Samuli.H:n kanssa mennään mutta koska isoherra(tm) kulkee medium basella, olen mietiskellyt Devoutin tärkeyttä hänen suojelemiseen, sekä Guardianin tuomaa eksoottisempaa Arc Nodea Revengerin lisäksi (vaikka ihan vain tyylikysymyksenäkin, nappi on nätti kuin sika pienenä).

Pitää jäädä odottelemaan mitä High Exemplar Gravus osaa jos vaikka pisteitä jäisi vielä Knights Exemplareihin mikäli ei ota tylsiä Holy Zealotteja :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Moih, nyt oon pyöritelly paperilla tämmöstä 750p listaa:

Faction: Protectorate of Menoth
Army Points: 750/750
Victory Points: 28
  • High Executioner Servath Reznik
    • Castigator
    • Devout
    • Redeemer
    • Redeemer
    • Revenger
    Knight Exemplar Seneschal
    Knight Exemplar Seneschal
    Reclaimer
    Choir of Menoth (5)
    Choir of Menoth (5)
    Knights Exemplar
    Eiryss, Mage Hunter of Ios
    Lady Aiyana and Master Holt
Redeemerit tuntuis tekevän ihan hyvää Reznikin kanssa, sama Castigator. Arc node on aika pakollinen ja Devout on iha kiva suojaamassa. Seneschalit slammailee minkä kerkee ja saa sillä kaiken roskan pois tieltä ja sit sataaki kuus täysboostittua Redeemerin pommia päähän, pitäis tuntua jo. Kuoro tuntuu olevan pop Reznikin kanssa ja tohon pistemäärään saa kaks jo mukavasti. Exemplarit, Eiryss ja Aiyana ja Holt on aika perussettii minkä pitäis toimia. Reclaimer tossa vähän mietityttää, saako se tarpeeks sieluja ett voi pumpata jaakoille fokusta.

Omaan silmään toi näyttää ihan mukavalta, oisko muilla jotain kommentteja?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Tuntuu toimivalta listalta, tuossa uusinta NQ:ia lukiessani tuli myös mieleen miten hyvin Vassal of Menoth saattaisi toimia myös Reznik listassa koska jaakkoja on luvassa kuitenkin. Mahtaako kukaan olla testaillut vielä tätä eksoottisempaa jaakko-sooloa?
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Samuli.H

Viesti Kirjoittaja Samuli.H »

En ole Reznikillä vielä yhtään peliä pelannut, mutta tuntuisi, että tuo lista on fokuksen puolesta aika tiukilla. Sen verran mukavia spellejä tuolla kuitenkin, on että niitäkin tekisi mieli heittää, eikä se brand of heresy pelkästään jaakkojen tukemiseen riitä. Ainakin yhden siis tiputtaisin pois ja lisäisin esim. zealotteja tai flameguardia tai ylipäätään mitä hyvänsä omillaan toimeen tulevaa jalkaväkeä.

Vassal on kanssa ihan hauska otus, mutta meniiteiltä löytyy paljon kaikkea muutakin halpaa, että ei tuo ihan joka listaan pääse. Figun ajattelin kuitenkin hankkia.
moi
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Mikäs muuten mahtaa olla wrackin basekoko? Olis tarkoitus tehdä nuo itse, mutta korttipakka ei suostu kertomaan basekokoja...
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Janson kirjoitti:Mikäs muuten mahtaa olla wrackin basekoko? Olis tarkoitus tehdä nuo itse, mutta korttipakka ei suostu kertomaan basekokoja...
Medium
Nothing to see here move along noob.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”