Tuota osaamista minä olen juuri hankkimassa, pääosin pelaamalla ja sitten tällä foorumilla häröilemällä. Pitää muistaa tuo Volley!Amazing Slug kirjoitti: Rynni kärryyn vaikka silver helmeillä. Ei se kärry kenellekään mitään tee, jos ei saa tehdä impact hittejä. Lisäksi suosittelen osaamisen hankkimista. Kärry on helpompi tuhota volleylla kuin single boltilla. Älä ikinä ammu kärryyn single boltteja.
Mikä siinäkin on, että ne susiratsastajat näyttävät niin pelottavilta?
Sivusta seuranneet ihmettelivät, etten mennyt niiden kimppuun Silver Helmeillä - no se figupsykologia teki tehtävänsä siinä missä kokemattomuuskin (tuo peli oli kolmas pelini, jota en ollut pelannut kotona [styroksia, ym. on hankittu ja tehty siitä tannerta]).
Vaikka tuo peli nyt ei putkeen mennytkään, niin olin melko tyytyväinen yksiköideni sijoitteluun (joita on vähänlaisesti) ja ne onnistuivat - yhtä lukuunottamatta - siinä mihin ne olin ajatellutkin. Hölmöyksissäni en laukaissut sitä fanaatikkoa aiemmin, vaan vasta kolmannella vuorolla (n. gobbot olivat pari vuoroa lähtökuopissa) - joka tosin suoritti edukseni tuhoten viisi susiratsastajaa, sudet panikoivat, törmäsivät ja kuolivat..
Hmph.. pitää kai opetella liikuttelemaan niitä kotkia, kun kerran kahdella linnulla haluan pelata =P