"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paras aloittelian armeija

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Lord Mikke

Re: Paras aloittelian armeija

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Mikki N kirjoitti:kenraali on syytä pitää hengissä hinnalla millä hyvänsä; kun kenraali kuolee, epäkuolleet alkavat kupsahdella omia aikojaan.
Väittäisin että aika harva pelaaja onnistuu pelastamaan tilanteensa kun kenraali potkaisee tyhjää.
Peril of Warp
Jara

Re: Paras aloittelian armeija

Viesti Kirjoittaja Jara »

Porukka täällä puhuu empirestä, että olisi hyvä aloittelu armeija. Olen itsekin sen kannalla. Dwarffeista sen verran, että ne ovat aika helppoja pelata tietyn laisilla "stand and shoot" armeijoilla, joidenkin mielestä niillä pelaaminen on tylsää. Ja juustoja ne eivät ole. Itse en ole hävinnyt kertaakaan kääpiöitä vastaan.

Ja haltioista sen verran, että welffit eivät ole helppo armeija kun ei oikein mitään armoria omista (paitsi vitosen leluwardin jee). Itse pelaan helffeillä ja kun hoksaa niiden perus idean niin se on oikeasti kova armeija, mutta ei se mikään helppo armeija ole. Delffitkään ei ole sen helpompi kuin muutkaan haltiat. Mutta kannattaa harkita kahdesti ennen kun aloittaa harrastuksensa haltioilla. Itse aloitin helffeillä kun ovat mielestäni niin hienoja. Alussa otin pataan ja pahasti, mutta nyt pärjäilen hyvin.

Mutta itse suosittelisin empireä. Ne ovat vähintään kelvollisia kaikilla osa-alueilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”