Kuopion pelaajat

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

TheMan

Re: Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja TheMan »

terve vaan kaikille.
Olen Jere tuovinen (vuosimallia -94 )
Faba: Kääpiöitä löytyy mutta en ole pelailut oikein kunnolla.
40k:nidejä löytyy noin 2k ja örkkejä noin 2k ja Ig löytyy noin 2k ja kokemusta löytyy noin 2-4.
Mistä koko sota johtuu?
Kaapelikala kirjoitti: Tyranidit: Syö kaikki, koska om nom nom nom.
sfll
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sfll »

Moi!

Oon Sami ja herättelen harrastusta uudelleen reilun kuuden vuoden jälkeen. Tarkoituksena olisi FaBa, armeijaksi valikoitunee (tai siis valikoitui) tuttu ja turvallinen Empire. En siis ole vielä mitään ostanut, vasta kattelen ja haistelen. Mut valitettavan kova kuume iski joten lompakon ja harrastehuoneen kannalta heikolta näyttää.

Jos olen oikein ymmärtänyt, tiistaisin nuokkari44:sessa (en ihan kiusallanikaan käytä nimitystä "kulttuuriareena 44") olisi jotain mahdollisuuksia harrastaa. Korjatkaa jos oon väärässä.
HighPriest-

Viesti Kirjoittaja HighPriest- »

Hoihoi! Olenpas ollut taas vaihteeksi yliepäaktiivinen tälläkin foorumilla. Noh jos nyt vaikka esittäytyisin kaikille uusille (ja vanhoille jotka jo kerkesivät unohtaa).

Olen Tapani Tomperi 21v kesäisin Kuopiossa asusteleva, mutta muutoin Mikkelissä opiskeleva pelimies. On tullut pelattua ties vaikka mitä figupelejä ja ropeja, mutta nykyisemmin enimmäkseen vain 40K:ta. Tässä yrittälin herätellä omia blood bowl taitojani taas eloon ja eilen-tänään kasasinkin lizardmenit ja goblinit pelikuntoon. 40K armeijoita tosiaan löytyy Tyranidit, Blood Angelit, Tau ja kohtalaisen kokoinen Eldar armeija, josta tällä hetkellä vielä puuttuu troopit lähes kokonaan. Fantasia-armeijoita on vino pino, mutta just nyt ei taida olla yhtään kovinkaan suurta kokonaista possea. Figuhommia on tullut harrasteltua tuolta yläkoulusta lähtien eli noin about 8 vuotta. Tarkoituksena olisi herätellä vähän tätä yhteisötoimintaa taas eloon, kun on tullut jumitettua vuosia parin kaverin kanssa pienissä piireissä.
Miksi tyytyä kahteen?
Mosse94

Viesti Kirjoittaja Mosse94 »

Olen Aaro Turunen (-94) ja pelaan enimmäkseen 40k:ta. Chaos marineja about 1600 pts, örkkejä 1500pts ja postissa tulossa dark eldareita jonkin verran. Innostuin taas 40k:sta puolen vuoden tauon jälkeen. Pelaan kohtalaisesti jos on vaan hyvä armeija käsissä.
''Maalaus ei ehkä onnistu, mutta converttaus on aivan JUMALATTOMAN HAUSKAA! :D''
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Moro. Olen Kalle ja olen muuttamassa Kuopioon kuunvaihteessa.

Olen aktiivinen pelaaja, joka pelailee rooli-, lauta-, figu- ja korttipelejä. Pääosin pelailen nykyisin Infinityä, ja MtG:tä, mutta figuureita löytyy myös Space Marineita WH40k:sta, pelikelvoton joukko Wood Elfejä FaBa:sta, joukko Khadoria Warmachinesta, pari kourallista mechoja Classic BattleTechistä ja ryhmä länkkärisankareita The Old Westistä. Suurin osa näistä on kylläkin maalaamattomia...
Tarkoitukseni olisi rueta pyörimään ropekerholla. Kitsune onkin tavannut minut Bakaconissa ja Nekoconissa. Temathaelin kavereita olen siis.

Nähdään kerholla ensi kuussa.
Tämän hetkinen voittoprosenttini figupeleissä on: 15%...
scarface

Viesti Kirjoittaja scarface »

moikka

Olen tulossa kuopioon 14-16.2 jotenka haluaisin pelata 40k ja haastaisin jonkun pelaajan kuopiosta matsiin nykyisintä editionia vastaan. Olen Helsingistä ja voisitte pelata jotakin toista vastaan joka ei ole savosta kotoisin. haluaako vastustaja sitten maalatut armeijat vai puolimaalatut sinne kentälle vastakkain ? Pisteitä voisi olla se 1750-2000 jotakin ja saa liittoutua jonkun muun armeijan kanssa.
Armeijaa en laita tänne koska se saa olla yllätys niin ei kumpikaa tiedä tai voi suunitella listaansa tappavaksi toista vastaa.

Otan kolme haastetta per.päivä vastaan. Ilmoitelen kun ne kaikki on varattu.
Karvinen

Viesti Kirjoittaja Karvinen »

Huomenta!

Elikkäs, olen Eero Karvinen, 22-vuotta ja aseustelen Kuopion reunamilla Männistössä.
Olen vasta aloittanut hammerit, ja tällä hetkellä minulta löytyy vain:
Fabaan 6edikan(?) startterissa tulleita örkkejä.
40K en vielä ole hankkinut, mutta harkinnassa olisi örkkejä sinnekkin, tai Demons of Chaos.
JJR

Viesti Kirjoittaja JJR »

Moro. Juho Heikkinen 24. Fabaa pelaillu semmosen 14 vuotta ja armeijat on Warriors of Chaos n.4000pts. ja High Elves n.4000pts. 40K:ta semmonen 9 vuotta tahkottu ja armeijoina Chaos n.7000pts. ja Space wolves n.3500pts.
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Onpa hienoa saada yksi veteraani peliporukoihin! Tervetuloa vain fantsulle pelailemaan =)
Tume90

Viesti Kirjoittaja Tume90 »

Hellou!

Nimi: Tuomas Ollikainen
Ikä: 24 (1990)
40k: Blood Angels
Faba: Dwarfs

Figujen keräily alkoi joskus ala-asteella, pidemmän tauon jälkeen taas innostus iski.
Pelikokemus aikalailla nollassa, muutaman kerran tullut käppänöillä pelattua kaverin luona (joskus aikoo sitten).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”