"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä mieltä olette proxyistä kyllä vai ei?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Huru-ukko

Re: Mitä mieltä olette proxyistä kyllä vai ei?

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Miten toimisi eldarilla jokaero digital weapon? :) Tai kalloverkko dark reapereilla?
Luumumehu on soturien juomaa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Huru-ukko kirjoitti:Miten toimisi eldarilla jokaero digital weapon? :) Tai kalloverkko dark reapereilla?
Jokaero-aseet olen nykyisin omilla figuillani tulkinnut vain sormikoristeiksi. Kalloverkko menettelisi minä tahansa sallittuna DR-raskaana aseena, joka on aina kalloverkon näköinen kaikilla DR-exarcheillani. Minulla kalloverkko on tempest launcher, koska se näyttää siltä, että sen voisi heittää roikkona, ja minulla on kaikkia muita exarchin aseita WYSIWYGinä yksi kutakin.

Samalla lailla minulla on catapult-guardianieni joukossa lasgun-guardianeja, mutta ne sulautuvat joukkoon mielestäni tarpeeksi hyvin. Storm guardianieni fisteissä ei ole enää virtaa, mutta hyvinhän lapaset toimivat klosisaseina ilmankin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Huru-ukko kirjoitti:Miten toimisi eldarilla jokaero digital weapon? :) Tai kalloverkko dark reapereilla?
Siirry pelaamaan 40k 2.edikkaa niin ei ole ongelmia noista :)

Nykyedikoissa varmaan kapun suosittelema 'Counts as' linja ainoa mahdollinen turnauksissa. Kotipeleissä voi konvertata vanhojen edikoiden WYSIWYG wargeareja nykyedikoihin, jos peliporukka sen sallii. Tai sitten vaan kylmästi unohtaa ne kuten kapu teki Eldarien fistien kanssa (IMHO tuossa kyllä kumarretaan GW:n business mentaliteetille ja pyllistetään RT-eralle).

-mv40k2
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mv40k2 kirjoitti:(IMHO tuossa kyllä kumarretaan GW:n business mentaliteetille ja pyllistetään RT-eralle).
Minkä minä sille voin, että paikallisesta figupelaajakunnasta 90 % on nuorempaa kuin Rogue Trader? Jos haluan pelata RT-hengessä, joudun pelaamaan pasianssia.

Ja ainakaan en sortunut ostamaan uusia storm guardianeja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Eipä nämä ole oikeasti ollut koskaan mikään ongelma. Minunkin armeijani on melkein pelkästään classikoita. Kyllä häiritsee omaa silmää, kun seassa on muutama kolmosedikan figu. Aijaijaijai. No ehkä saamme elää. Pelikaverien löytymisestähän tällaiset asiat riippuu enimmäkseen. Pelaan oikeastaan samanlaisella logiikalla, kuin The Captain tuossa edellä mainitsikin. Laserpistooli joutuu esittämään shurikenpistoolia. Sanotaan vaikka niin, että se laser on täsmälleen shurikenin tehoinen. Ei ole meidän syymme, että GW muuttaa sääntöjään.
Luumumehu on soturien juomaa
Jester

Viesti Kirjoittaja Jester »

Kiitos, etä tuli tämä asia mullekkin selväksi... Ja ei kun ostelemaan cryxin bile thralleja kolme lootaa...:)

-Hovinarri
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”