"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB-kampanjan tulokset

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Rizky

Re: FB-kampanjan tulokset

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Osku kirjoitti:Me kyllä spekuloitiin tossa Samin kanssa, että toi antaisi rerollata haluamat nopat... Mut toi on tosiaan vähän rasittavasti kirjotettu. Mulle oikeasti ihan sama, kunhan tietää ennen pelin alottamista eikä siinä vaiheessa, kun peli on ratkeemassa johonkin rerolliin.
Sillee mäki sen olen ajatellut, mut heikki sen päättää. (sillee aika koomist jossei ko. itemii ois edes mukana :D)
Heikki
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Rizky kirjoitti:Sillee mäki sen olen ajatellut, mut heikki sen päättää. (sillee aika koomist jossei ko. itemii ois edes mukana :D)
No en mä tässä mikään ylin auktoriteetti ole :) Voitte mun puolesta sopia sen keskenännekin. Oman tulkintani mukaan "all" viittaa koko heitettyyn noppamäärään, "any" viittaisi yksittäisiin heittoihin. Mutta vähän epäselvästihän tuo on kirjassa ilmaistu.

Heikki
Rizky

hetatu kirjoitti:
Rizky kirjoitti:Sillee mäki sen olen ajatellut, mut heikki sen päättää. (sillee aika koomist jossei ko. itemii ois edes mukana :D)
No en mä tässä mikään ylin auktoriteetti ole :) Voitte mun puolesta sopia sen keskenännekin. Oman tulkintani mukaan "all" viittaa koko heitettyyn noppamäärään, "any" viittaisi yksittäisiin heittoihin. Mutta vähän epäselvästihän tuo on kirjassa ilmaistu.

Heikki
Jos se tarkoittaa että kaikkia noppia voi rerollaa :)
Heikki
Peliporukkavalvoja

Rizky kirjoitti:Jos se tarkoittaa että kaikkia noppia voi rerollaa :)
Siis kaikki tai ei mitään.

Heikki
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Vai että joku tasuri. Oliks jotain taitopelii molemmin puolin?

Miten voitto ratkeaa nyt kun on 3 pelaajaa tasapisteissä ja kaikilta uupuu voitto eri alueilla?
EDIT: Osku passaa näemmä ens kierroksen. Ricky vs Markus siis. Liigamestarin titteli odottaa.

Entä onko tämän ja seuraavan liigan välissä joku random pelailukerta, niinkuin aikaisemminkin? Mua kiinnostais se 1999p liiga. Voitaisko siitä vaikka äänestää?
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Oli kyl tiukka peli tänään. Muistin myös, että en taida päästä ensi viikolla pelailemaan. Joten varmaan Ricky ja Markus ottaa mittaa toisistaan?
Rizky

Oli kyl tosi tiukka peli ja oli aika lähellä ettei Osku voittanu ( ja siel oli jotai hullui crossbowmanei ;))välillä mulla vähän kestiki ku piti miettii oikee kovin : D

Äänestän ainaki ite sitä 1999pelejä ens liigaan^^ tiettyhä niit voi vaihdella et välil se 2250 jne.
Heikki
Peliporukkavalvoja

Jos Osku jättää ensi kerran väliin, voitosta pelaavat Ricky ja Markus. Paikkana kaaosaavikko ja skenaariona pitched battle.

Kampanjan jälkeen pelattaneen perinteinen liiga, joka alkaa 7.1.2008, jos kampanja on siihen mennessä päättynyt. 1999 pistettä on saanut kovasti kannatusta, ja myös itse näkisin mielelläni enemmän armeijoita ilman überlordeja. Jos mitään kovin kovaäänisiä vastaääniä ei kuulu, tämä on todennäköisin setti. Kahdeksan kierrosta, kuuden parhaan pisteet lasketaan, ja korvaavia pelejä ei tällä kertaa oteta mukaan. Kuten edellisen liigan yhteydessä kirjoitin, otetaan tämä alusta asti enemmän turnaushenkisesti, eli vetäjä määrää peliparit. Seuraavaa vastustajaa saa aina sijoitusten perusteella veikata, ennakkoon niitä ei sovita. Armeijaa saa halutessaan vaihtaa kesken, ja pisterajoitusta lukuunottamatta armeijakokoonpanoa ei rajoiteta millään lailla. Mutta tästä tarkemmin sitten ensi vuoden puolella, saatetaan käynnissä oleva kampanja vielä kunnialla päätökseen.

Heikki
Rizky

onkos jouluaattona ja/tai uutena vuotena liigaa? (itse en pääse kumpanakaan pvänä)
Heikki
Peliporukkavalvoja

Rizky kirjoitti:onkos jouluaattona ja/tai uutena vuotena liigaa? (itse en pääse kumpanakaan pvänä)
Ei ole.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Ei se loppunu vieläkään. Vähän tsemppii hei.
Kerta(?) vielä kaaoksen kanssa ja sitten taas örkkejä.
Rizky

Tossa maanantaina pelin jälkeen illalla lueskelin omaa lizardmen armybookkia ja laskeskelin siinä Markuksen listaa. Huomasin että listassa oli liikaa pisteitä ja kysyin vielä asiaa markukselta ja niinhän se oli . Keskusteltiin sitten markuksen kanssa muutenkin aika paljon täsät asiasta sitten
Tuossa nyt Markuksen lista:
Slann Mage priest 2nd Generation BSB
-Diadem of Power, Plaque of Dominion, Plaque of Tepok
585pts

Skink Priest lvl 2
-2x dispel scroll
150pts

Saurus Scar Veteran
-Light Armour, gw, charm of jaguar warrior, aura of quetzl, spawning of sotek ja tlatzcol
183pts

5x10skinks
-blowpipes
300pts

3kroxigor
174pts

5 Saurus Cavalry
-Standard bearer, Huanchi's blessed totem
235pts

2x3Terradons
210pts

3Salamander
195pts

Total: 2032
Ei tuo pistemäärä kovin paljoa ole, mutta lista on silti laiton ja on voinut vaikuttaa jollain osin peliin, kuten että olisin voinut ottaa itse samaan pistemäärään asti joukkoja. Mielestäni olisi reilua jos minut laskettaisiin pelin voittaneeksi listan laittomuuden takia ja loppuisi tämä kampanja nyt kun muutenkin on niin pitkä tauko ja päästäisiin sitten alottamaan uusi liiga uuden vuoden alettua. Juu eli Heikiltä kysynkin sitten päätöstä?

Tässä oma listani jos jotakuta kiinnostaa (features yliturha BSB) ja prinssin longbowi oli hämäystä reaver bowia ja boltterijousta varten : > :
Prince
-StarDragon, Halberd, Longbow, Armour of Caledor, Vambraces of the Defend
616pts

Mage lvl1
-2 x dispel scroll
140pts

Noble BSB
-Lance, Dragon Armour, Barded steed, enchanted shield
146pts

2x10 spearmen
180pts

6DragonPrinces
-FC, Warbanner
250pts

5DragonPrinces
-FC Banner of Ellyrion
215pts

7Whitelions
-champion :Gem of courage, musicant
133pts

7Swordmasters
-musicant
111pts

2x Bolt thrower
200pts

Total: 1991pts
Lisäksi victorypointseissakin oli jotain laskettu väärin eli oikea lopputulos oli 143pistettä minun edukseni jos nyt heikki oli jo jotain kirjoittanut taisteluraporttiinsa
Viimeksi muokannut Rizky, Ke 19.12.2007 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heikki
Peliporukkavalvoja

Rizky kirjoitti:Tossa maanantaina pelin jälkeen illalla lueskelin omaa lizardmen armybookkia ja laskeskelin siinä Markuksen listaa. Huomasin että listassa oli liikaa pisteitä ja kysyin vielä asiaa markukselta ja niinhän se oli . Keskusteltiin sitten markuksen kanssa muutenkin aika paljon täsät asiasta sitten

Total: 2032

Ei tuo pistemäärä kovin paljoa ole, mutta lista on silti laiton ja on voinut vaikuttaa jollain osin peliin, kuten että olisin voinut ottaa itse samaan pistemäärään asti joukkoja. Mielestäni olisi reilua jos minut laskettaisiin pelin voittaneeksi listan laittomuuden takia ja loppuisi tämä kampanja nyt kun muutenkin on niin pitkä tauko ja päästäisiin sitten alottamaan uusi liiga uuden vuoden alettua. Juu eli Heikiltä kysynkin sitten päätöstä?
Selkeä juttuhan tämä on. Oli kyse tahallisesta tai tahattomasta erheestä, lista oli laiton. Hyvä kun huomasitte virheen. Tässä vaiheessa pitäisi jo tuon verran osata ynnätä.

Kampanjan voitti siis Ricky.
Lisäksi victorypointseissakin oli jotain laskettu väärin eli oikea lopputulos oli 143pistettä minun edukseni jos nyt heikki oli jo jotain kirjoittanut taisteluraporttiinsa
Jep, ja myös tossa sun postaamassa Markuksen listassa oli laskuvirhe. Opetelkaa laskemaan niin säästytään näiltä jatkossa. Kurjaa jos liigat/kampanjat ratkeavat tällaisiin.

Heikki
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Kyllähän noita sattuu, nimim. laiton taikalippu hämeenlinnassa jne. :)

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Rizky

hetatu kirjoitti:
Jep, ja myös tossa sun postaamassa Markuksen listassa oli laskuvirhe.
Heikki
Joo olin laittanu vahingossa tohon skinkpriestin hinnaksi 130pts vaikka se on 150pts
Heikki
Peliporukkavalvoja

Lopulliset tulokset nähtävissä osoitteessa http://www.ordoaboensis.net/fb-syksy07/ ... 171207.pdf

Voittajaksi selviytyi lopulta siis Ricky Helenius. Ensi vuoden puolella jatketaan 7.1. alkaen perinteisemmällä liigalla. Koska vastaväitteitä ei ole kuulunut, pelataan 1999 pisteen listoilla.

Heikki
Rizky

Alkaaks ihan suoraa toi 1999pisteen liiga vai onks siin välipelikerta taas välis?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”