"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mikäs hammerissa kiinostaa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Widunder

Viesti Kirjoittaja Widunder »

Se on vaan niin siistiä. Maalaamine on siistiä. Pelaaminen on siistiä, ja mistä muustakaan sitä kavereitten kanssa puhuis koulussa.
Örr
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Pitäähän sitä nyt tähänkin vastata ;)

Joop eli se lähti ensin harrastus pohjalta (vanha pienoismalli harrastaja, lopettamisen syyt samanlaiset kuin weekenderillä), eli maalamista ja (jotkut saattaa kutsua sitä) "konffaamista" (en lähde kehumaan konffaus taidoillani) ja pelaamista Space Crusade peliä yöt läpeensä ;) Löytyy juuri lähellä sydäntä oleva aihekkin (eli sci-fi) ja ah niin kauniita figuja :D Ja kaiken kukkuraksi sitä voi pelata isommassa mitta kaavassa (jonka tosin aloittanut vasta joskus viisi vuotta sitten) "command and conquer" tyyliin. Nyt vaan pitäisi saada porukkaa innostumaan myös pelaamaan "laajennettua" Space Crusade peliä (tehdä isompi alusta ja hivenen mukauttaa 40K sääntöjä siihen ;) ) Tai oikeastaan ihan vanha vakio SC:kin kelpaa...

Mutta lyhyesti sanottuna... paljon viihdykettä moneksi tunniksi (siis jos ei ole vastustaja joka nillittää joka asiasta [*köh* kuten minä *köh* ;) ])
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

UDoWs kirjoitti:Warhammer-harrastukseni tapahtuu pääosin omassa päässäni,
nykyään saan itseni harvemmin maalauspöydän ääreen ja peliseuraa
ei täältä tahdo löytyä.
Suosittelen pistämään ajatukset paperille graafisesti tai tekstin muodossa. Silloin me muut myös voimme nauttia niistä ja saat pääkoppaan lisää idea tilaa.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Kyllä WH:n yksi tärkeimmistä viehätyksistä maalaus- ja rakentelupuolella on se, kun saa nähdä oman työnsä tulokset. On aivan uskomattoman hyvä tunnelma, kun katsoo pikaliimat sormissa juuri valmiiksi saatua konffausta tai monen tunnin blendaustulosta. Myös se on kaunis näky, kun on ostanut uuden squadin ja pistää sen täydentämään vanhan armeijan rivejä.

Itse pelissä on kaikkein mukaansatempaavinta sen kokonaisuus. Kun ajattelee peliä jälkeenpäin alun maastojen sijoittelusta viimeisten vuorojen epätoivoiseen mättöön, ei voi muuta kuin todeta, että Warhammerissa on sitä jotain, mihin vain harva asia yltää...
Omnia mors aequat - Death equals all things
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Emmää vaan tiärä...kaipa se lähti siitä ku jarloz yksi päivä,joskus ku oltiin jotain kymmenen kesäisiä,sanoi että se tietää mitä vois alkaa keräämään ja sit se näytti mulle fantsun mainoksen jostain keltaisista sanomista ja sitten mentiin sinne ja typerä kun olin niin ostin empire halpiksia boksillisen...ois vaan pitänyt ostaa niitä mariineita kun vielä oli mahikset...mutta vieläkin tätä jatkan ja oon noin 5 vuotta pelannut...nyt syitä jatkamiseen on varmaan figujen konffaus ja pelaaminen...maalaus ei nyt niin lähellä sydäntä ole...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”